logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's12>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Erwin  
#1 Gepost : dinsdag 12 maart 2013 17:44:23(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Vis tv is weer begonnen en als je dit hebt gemist kun je de afleveringen terug zien op RTL XL.

De eerste aflevering ging over karpervissen. Leuk om te zien! http://www.rtl.nl/xl/#/u...2-30c8-bcac-54ce248abf31

Gr. Erwin
Sponsor
ronald308  
#2 Gepost : dinsdag 12 maart 2013 18:20:20(UTC)
ronald308


30 ponder

Lid sinds: 24-7-2011(UTC)
Berichten: 790

Bedankjes: 3 keer
Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
De link doet het niet
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen
Matthias Keuppens  
#3 Gepost : dinsdag 12 maart 2013 18:24:20(UTC)
Matthias Keuppens


10 ponder

Lid sinds: 14-9-2012(UTC)
Berichten: 72

Heel de link kopiëren dan doet hij het wel Knipoog
DioR  
#4 Gepost : dinsdag 12 maart 2013 20:56:11(UTC)
DioR


15 ponder

Lid sinds: 1-3-2011(UTC)
Berichten: 140

Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
Dit is de 2e aflevering al. De eerste ging over wakvissen. Desalniettemin leuk om naar te kijken!
luukcarp  
#5 Gepost : dinsdag 12 maart 2013 21:01:32(UTC)
luukcarp


30 ponder

Lid sinds: 19-4-2011(UTC)
Berichten: 774
Locatie: Elst

Bedankjes: 7 keer
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
klopt DIor

tight lines and wet nets
Luuk Zomerhuis
David v. Z  
#6 Gepost : dinsdag 12 maart 2013 21:07:16(UTC)
David v. Z


25 ponder

Lid sinds: 6-8-2012(UTC)
Berichten: 492

Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
haha heb weer erg gelachen. Ed zijn hengel bijna weg en Marco pakt verkeerde hengel en stoot bijna zijn hele set omver, prachtigLike
gooi je problemen uit, vang je dromen.
TomRoozeboom  
#7 Gepost : dinsdag 12 maart 2013 21:35:49(UTC)
TomRoozeboom


10 ponder

Lid sinds: 9-5-2011(UTC)
Berichten: 53

Ik wil geen azijnzeiker zijn, maar toch vind ik het jammer dat Marco op een 'klein' riviertje met gevlochten lijk vist met geen visveilig systeempje. Dit zou toch handig voor de nieuwe jeugd!

Straks vist iedereen met gevlochten lijn op de normale stekken of zonder vis veilige systemen.

Lijkt me een goede tip voor volgende keer!

Verder is het altijd gewoon leuk om te bekijken, zonder al teveel informatie informatie!

Gr. Tom
ej de klerk  
#8 Gepost : dinsdag 12 maart 2013 23:22:47(UTC)
ej de klerk


25 ponder

Lid sinds: 19-7-2012(UTC)
Berichten: 553
Nederland

Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
altijd leuk om naar te kijken. Iedere zondag samen met m'n zoontje op de bank.mornincoffee
Mvg Klerk.

Als je thuis blijft vang je zeker weten niks.
bas van geffen  
#9 Gepost : dinsdag 12 maart 2013 23:44:04(UTC)
bas van geffen


10 ponder

Lid sinds: 5-11-2010(UTC)
Berichten: 80

Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
onverantwoordelijk gedrag langs de waterkant als je het mij vraagt... die actie van ed stoop en zijn vliegende hengel hadden ze nooit mogen uitzenden!!
DioR  
#10 Gepost : dinsdag 12 maart 2013 23:45:29(UTC)
DioR


15 ponder

Lid sinds: 1-3-2011(UTC)
Berichten: 140

Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
TomRoozeboom schreef:
Ik wil geen azijnzeiker zijn, maar toch vind ik het jammer dat Marco op een 'klein' riviertje met gevlochten lijk vist met geen visveilig systeempje. Dit zou toch handig voor de nieuwe jeugd!

Straks vist iedereen met gevlochten lijn op de normale stekken of zonder vis veilige systemen.

Lijkt me een goede tip voor volgende keer!

Verder is het altijd gewoon leuk om te bekijken, zonder al teveel informatie informatie!

Gr. Tom


Als we dan toch bezig zijn...

Ik vind dat Ed ook niet gepaald het goede voorbeeld geeft door karpertjes in het gras te leggen. Als is het gras nog zo zacht, er zitten altijd harde stukken in. Voortaan, ook al weet je dat je knollen gaat vangen, gewoon een onthaakmat mee!
jvs  
#11 Gepost : woensdag 13 maart 2013 00:03:23(UTC)
jvs


40 ponder

Lid sinds: 1-11-2010(UTC)
Berichten: 1.023

zijn gewoon 2 vissers die niet kunnen vissen.ik ben bij de opnames geweest van kruiskarpers vangen,en iemand van het camerateam liep naar de overkant met de lijn in zijn hand,en de ander filmpde zijn hengel,op zijn teken trok de ander vol aan de lijn,zodat het op een run/aanbeet leek,2 grote bedriegers zijn het.in deel 1 van wakvissen,zegt hij dat zijn hand bloed,maar bij het terugzetten van de snoek,zie je je duidelijk dat de vis bloed ipv zijn hand
houdoe en bedankt
Ancoes  
#12 Gepost : woensdag 13 maart 2013 01:35:45(UTC)
Ancoes


15 ponder

Lid sinds: 31-1-2013(UTC)
Berichten: 107
Man
Nederland

Bedankjes: 9 keer
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
TomRoozeboom schreef:
Ik wil geen azijnzeiker zijn, maar toch vind ik het jammer dat Marco op een 'klein' riviertje met gevlochten lijk vist met geen visveilig systeempje. Dit zou toch handig voor de nieuwe jeugd!

Straks vist iedereen met gevlochten lijn op de normale stekken of zonder vis veilige systemen.

Lijkt me een goede tip voor volgende keer!

Verder is het altijd gewoon leuk om te bekijken, zonder al teveel informatie informatie!

Gr. Tom


Ik vis bijna altijd met gevlochten lijn, zie het probleem niet.... Maar mist je weet hoe je er mee moet vissen!! Vind hem toch al een lompe boer om het zomaar te zeggen. Geen goed voorbeeld helaas.
Maar wat me hier (forum) wel opvalt, dat er wel veel anti gevlochten hoofdlijn zijn...

Mvg, Anco
ronald308  
#13 Gepost : woensdag 13 maart 2013 02:35:58(UTC)
ronald308


30 ponder

Lid sinds: 24-7-2011(UTC)
Berichten: 790

Bedankjes: 3 keer
Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
TomRoozeboom schreef:
Ik wil geen azijnzeiker zijn, maar toch vind ik het jammer dat Marco op een 'klein' riviertje met gevlochten lijk vist met geen visveilig systeempje. Dit zou toch handig voor de nieuwe jeugd!

Straks vist iedereen met gevlochten lijn op de normale stekken of zonder vis veilige systemen.

Lijkt me een goede tip voor volgende keer!

Verder is het altijd gewoon leuk om te bekijken, zonder al teveel informatie informatie!

Gr. Tom

Handig voor de nieuwe jeugd?De nieuwe jeugd ragt hele rietkragen weg omdat ze in een visblad hebben gezien dat iemand een plekje in riet heeft gemaakt.Terwijl aan de overkant de kant helemaal vrij is.Bomen worden omgezaagd om lekker in het bos je tentje neer te zetten.Dr wordt 20 kilo voer in 1 keer in het water gedonderd omdat onze eddy dat ook doet.Praat me asteblieft niet van de nieuwe jeugd.

Bewerkt door de gebruiker woensdag 13 maart 2013 02:38:19(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen
David v. Z  
#14 Gepost : woensdag 13 maart 2013 08:02:29(UTC)
David v. Z


25 ponder

Lid sinds: 6-8-2012(UTC)
Berichten: 492

Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
Gelukkig heb ik daar hier minder last van. want er liggen hier 2 'grotere' wateren van een paar hectare en nog wat vijvertjes en slootjes. de grote wateren zijn zeker niet de makkelijkste en veel vang je er zelden. Dus de meeste jeugd blijft gewoon lekker hangen bij de slootjes en vijvertjes.
gooi je problemen uit, vang je dromen.
jvs  
#15 Gepost : woensdag 13 maart 2013 09:59:39(UTC)
jvs


40 ponder

Lid sinds: 1-11-2010(UTC)
Berichten: 1.023

Ancoes schreef:


Ik vis bijna altijd met gevlochten lijn, zie het probleem niet.... Maar mist je weet hoe je er mee moet vissen!! Vind hem toch al een lompe boer om het zomaar te zeggen. Geen goed voorbeeld helaas.
Maar wat me hier (forum) wel opvalt, dat er wel veel anti gevlochten hoofdlijn zijn...

Mvg, Anco


op veel waters is het zelfs verboden om met gevlochten lijn te vissen,ik ben ook geen voorstander van gevlochten lijn,de vis heeft geen enkele kans,slip dicht en trekken is het 9 van de 10x.
ik vis gewoon met 30mm nylon al jaren.
houdoe en bedankt
ronalddehoog  
#16 Gepost : woensdag 13 maart 2013 10:20:20(UTC)
ronalddehoog


40 ponder

Lid sinds: 10-2-2012(UTC)
Berichten: 1.064

Bedankjes: 2 keer
jvs schreef:


ik vis gewoon met 30mm nylon al jaren.


Dat is nogal wat!
Voer geen oorlog, voer de vissen.
PatricS  
#17 Gepost : woensdag 13 maart 2013 11:58:14(UTC)
PatricS


30 ponder

Lid sinds: 24-11-2011(UTC)
Berichten: 643
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
ronalddehoog schreef:
jvs schreef:


ik vis gewoon met 30mm nylon al jaren.


Dat is nogal wat!


Breede lachd
Laten we het houden op 0.3mm
Groeten Patric

-Tijgernoten-
http://patricskarper.blogspot.nl/
jvs  
#18 Gepost : woensdag 13 maart 2013 15:43:26(UTC)
jvs


40 ponder

Lid sinds: 1-11-2010(UTC)
Berichten: 1.023

je weet wat ik bedoel,in het filmpje is de aanbeet trouwens nep,de hengel word in dit filmpje ook door iemand van de crew eraf getrokken,is allemaal zo gemonteerd,dat je dat niet ziet.
houdoe en bedankt
PatricS  
#19 Gepost : woensdag 13 maart 2013 15:59:03(UTC)
PatricS


30 ponder

Lid sinds: 24-11-2011(UTC)
Berichten: 643
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
Marco heeft ook een dvd Verantwoord vissen op karper volgens mij. Daar valt hij in het water en geeft hij aan dat het dus glad kan zijn en handig is extra kleding mee te geven. Is ook nep/gespeeld.

De boodschap is wel duidelijk, maar het lag er een beetje te dik op.

(laten we zo zeggen: het is film) Dus het is altijd gespeeld Knipoog
Groeten Patric

-Tijgernoten-
http://patricskarper.blogspot.nl/
David v. Z  
#20 Gepost : woensdag 13 maart 2013 17:54:32(UTC)
David v. Z


25 ponder

Lid sinds: 6-8-2012(UTC)
Berichten: 492

Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
jvs schreef:
je weet wat ik bedoel,in het filmpje is de aanbeet trouwens nep,de hengel word in dit filmpje ook door iemand van de crew eraf getrokken,is allemaal zo gemonteerd,dat je dat niet ziet.


dan maakt het me helemaal niks uit. Heb erg gelachen en het was niet eens gevaarlijk voor de visLike
gooi je problemen uit, vang je dromen.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
2 Pagina's12>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.