55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
heeft de vis hier ook in het voorjaar, als ze veel aan de bloedworm zitten verkleuren ze ook iets |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 19-6-2013(UTC) Berichten: 68
|
Rooie poep wolken in het water
|
|
|
|
|
ze staan nu al een week in de week met een kleurstof erbij....... heb om mee te beginnen een kleurstof gebruikt die je ook bij taarten gebruikt.... kleurstof is toch kleurstof of niet???
tot zo ver is er niks veranderd aan de noot |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Lodewijk dat klopt gwn taarten kleurstof is goedkoper maar denk wel hetzelfde als ze bij de viszaak verkopen net zoiets als een kampeer tent en een karpertent
|
|
|
|
|
als dat zo is waarom gebeurd er dan niks??? ik begin sterk te twijfelen of er verschil in kleurstoffen zit |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Maar heb nu toch een paar vraagjes Loodje, waarom moet het door en door gekleurd zijn? Buitenkant moet genoeg zijn toch? En heb je die kleurstof al geprobeerd die ik je adviseerde ? En indien je het nu eens gebruikt bij weken en koken? |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
weken en koken in hetzelfde water heb ik gedaan. en wil ze gewoon door en door rood hebben omdat dat kan. alleen weet niet hoe. heb die van jou nog niet geprobeerd, heb nu is rode bieten sap gepakt. is kijken hoe dat werkt |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ok, Hoewel ik betwijfel dat het mogelijk is om door en door te kleuren, bietensap is een krachtige kleurvloeistof. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
Henk Haarlem schreef:Ok, Hoewel ik betwijfel dat het mogelijk is om door en door te kleuren, bietensap is een krachtige kleurvloeistof. aas voor karpers en cc moore hebben het in hun asortiment. dr vist er momenteel 1 hier met die nootjes en hij blijft vangen. zal wel even een foto maken van die nootjes |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik heb thuis die potjes van rod hutchinson zl hij het niet in het assortiment hebben. en mainline heeft ook kleur poeder.
|
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
|
links een noot doormidden en rechts de hele noot |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2012(UTC) Berichten: 425
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-7-2010(UTC) Berichten: 313
|
Nice, ziet er goed uit. En op biologische basis... well done. Bewerkt door de gebruiker woensdag 3 juli 2013 12:11:14(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Als alles een bedoeling heeft, is dan alles de bedoeling? |
|
|
|
|
nee mensen dit is dus een voorbeeld. dit is een noot van aas voor karpers. had ze een mail gestuurd hoe en wat maar is dus bedrijfsgeheim. en ik weet me god niet wat ik moet proberen nu |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-7-2010(UTC) Berichten: 313
|
Hehe, dan neem ik hierbij mijn woorden terug^^ Ik snap je wel dat je die noten rood wil hebben. Binnen de aquariumwereld wordt deze kleur ook gebruikt om vissen wat sneller te laten eten. Die kleur wordt sneller "begrepen" door de vissen. Cochenille en erythrosine worden daar soms voor gebruikt. Maar het liefst ingedikt bietensap, zal ik toch eens proberen als ik jou was. Succes! Bewerkt door de gebruiker woensdag 3 juli 2013 13:15:38(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Als alles een bedoeling heeft, is dan alles de bedoeling? |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Lodewijk schreef:nee mensen dit is dus een voorbeeld. dit is een noot van aas voor karpers. had ze een mail gestuurd hoe en wat maar is dus bedrijfsgeheim. en ik weet me god niet wat ik moet proberen nu Ik heb rode kleurstof poeder voor in me boilies, kijk thuis wel wat voor een merk. gaat bijna nergens uit.. mischien moet je dat proberen?? |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-6-2013(UTC) Berichten: 144
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Waarom denk je dat je ook Rode maden heb
|
|
|
|
|
ik zou ook bietensap proberen mij lijkt het zelfs beter dan dat kleurpoeder enzovoorts, Het is ook veel gezonder voor de vis
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2012(UTC) Berichten: 425
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ik heb ooit boilies van frolick gedraaid met een taarten kleurstof,blauw, rood, groen (mijn vriendin zit in de taarten), en moet zeggen de kleur was niet zo fel als ik voor ogen had, maar hoever kan je gaan met je kleurstof? Bewerkt door de gebruiker woensdag 3 juli 2013 15:04:56(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
ik heb dus sterk het vermoeden dat er verschil zit in kleurstoffen. bedoel een audi en bmw zijn beide auto's maar er is wel degelijk verschil. heb nu 5 nootjes in rode bietensap gezet. is kijken of dat wil |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.