10 ponder Lid sinds: 6-8-2011(UTC) Berichten: 75
|
hallo , ik ben al meerdere jaren in het bezit van de fox micron mx , die zijn nu aan vervanging toe . ik ben aan het twijfelen tussen : JRC dsi wychwood epic delkim txi plus nash sirens heeft er iemand ervaring met één van deze , positieve en negatieve ervaringen zijn ook zeer welkom thanks Bewerkt door de gebruiker zondag 7 oktober 2012 18:28:12(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Heb zelf geen ervaring met deze beetmelders maar heb pas wel de Wychwood epic gezien en qua uiterlijk zien ze er wel waanzinnig uit (kwestie van smaak he) |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
|
dreamcatcher schreef:Heb zelf geen ervaring met deze beetmelders maar heb pas wel de Wychwood epic gezien en qua uiterlijk zien ze er wel waanzinnig uit (kwestie van smaak he) idd , heb ze ook in men handen gehad en ze zijn zeker en vast trendy. prijs was ook niet slecht 459 euro voor een set van 3 met receiver .
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
voor mij maar 1 beetmelder die alles overtreft. Delkim TXI b |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 27-6-2012(UTC) Berichten: 85
|
ik ben ook aardig content met mijn fox rx set. nieuw rond de 400 wel te scoren
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Ik heb de fox lxr ze worden al 12 jaar intensief gebruikt gewoon top.Tegenwoordig zitten er teveel snufjes op weet niet of dat wel zo goed is voor de levensjaren van een beetmelder |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
De fox ntx r ziet er gelikt uit. Ik heb het N model en daar ben ik ook zeer over te spreken!
|
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
nash........... en anders miss de rx-en van fox, ook gehad en zijn goeie piepers |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-2-2012(UTC) Berichten: 221
|
Ik heb lange tijd de Fox RX gehad, super pieper wat functies betreft maar ze hebben allemaal een keer een korte vakantie gehad in Engeland, allemaal een nieuw binnenwerk gekregen voor standaar 40 euries...na de laatste de zooi verkocht en overgestapt op Delkim TXIplus...ff wennen wat afstellen en functies betreft maar nooit meer wat anders!...SUPER!...
M. |
Als iedereen het anders doet, doen we allemaal hetzelfde..... |
|
|
|
|
Marc schreef:Ik heb lange tijd de Fox RX gehad, super pieper wat functies betreft maar ze hebben allemaal een keer een korte vakantie gehad in Engeland, allemaal een nieuw binnenwerk gekregen voor standaar 40 euries...na de laatste de zooi verkocht en overgestapt op Delkim TXIplus...ff wennen wat afstellen en functies betreft maar nooit meer wat anders!...SUPER!...
M. dag Marc dat heb ik al van heel veel mensen gehoord , zodra je met delkim gevist hebt wil je niks anders meer het is een aardige som wat je neerlegt voor een set maar uiteindelijk heb je er wel ook wat aan denk ik. ook handig bij delkim is dat ze afzonderlijk te bedienen zijn met receiver of aan de pieper zelf . dat heb je bij nash al niet , alles moet via de receiver . dat vindt ik eigenlijk echt een min punt aan de nash sirens
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Heb de radars werken ook goed een goed beereik van de reciever Persoonlijk vind ik delkim weer niets
maarja ieder voor zich |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Ik zou voor de delkim gaan wel goede kwaliteit alleen klanten servies niet zo goed
|
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
|
luukcarp schreef:Ik zou voor de delkim gaan wel goede kwaliteit alleen klanten servies niet zo goed
idd klopt , dat hoor ik dan ook weer van redelijk wat mensen . van zodra er iets aan scheelt , wordt het opsturen en een maandje of 2 wachten. hopelijk koop ik een goede set waar niks mee scheelt . het blijft natuurlijk altijd een risico als je iets koopt.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Klopt Er is een slechte versie in omloop of omloop geweest Die had een printplaat probleem oxideren of zo iets Maat van mijn heeft het gehad 2x En Dimitrie ook op het forum had het probleem dat zijn delkims batterijen vraten. Alles is verholpen maar ben van mening dat het door korda is overgenomen wel wat minder is geworden met de kwaliteit Maar dat zal wel aan mij liggen
Kijk eens voor Attsjes |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Heb zelf de Gardner atts en zou niets anders meer willen Bewerkt door de gebruiker maandag 8 oktober 2012 19:40:32(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
|
Ron van Houtum schreef:Klopt Er is een slechte versie in omloop of omloop geweest Die had een printplaat probleem oxideren of zo iets Maat van mijn heeft het gehad 2x En Dimitrie ook op het forum had het probleem dat zijn delkims batterijen vraten. Alles is verholpen maar ben van mening dat het door korda is overgenomen wel wat minder is geworden met de kwaliteit Maar dat zal wel aan mij liggen
Kijk eens voor Attsjes dag Ron. heb er net eens achter gezocht op het net . het is iets apparts moet ik zeggen khad er nog nooit van gehoord , de prijs valt ook wel goed mee . de beetmelder die niet piept .
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
met de nash piepers als er wat aan mankeert is je dealer verplicht je gelijk een nieuwe mee te geven! dat is pas goedde service..... alleen je moet er van houden dat je alles via je reciever moet instellen |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Lodewijk schreef:met de nash piepers als er wat aan mankeert is je dealer verplicht je gelijk een nieuwe mee te geven! dat is pas goedde service..... alleen je moet er van houden dat je alles via je reciever moet instellen dat vindt ik het enige nadeel , dat alles met de receiver gaat of moet
|
|
|
|
|
Jrc Radar Service weet niet hoe die is hahahaha hoop het ook niet nodig te hebben |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-2-2011(UTC) Berichten: 199
|
Delkim TXI |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.