logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

6 Pagina's<12345>»
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
ronald kingma  
#41 Gepost : dinsdag 23 oktober 2012 22:27:18(UTC)
ronald kingma

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
Hey die Ron, ja ik baal enorm. Mede omdat dit het tweede achtereenvolgende jaar is dat de boot het na anderhalve dag begeeft tijdens een visweek. Ik heb mailcontact met Thea en ik heb en krijg het idee afgeschilderd te worden als een jong ventje wat niet weet wat ie doet. Ik ben het gewoon zat. Ik heb gevraagd wat ik moet toebetalen op de sniper maar goed. Mijn schade is volgens hen veroorzaakt door uit te varen met de baitrunner, ik heb bigpitters zonder baitrunner en doe altijd de hendel naar voren met het uitvaren, dus ja wat moet ik. Ik wil juist mailcontact om dingen zwart op wit te krijgen.

De zijkant die kapot is gaat hersteld worden. Ik heb gemaild niet akkoord te gaan met een manier van kitten, dan is hij over een paar weken weer kapot.

We zullen zien, maar dit doet Bosveld geen goed, zeker niet nu de dreamcatcher zomaar van de site is, dat geeft helemaal geen vertrouwen meer. Als volgend jaar mijn garantie voorbij is en ik dan wat heb? Tja wat dan?
Dus...

Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
ronald kingma  
#42 Gepost : dinsdag 23 oktober 2012 22:31:53(UTC)
ronald kingma

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

@ Kroon. Dank je voor je uitleg, nu is me helemaal duidelijk waarom dat wandje zo dun is, is opwaartse druk voor nodig waardoor de wand verdunt. Tja en dan knapt het ontgrendelpalletje er volledig uit. Dat kun je niet dicht maken want dan is de werking weg van het palletje. Nee hoor Nee hoor

Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
ronald kingma  
#43 Gepost : donderdag 25 oktober 2012 23:37:30(UTC)
ronald kingma

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Ik heb het gehad na een pittig mail verkeer met mw. Bosveld ligt de schuld gewoon bij mij. Volgens haar vaar ik gewoon de boot uit met de baitrunner. Ja hoor ik vis met Penn bigpitters dus altijd de hendel open staan. Tenslotte eis ik gewoon een goede boot en doe wat voorstellen. Maar niets helpt ik doe dingen blijkbaar steeds verkeerd. Ik denk zelf nu dat de dreamcatcher niet kan voldoen aan intensief gebruik. (Oud model). Ga naar je verzekering zegt ze ook nog, nou ja zeg hoezo goodwill kweken.

Ik had ze hoog staan maar nu is het klaar, ze proberen gewoon onder dingen uit te komen heb ik het idee. Tjonge wat ben ik pissig.
Sorry maar wil even mijn frustratie delen, ik denk niet dat ze zo kunnen werken, of wel. De boot heeft notabene nog een jaar garantie.

Pffffffffffffff, en ik kan niet vissen op mijn thuis water zonder boot. Nee hoor

kroon  
#44 Gepost : vrijdag 26 oktober 2012 07:55:40(UTC)
kroon

30 ponder

Bedankjes: 1 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
heb je er ook foto's van mischien dat je het stuk er nog weer in ken lassen
zodat je in ieder geval weer ken varen en dan verder ken kijken
steel niet de overheid dult geen concurentie

gr paul
ronald kingma  
#45 Gepost : vrijdag 26 oktober 2012 08:29:39(UTC)
ronald kingma

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Nee de boot staat nog bij Bosveld, zodra hij terug is maak ik foto's. Zo ben weer wat rustiger dan gisteren, maar nog steeds kwaad en vooral teleurgesteld dat er zo makkelijk wordt omgegaan met deze produkten. Zelfs over een kapotte spijkerbroek zijn ze in de winkel serieuzer. Nee hoor

dreamcatcher  
#46 Gepost : vrijdag 26 oktober 2012 10:26:14(UTC)
dreamcatcher

25 ponder

Bedankjes: 4 keer
Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
Nou ik ben eruit, het word geen scen maar een Anatec Spectrum afgebouwd in graupner en ga hem volgende week ophalen bij Baitboats Rotterdam.

En volgend jaar een Eagle fishfinder in laten bouwen.
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
ronald kingma  
#47 Gepost : vrijdag 26 oktober 2012 10:31:31(UTC)
ronald kingma

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Succes ermee en bedankt voor je PM, daar kan ik misschien nog iets aan hebben. Like

Raymon Reterink  
#48 Gepost : vrijdag 26 oktober 2012 17:51:40(UTC)
Raymon Reterink

20 ponder

Bedankjes: 5 keer
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
succes met je bootje
dreamcatcher  
#49 Gepost : vrijdag 26 oktober 2012 18:37:36(UTC)
dreamcatcher

25 ponder

Thnx
dreamcatcher  
#50 Gepost : maandag 29 oktober 2012 20:45:19(UTC)
dreamcatcher

25 ponder

@Kroon

UserPostedImage

Deze snelheidsregelaar zit er bij mij in. Ik hem al 5 keer opnieuw geprogrammeerd maar de boot kan niet in z'n achteruit.
Ik heb nog even gekeken of het meschien aan de motor lag door hem rechtstreeks aan te sluiten op de accu en dan draait de motor nog gewoon in z'n achteruit.
Dus het ligt denk ik niet aan de motor maar aan de snelheidsregelaar van Robbe .....toch? d'oh!

Ron van Houtum  
#51 Gepost : maandag 29 oktober 2012 21:44:10(UTC)
Ron van Houtum

50 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
jup das de rookie 20 van robbe
zit er bij mijn ook in
ga er bij mijn wel een graupner inzetten profi R40
heb een vermoeden dat de rookie de bb 720 niet op volledige snelheid laat draaien

Berns voerboten zei dat ook

Beste Ron,
>
> het zou inderdaad kunnen de je regelaar niet voldoende vermogen kan
> leveren.
> De Graupnr speed profi 40R regelaar is een geschikte regelaar voor de
720bb

Bewerkt door de gebruiker maandag 29 oktober 2012 21:44:47(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
kroon  
#52 Gepost : maandag 29 oktober 2012 21:48:27(UTC)
kroon

30 ponder

en je hebt m ingeregeld volgens het boekje
zou ook nog aan de handzender kunnen liggen
is en blijft allemaal elektronica
en dat is altijd ff zoeken wat exact de oorzaak is
als je s in de buurt van flevoland bent kun je s langskomen
ken ik mff voor je nakijken

gr paul

gr paul
kroon  
#53 Gepost : maandag 29 oktober 2012 21:53:11(UTC)
kroon

30 ponder

ron zit in die boten een graupner 720bb?
en dan deze 20 amp regelaar erop?
niet verswtandig!!!
zelfs de graupner r40 ken m niet aan!
mischien bij jullie wel door lichtere boot?
maar bij de navigator niet.
toen ie er bij mij inzat en 6 hengels op 160 mtr moest uitvaren stopte ie meestal bij de 3 hengel en daar dreef ie dan midden op het water.
en als het warm was soms al bij de 2e.

gr paul
dreamcatcher  
#54 Gepost : maandag 29 oktober 2012 22:53:04(UTC)
dreamcatcher

25 ponder

Paul,

Het plaatje van is van een rookie 20 en bij mij zit er een rookie 35 in. Aangezien er bij mij ook een onbekende Chinese servo inzit twijfel ik of het wel een graupner 720 motor is. Dit is bij mijn dreamcatcher niet te zien.
Ik ga meschien volgende week de snelheidsregelaar vervangen voor een graupner en hoop dat ik dan 1 probleem getackeld heb.

Danny
ronald kingma  
#55 Gepost : dinsdag 30 oktober 2012 00:44:45(UTC)
ronald kingma

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Mensen als ik dit zo lees snap ik het niet helemaal. Die boten behoren toch goed te zijn? Tenminste daar hoop ik vanuit te kunnen gaan. Er hoort toch getest te zijn met de boten met deuglijk materiaal? Begrijp ik het goed dat er materialen gebruikt worden waardoor de boten minder of niet functioneren? Dus...

ronald kingma  
#56 Gepost : dinsdag 30 oktober 2012 00:48:40(UTC)
ronald kingma

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Mijn dreamcatcher stopt soms ook midden op het water, doet ie helemaal niets meer. Moet ik hem eerst resetten. Maar ja zie hem eerst maar eens weer te krijgen midden op het water. Maar waar moet ik nu op letten als ik hem weer krijg, want mijn vertrouwen is helemaal weg naar de bouwer.

kroon  
#57 Gepost : dinsdag 30 oktober 2012 08:02:12(UTC)
kroon

30 ponder

probleem met deze spannings regelaar zal dan hetzelfde zijn als die ik had word te warm en beveiliging schiet erin,
en heb er nu zelf 1 in zitten de sx6 van graupner.
als je m ziet denk je echt hoe ken deze het werk doen,maar is echt een super regelaar alles te regelen.
heb er nu 2 omdat ik de boot aan het ombouwen ben naar 2 motorig!

en sommige botenbouwers willen met de prijs vechters mee en gaan dan bezuinigen?
alles moet goedkoper bij hun.
handzenders servo's en spanningsregelaar worden vervangen door goedkoper
en nemen de storingen voor lief.

gr paul
kroon  
#58 Gepost : dinsdag 30 oktober 2012 08:14:01(UTC)
kroon

30 ponder

je zou hier eigenlijk s 3 boten neer moeten moeten zetten!
van 2 bouwers die zeggen een goede boot af te leveren
dan schrikt menig mens hoe ze belazerd worden!
bieden een boot aan met graupner maar zit bij sommige alleen maar een graupner boot neer
en de anatec spektrum die afgebouwd is door baitboats rotterdam en fishfun is de enige die met graupner is afgebouwd
zijn ook mensen die m aanbieden als spektrum en daar is alleen een andere handzender opgezet
de rest china elektronica

gr paul
ronald kingma  
#59 Gepost : dinsdag 30 oktober 2012 08:53:22(UTC)
ronald kingma

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Oké duidelijk ik zal foto's maken als ik hem terug krijg. @ Ron, misschien kun jij wat zeggen tegen Leon, ze noemen jouw als soort van tester voor hen. Je naam wordt letterlijk genoemd in de mail. Moeten er misschien andere regelaars in, zodat hij zijn werk kan doen en niet blijft stilstaan midden op een water. Like

kroon  
#60 Gepost : dinsdag 30 oktober 2012 10:12:11(UTC)
kroon

30 ponder

als ie stil valt
moet je dan de boot alleen aan en uit zetten of moet je de spannings regelaar dan opnieuw inregelen
ik zou er dan een nieuwe spanningsregelaar inzetten
je ken kijken of je de sx6 purple nog ergens ken vinden
die werkt goed samen met de graupner 720bb

gr paul
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (5)
6 Pagina's<12345>»
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.