logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

3 Pagina's<123>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Marc  
#21 Gepost : dinsdag 9 oktober 2012 01:02:11(UTC)
Marc

20 ponder

Hey Ron jij vind de Delkim TXI plus niets maar verteld niet waarom, daar ben ik erg benieuwd naar!...

Grt Marc
Als iedereen het anders doet, doen we allemaal hetzelfde.....
griend  
#22 Gepost : dinsdag 9 oktober 2012 05:52:21(UTC)
griend

50 ponder

Bedankjes: 10 keer
Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
ik zou ook voor de Delkim TXI gaan.
Wind op de kant is vis in de hand.

Ron van Houtum  
#23 Gepost : dinsdag 9 oktober 2012 07:59:28(UTC)
Ron van Houtum

50 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
Marc schreef:
Hey Ron jij vind de Delkim TXI plus niets maar verteld niet waarom, daar ben ik erg benieuwd naar!...

Grt Marc

Nou ik heb ze gehad maar wat mij niet beviel van de delkim txi is als je een terugzakker kreeg die het niet goed registreerde
heb verschillende keren mee gemaakt dat ik smorgens wakker werd en de waker op de grond lag zonder iets te horen

Kijk had de gevoeligheid op 3 met de stand+
kan hem natuurlijk ook op 6 zetten en op + maar als je dan en oploper krijgt lijkt het of je weer een volle run kreeg.

Het is een bekende kwaal waar veel mensen last van hebben of zware wakers gebruiken dan zal het ook minder zijn
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
luukcarp  
#24 Gepost : dinsdag 9 oktober 2012 09:11:39(UTC)
luukcarp

30 ponder

Bedankjes: 7 keer
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
Lodewijk schreef:
met de nash piepers als er wat aan mankeert is je dealer verplicht je gelijk een nieuwe mee te geven!
dat is pas goedde service.....
alleen je moet er van houden dat je alles via je reciever moet instellen Blij

Dat kan ik bij mijn piepers ook wel gereden mijn hengelsport zaak doet daar niet zo moeilijk over!

tight lines and wet nets
Luuk Zomerhuis
dreamcatcher  
#25 Gepost : dinsdag 9 oktober 2012 18:25:57(UTC)
dreamcatcher

25 ponder

Bedankjes: 4 keer
Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
Ook ik heb een paar maanden de Delkim txi gehad. na 2 maanden reageerde 1 van de Delkims heel slecht ongeacht welke stand ik ook gebruikte. Ik heb toen wel een nieuwe gehad, maar was eigenlijk al weer klaar met Delkim.

Mijn neef heeft sinds een aantal maanden ook de Delkim txi, en die heeft ook al last van wat kwaaltjes.
1 daarvan is dat wanneer het goed geregend heeft vervandert het geluid van de Delkim (klinkt een beetje verzopen). Als het heel mistig is (veel vocht dus) heeft die slecht bereik met zijn ontvanger.

Dit alles was voor mij de rede om van Delkim naar Gardner over te stappen.

Delkim is zeker niet slecht, alleen denk ik zeker dat je ook een beetje geluk moet hebben met de electronica van tegenwoordig.

Groet,

Danny
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
Erwin  
#26 Gepost : woensdag 10 oktober 2012 20:27:10(UTC)
Erwin

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Dat is raar Danny. Ik ben ook een trouwe Delkim gebruiker en heb er nog nooit problemen mee gehad. Dit mag je natuurlijk ook niet verwachten voor die prijs...
Mtbvincent  
#27 Gepost : donderdag 11 oktober 2012 11:17:18(UTC)
Mtbvincent

15 ponder

Bedankjes: 1 keer
Jammer dat ze deze niet meer hebben maar op marktplaats komen ze wel eens voorbij.
Oldscool piepers van het merk knucklehead.

Heb zelf ook een set via marktplaats draadloos en al echt superspull Blijb
visseros  
#28 Gepost : donderdag 11 oktober 2012 19:58:29(UTC)
visseros

Nieuwe uitzetting

thimon schreef:
voor mij maar 1 beetmelder die alles overtreft. Delkim TXI Blijb

nee dat vind ik niet want als je een run hebt snachts en dan gaat het zo ti ti ti ti tit iti en dat vind ik nie goed
want dat kan ook een terugzakker en terugnaaromhoog zak omhoog en zo voort en bij de andere van ultimate gaat het zo tuuuuuuuuuuuuu en niet titititi drm heb ik ultimate slx
thimon  
#29 Gepost : donderdag 11 oktober 2012 20:03:58(UTC)
thimon

50 ponder

Man

Bedankjes: 81 keer
Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
visseros schreef:
thimon schreef:

nee dat vind ik niet want als je een run hebt snachts en dan gaat het zo ti ti ti ti tit iti en dat vind ik nie goed
want dat kan ook een terugzakker en terugnaaromhoog zak omhoog en zo voort en bij de andere van ultimate gaat het zo tuuuuuuuuuuuuu en niet titititi drm heb ik ultimate slx

toch is Delkim stukken beter dan Ultimate of welk ander goedkoper merk dan ook. maar als het op geluid aan komt is het gewoon een persoonlijke kwestie. dat heeft helemaal niets met kwaliteit te maken.

Like

Bewerkt door de gebruiker donderdag 11 oktober 2012 20:04:55(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Doorzetten wordt beloond!
dreamcatcher  
#30 Gepost : donderdag 11 oktober 2012 21:03:19(UTC)
dreamcatcher

25 ponder

Bedankjes: 4 keer
Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
Erwin schreef:
Dat is raar Danny. Ik ben ook een trouwe Delkim gebruiker en heb er nog nooit problemen mee gehad. Dit mag je natuurlijk ook niet verwachten voor die prijs...

Ja dat was inderdaad ook een puntje waar ik dan meteen over val. Je betaald een smak geld en dan gaat er gelijk wat mis. Het is dan wel weer netjes opgelost door de winkelier.

Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
wimvg  
#31 Gepost : donderdag 11 oktober 2012 21:12:39(UTC)
wimvg

10 ponder

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
ga me uwe delkim is tot electronicazaak, gelijk ik gedaan heb voor nieuwe led ze verklaarde me gek dat ik zo veel betaalde veer set,ik viel achter over wat de man op somde wat er maar in zat liet me toen de prijs zien van de onderdelen. ik ken een jongen heeft piepers van 60 euro stuk, heeft ze nu al een jaar of 6 en nog geen problemen gekent, heeft ze juist ingespoten met spray tegen vocht etc zo zie je maar
leen  
#32 Gepost : donderdag 11 oktober 2012 21:38:03(UTC)
leen

40 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
visseros schreef:
thimon schreef:

Nooit geweten dat er zowel een dag- als een nachtstand op zit.
Lodewijk  
#33 Gepost : donderdag 11 oktober 2012 21:47:23(UTC)
Lodewijk

55 ponder

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
thimon schreef:
visseros schreef:
thimon schreef:

toch is Delkim stukken beter dan Ultimate of welk ander goedkoper merk dan ook. maar als het op geluid aan komt is het gewoon een persoonlijke kwestie. dat heeft helemaal niets met kwaliteit te maken.

Like

waarom zijn ze beter dan???
er komen hier gasten met ultimate dingen aan en die hebben ze al jaren en het werkt pefect.
ik heb dit seizoen meer delkim problemen gezien dan andere.....
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
PatricS  
#34 Gepost : vrijdag 12 oktober 2012 10:04:12(UTC)
PatricS

30 ponder

Man
Nederland

Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
king schreef:
hallo ,
ik ben al meerdere jaren in het bezit van de fox micron mx , die zijn nu aan vervanging toe .
ik ben aan het twijfelen tussen :

JRC dsi
wychwood epic
delkim txi plus
nash sirens

heeft er iemand ervaring met één van deze , positieve en negatieve ervaringen zijn ook zeer welkom Like

thanks Respect

Ik zie heel wat merken voorbij komen waar niet om gevraagd word?

Ik heb zelf delkim plus en heb er nu na 3 jaar geen problemen mee gehad. Geluid vind ik wel top, maar je ziet er al meer mensen mee vissen dus het wordt toch wel weer een standaard pieper die niet meer uniek is.

Wat voor rodpod heb je (het oog wil ook wat)? Want die wychwood epic zijn wel gaaf op bv. een solar-WW carbon of fox x-pod (iets wat suptiel is). Op een Skypod lijkt het mij weer niets. Ken trouwens het geluid hiervan niet dus daar kan ik je geen titit of tuutuut voorbeelden van geven Knipoog .

Jrc heeft een maat van me en bevallen hem goed helemaal voor die prijsklasse (vind ze persoonlijk niet mooi). Nash vind ik ook niet mooi maar heb er geen ervaringen mee.

Wat is je budget want die loopt nogal uiteen van 350,- tot 550,-
Groeten Patric

-Tijgernoten-
http://patricskarper.blogspot.nl/
king  
#35 Gepost : vrijdag 12 oktober 2012 16:41:07(UTC)
king

10 ponder

PatricS schreef:
king schreef:
hallo ,
ik ben al meerdere jaren in het bezit van de fox micron mx , die zijn nu aan vervanging toe .
ik ben aan het twijfelen tussen :

JRC dsi
wychwood epic
delkim txi plus
nash sirens

heeft er iemand ervaring met één van deze , positieve en negatieve ervaringen zijn ook zeer welkom Like

thanks Respect

Ik zie heel wat merken voorbij komen waar niet om gevraagd word?

Ik heb zelf delkim plus en heb er nu na 3 jaar geen problemen mee gehad. Geluid vind ik wel top, maar je ziet er al meer mensen mee vissen dus het wordt toch wel weer een standaard pieper die niet meer uniek is.

Wat voor rodpod heb je (het oog wil ook wat)? Want die wychwood epic zijn wel gaaf op bv. een solar-WW carbon of fox x-pod (iets wat suptiel is). Op een Skypod lijkt het mij weer niets. Ken trouwens het geluid hiervan niet dus daar kan ik je geen titit of tuutuut voorbeelden van geven Knipoog .

Jrc heeft een maat van me en bevallen hem goed helemaal voor die prijsklasse (vind ze persoonlijk niet mooi). Nash vind ik ook niet mooi maar heb er geen ervaringen mee.

Wat is je budget want die loopt nogal uiteen van 350,- tot 550,-

Dag Patrick

idd het oog wil ook wel wat Blij
ik vis met losse buzzer bars dus geen pod .
het budget is geen probleem wil enkel een goede set piepers wat ze kosten dat kosten ze Like
maar na al de reacties die ik nu al heb voorbij zien komen , ga ik toch voor de delkims denk ik

groetjes
leen  
#36 Gepost : vrijdag 12 oktober 2012 21:46:01(UTC)
leen

40 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
king schreef:

Dag Patrick
idd het oog wil ook wel wat Blij
ik vis met losse buzzer bars dus geen pod .
het budget is geen probleem wil enkel een goede set piepers wat ze kosten dat kosten ze Like
maar na al de reacties die ik nu al heb voorbij zien komen , ga ik toch voor de delkims denk ik

groetjes

En als je er dan de D-lok bij neemt van Delkim, dan wordt het helemaal mooi!
PatricS  
#37 Gepost : vrijdag 12 oktober 2012 22:35:45(UTC)
PatricS

30 ponder

Man
Nederland

Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
Goeie keuzé kingLike

Groeten Patric

-Tijgernoten-
http://patricskarper.blogspot.nl/
king  
#38 Gepost : zaterdag 13 oktober 2012 18:24:25(UTC)
king

10 ponder

PatricS schreef:
Goeie keuzé kingLike

thanks
Erwin  
#39 Gepost : maandag 15 oktober 2012 10:11:54(UTC)
Erwin

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Ja, hier ga je veel plezier aan beleven. Wanneer je kostprijs te hoog vind kun je natuurlijk ook kiezen voor de vorige generatie via Marktplaats. Deze zijn ook erg goed en tegen een goede prijs te vinden.
team nootdorp  
#40 Gepost : maandag 22 oktober 2012 00:10:40(UTC)
team nootdorp

35 ponder

Bedankjes: 1 keer
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
ik had een vraagje, ik heb 2 delkims txi plus. nu wil ik een ontvanger kopen.
bij paddy is die € 160,- en bij koster €170,- zou ik voor die 10 euro me setje compleet maken bij een andere winkel?
of gewoon ook me ontvanger bij koster kopen net als me delkims, zodat ik geen gezeur heb als iets het niet doet

it's an addiction, there is no treatment
www.teamnootdorp.weebly.com
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (2)
3 Pagina's<123>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.