40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
team nootdorp schreef:ik had een vraagje, ik heb 2 delkims txi plus. nu wil ik een ontvanger kopen. bij paddy is die € 160,- en bij koster €170,- zou ik voor die 10 euro me setje compleet maken bij een andere winkel? of gewoon ook me ontvanger bij koster kopen net als me delkims, zodat ik geen gezeur heb als iets het niet doet Zou mij een tientje waard zijn, want niet alle TXI's werken met de ontvanger. Sommige moeten ge-update worden. Kan bij allebei gebeuren, maar bij welke keuze zou jij je achteraf het gemakkelijkst voelen in dat geval?
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
team nootdorp schreef:ik had een vraagje, ik heb 2 delkims txi plus. nu wil ik een ontvanger kopen. bij paddy is die € 160,- en bij koster €170,- zou ik voor die 10 euro me setje compleet maken bij een andere winkel? of gewoon ook me ontvanger bij koster kopen net als me delkims, zodat ik geen gezeur heb als iets het niet doet Gewoon je delkims meenemen en testen Delkims met blauwe sticker werken moeten ook op een rx pro met blauwe sticker (andere frequentie) |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.