50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Top antwoord Kroon Ja Logisch ray je hebt hem misschien maar 5x gebruikt in die aantal jaar Bewerkt door de gebruiker woensdag 31 oktober 2012 18:56:59(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
en raymon weet niet hoe jij met je boot omgaat. denk dat jij er zuinig op bent en er geen gekke dingen mee doet. en iedere visser heeft een ander budget. en heb me altijd goed verdiept in de boten wereld en ken de meeste van binnen en buiten. heb zelf de anatec spectrum en de navigator. zijn voor mij de betere boten de sterkere boten. alhoewel ik niet helemaal te spreken ben met de spullen die in de navigator zitten.
ben m nu aan het ombouwen naar 2 motorig kijken hoe de vaareigenschappen dan zijn . |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Een beetje geluk hebben teld ook mee vind ik. Mijn Schoonvader heeft volgens mij al minimaal 6 jaar een Ultimate mini baitcruiser en heeft nog nooit problemen gehad. Op basis van die ervaring heeft mijn neef vorig jaar een Soulboot gekocht en daar is werkelijk alles aan kapotgegaan.
Is toen wel netjes afgehandeld door de leverancier. |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
|
t is ook hoe ga je er mee om. ken mensen die poetsen m echt helemaal als ze thuis komen. en luchten de boot goed. ontladen de accus goed en goed opladen zijn allemaal dingen die meetellen.
|
gr paul |
|
|
|
|
Ja dat klopt ook wel, dat doe ik ook altijd met mijn boten. Alleen gaan ze bij mij helaas altijd kapot Daar zal vanaf zondag verandering in komen met mijn nieuwe Anatec (hoop ik) Heej even over accu's.... Loodaccu's mag je toch niet helemaal leegtrekken ivm de cellen? |
|
|
|
|
|
voor de accus heb je tegenwoordig hele mooie laders. waar je de accus mee ken ontladen en opladen op de goed manier denk dat baitboats m ook wel heeft liggen. kosten geloof ik 80 euro en je kan alles zelf instellen. en je ken er ook lipo accus mee opladen. wat voor de anatec goed is dat er volgend jaar lipo setjes komen. kijk maar s bij fishfun op de site. vaart sneller en gaan langer mee. komen waarschijnlijk ook in mijn navigator. |
gr paul |
|
|
|
|
Ja heb het fimpje inderdaad gezien over die lipo accu. Dat zou wel een uitkomst zijn, want het scheeld wel aanzienlijk in gewicht. Daar is over nagedacht |
|
|
|
|
|
ga maar s bij m langs hij heeft veel meer ideeen je lacht je rot met die man. en kennis heeft ie zeker. alleen jammer dat hij vaak het wiel uitvindt en een ander het probeert te kopieren. dat vind ik wel jammer. heb er veel uren doorgebracht maar ken er nu de tijd niet voor vinden druk druk druk
|
gr paul |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
@ Kroon, jammer dat je niet in de buurt woont, jouw interesse en kennis van voerboten is ideaal voor mensen die vragen hebben of onduidelijkheid. Je weet waar je over praat en bent eerlijk in je antwoorden. Zou je graag eens laten kijken naar mijn boot. Als ik vragen heb weet ik je nu te vinden. Maar de anatec is dus een kwalitatief goede boot? |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
de anatec spektrum is een kwalitatief goede boot. dan wel de gene die door baitboats en fishfun op de markt is gebracht! worden ook andere spektrums aangeboden die niet voledig graupner afgebouwd zijn!! en als je vragen hebt kun je ze altijd stellen. of evt s langs komen? ik ben van jongs af aan al bezig met de modelbouw. en tuurlijk kom ik ook nog wel weer s nieuwe dingen tegen. en uitproberen en testen is gewoon leuk. moet alleen nog s een goede kachel hebben voor in de garage begint er weer koud te worden. en extra tijd das veel belangrijker want kom het gewoon te kort! en is maar een uur rijden voor je naar mij toe. |
gr paul |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-1-2011(UTC) Berichten: 359
Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ron van Houtum schreef:Top antwoord Kroon
Ja Logisch ray je hebt hem misschien maar 5x gebruikt in die aantal jaar
Nou overdrijf je wel een beetje. Ik heb een minder vis jaar gehad in 2011 maar heb hem in 2010 en 2012 flink gebruikt. Maar dit terzijde. Kan dan alleen spreken dat ik er tevreden mee ben. Maar baseer ook wel op de gegevens die op internet te vinden zijn. Sommige boten kom je met regelmaat tegen als het om problemen gaat. Of dat nou boot technisch is of de service die het bedrijf levert. Daar kan je een goede basis op los laten welke boten tot de betere categorie behoren. Maar een ieder heeft zijn eigen budget inderdaad. Maar even over Lipo's deze hebben ook de nodige nadelen hoor. Gewicht is oke maar er zitten de nodige risico's aan het oplaad gebeuren. Bewerkt door de gebruiker donderdag 1 november 2012 17:53:22(UTC)
|
|
|
|
|
Ik zie alleen maar voordelen in de lipo accu. De Anatec gaat veel sneller dmv die lipo accu en is veel lichter. Maar goed ik ga zondag naar Baitboats Rotterdam om mijn nieuwe boot op te halen en zal gelijk vragen wat de voor en nadelen zijn. Bewerkt door de gebruiker donderdag 1 november 2012 18:36:42(UTC)
|
|
|
|
|
als je ze koopt krijg je daar ook uitleg over. en met de lader ken er bijna niks fout gaan. en dreamcatcher doe m de gr zondag.
|
gr paul |
|
|
|
|
Zal ik doen |
|
|
|
|
|
Zojuist de Anatec Graupner opgehaald bij Baitboats Rotterdam. Ik heb er ook een druppellader van Vmf bijgekocht. Binnenkort nog maar een keer terug voor een accu indicator en verstraler Groet, Danny Bewerkt door de gebruiker zondag 4 november 2012 18:25:07(UTC)
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Ziet er erg mooi uit Danny ben jaloers, hahaha. Succes ermee. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
Thnx ben er best trots op! |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-1-2011(UTC) Berichten: 359
Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Waar dient deze druppellader voor? Is deze voor de zender of de lipo's
Succes met je bootje |
|
|
|
|
|
Die druppellader is voorlopig om de loodaccu's mee op te laden. De graupner zender heeft een eigen lader. |
|
|
|
|
|
mooi bootje ga je een bult plezier aan hebben. en waarom niet gelijk de lader gehaalt waar je ook lipo's mee ken laden? |
gr paul |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.