15 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 199 Locatie: Scheemda
|
heb ook ff weer 2 onderlijntjes gemaakt popp96 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
heb plezier in je visserij dan komt alles goed |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 6-5-2012(UTC) Berichten: 118
|
mijn rig [img][/img] braskisss heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Die zou ik er zo aan knopen Braskiss!!
|
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
|
ok. aleen die haken zijn niet zo goed gaan bij mij soms roeste
|
|
|
|
|
Deze onderlijn gemaakt met de Jellywire maar de Chameleon gebruik ik op de zelfde manier. Mvg; Jordy Paauw Bewerkt door de gebruiker vrijdag 7 september 2012 18:12:01(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
braskisss schreef:ok. aleen die haken zijn niet zo goed gaan bij mij soms roeste Dit kan komen doordat je ze vaker dan 1 a 2 keer gebruikt, vaak komt er dan roestvorming onder Het shrink tube of de line aligner. Hier blijft vaak water hangen waardoor het gaat roesten. Wanneer je je onderlijnen wat vaker vervangt heb je dat je haakpunt altijd weer vlijmscherp is en de kans op roest heel klein Mvg; Jrody Paauw |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Een haak mag gwn niet na 3 x vissen roesten. dan zijn het gwn slechte kwaliteit haken.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 199 Locatie: Scheemda
|
floriskouters schreef:Een haak mag gwn niet na 3 x vissen roesten. dan zijn het gwn slechte kwaliteit haken. klopt dar hoort niet te gebeuren. |
heb plezier in je visserij dan komt alles goed |
|
|
|
|
ik ben van plan gamakatsu haken te kopen want heb veel goede reacties over gelezen en die gaan niet roeste
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Heb ik ook en wil voorlopig geen andere meer ! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
de solar 101 haken. ze zijn vrij prijzig, maar echt super.
of de ssc van fox.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 26-7-2011(UTC) Bekijkt berichten in topic: 89
|
zelf gebruik ik de CC-1 Hook van piet vogel, ze blijven voor mijn gevoel scherper dan de haken van gamakatsu na een paar x gebruiken
|
|
|
|
|
Ik heb nou gamakatsu camou,haken Maar de coating gaar ermeteen af
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 26-7-2012(UTC) Berichten: 4
|
zou graag eens zelf rigs maken, welk materiaal ga ik hiervoor best halen?
wel in achte houdende dat ik een absolute beginner ben en tot nu steeds met voorgemaakt onderlijntjes viste
alvast bedankt voor eventuele productnamen tips
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
soepele onderlijntjes zijn het simpelst en denk aan armabraid van pb of supernatural van korda maar je kan ook een simpele gecoate braid rig maken zoals claw-rig
maar: hoe zachter de bodem hoe soepeler de onderlijn |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
Na 2 vermoedelijke missers afgelopen weekend heb ik alles om gegooit.. In 18 jaar heb ik nog nooit met een pop-up gevist en dit weekend ga ik het proberen met een snowman. Tevens heb ik mijn std. rig aangepast met een kleinere haak, ander soort sinker, andere lengte en een anti-tangle sleeve. Reactie's en tips hoor ik graag. |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-5-2012(UTC) Berichten: 311
|
Lijkt me een goede snowman, maar kijk dit filmpje over de snowman.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
remon v wanrooij schreef:Na 2 vermoedelijke missers afgelopen weekend heb ik alles om gegooit.. In 18 jaar heb ik nog nooit met een pop-up gevist en dit weekend ga ik het proberen met een snowman. Tevens heb ik mijn std. rig aangepast met een kleinere haak, ander soort sinker, andere lengte en een anti-tangle sleeve. Reactie's en tips hoor ik graag. Missers... ik heb last van losschieters.. ben nog aan het uitknobbelen wat in mijn geval de oorzaak is.. maar affijn.. De eerste foto's. Van bv de hair en haak is weinig te zeggen omdat er aas aan moet zitten. Los zegt het niet veel, de combi volgens mij veel meer. Waarom doe je de krimpkous in het verlengde van de haaksteel en niet "naar binnen gedraaid"? Sinkertje kan naar mijn idee op de helft kortere afstand. Tot slot een flauwe : Haal het groene beschermhoesje van je haak af !!!! ;-)
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Tijgernootje schreef:Lijkt me een goede snowman, maar kijk dit filmpje over de snowman. Wat zeg dat filmpje? Dat de loodhagel veel dichterbij de haak moet?
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
Quote:
Missers... ik heb last van losschieters.. ben nog aan het uitknobbelen wat in mijn geval de oorzaak is.. maar affijn.. De eerste foto's. Van bv de hair en haak is weinig te zeggen omdat er aas aan moet zitten. Los zegt het niet veel, de combi volgens mij veel meer.
Waarom doe je de krimpkous in het verlengde van de haaksteel en niet "naar binnen gedraaid"?
Sinkertje kan naar mijn idee op de helft kortere afstand.
Tot slot een flauwe : Haal het groene beschermhoesje van je haak af !!!! ;-)
Sinker zit op 3cm van de haak . Ik heb de kous expres niet naar binnen gedaan omdat het al een kurv shank is en daarom al agressief prikt. |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.