CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
|
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 14-9-2012(UTC) Berichten: 72
|
Heel de link kopiëren dan doet hij het wel
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 1-3-2011(UTC) Berichten: 140
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Dit is de 2e aflevering al. De eerste ging over wakvissen. Desalniettemin leuk om naar te kijken!
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
|
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
haha heb weer erg gelachen. Ed zijn hengel bijna weg en Marco pakt verkeerde hengel en stoot bijna zijn hele set omver, prachtig |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 9-5-2011(UTC) Berichten: 53
|
Ik wil geen azijnzeiker zijn, maar toch vind ik het jammer dat Marco op een 'klein' riviertje met gevlochten lijk vist met geen visveilig systeempje. Dit zou toch handig voor de nieuwe jeugd!
Straks vist iedereen met gevlochten lijn op de normale stekken of zonder vis veilige systemen.
Lijkt me een goede tip voor volgende keer!
Verder is het altijd gewoon leuk om te bekijken, zonder al teveel informatie informatie!
Gr. Tom
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
altijd leuk om naar te kijken. Iedere zondag samen met m'n zoontje op de bank. |
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 5-11-2010(UTC) Berichten: 80
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
onverantwoordelijk gedrag langs de waterkant als je het mij vraagt... die actie van ed stoop en zijn vliegende hengel hadden ze nooit mogen uitzenden!!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 1-3-2011(UTC) Berichten: 140
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
TomRoozeboom schreef:Ik wil geen azijnzeiker zijn, maar toch vind ik het jammer dat Marco op een 'klein' riviertje met gevlochten lijk vist met geen visveilig systeempje. Dit zou toch handig voor de nieuwe jeugd!
Straks vist iedereen met gevlochten lijn op de normale stekken of zonder vis veilige systemen.
Verder is het altijd gewoon leuk om te bekijken, zonder al teveel informatie informatie!
Gr. Tom Als we dan toch bezig zijn... Ik vind dat Ed ook niet gepaald het goede voorbeeld geeft door karpertjes in het gras te leggen. Als is het gras nog zo zacht, er zitten altijd harde stukken in. Voortaan, ook al weet je dat je knollen gaat vangen, gewoon een onthaakmat mee!
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
zijn gewoon 2 vissers die niet kunnen vissen.ik ben bij de opnames geweest van kruiskarpers vangen,en iemand van het camerateam liep naar de overkant met de lijn in zijn hand,en de ander filmpde zijn hengel,op zijn teken trok de ander vol aan de lijn,zodat het op een run/aanbeet leek,2 grote bedriegers zijn het.in deel 1 van wakvissen,zegt hij dat zijn hand bloed,maar bij het terugzetten van de snoek,zie je je duidelijk dat de vis bloed ipv zijn hand |
houdoe en bedankt |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 31-1-2013(UTC) Berichten: 107 Bedankjes: 9 keer Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
TomRoozeboom schreef:Ik wil geen azijnzeiker zijn, maar toch vind ik het jammer dat Marco op een 'klein' riviertje met gevlochten lijk vist met geen visveilig systeempje. Dit zou toch handig voor de nieuwe jeugd!
Gr. Tom Ik vis bijna altijd met gevlochten lijn, zie het probleem niet.... Maar mist je weet hoe je er mee moet vissen!! Vind hem toch al een lompe boer om het zomaar te zeggen. Geen goed voorbeeld helaas. Maar wat me hier (forum) wel opvalt, dat er wel veel anti gevlochten hoofdlijn zijn... Mvg, Anco
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Gr. Tom Handig voor de nieuwe jeugd?De nieuwe jeugd ragt hele rietkragen weg omdat ze in een visblad hebben gezien dat iemand een plekje in riet heeft gemaakt.Terwijl aan de overkant de kant helemaal vrij is.Bomen worden omgezaagd om lekker in het bos je tentje neer te zetten.Dr wordt 20 kilo voer in 1 keer in het water gedonderd omdat onze eddy dat ook doet.Praat me asteblieft niet van de nieuwe jeugd. Bewerkt door de gebruiker woensdag 13 maart 2013 02:38:19(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
|
Gelukkig heb ik daar hier minder last van. want er liggen hier 2 'grotere' wateren van een paar hectare en nog wat vijvertjes en slootjes. de grote wateren zijn zeker niet de makkelijkste en veel vang je er zelden. Dus de meeste jeugd blijft gewoon lekker hangen bij de slootjes en vijvertjes. |
|
|
|
|
Ancoes schreef:
Ik vis bijna altijd met gevlochten lijn, zie het probleem niet.... Maar mist je weet hoe je er mee moet vissen!! Vind hem toch al een lompe boer om het zomaar te zeggen. Geen goed voorbeeld helaas. Maar wat me hier (forum) wel opvalt, dat er wel veel anti gevlochten hoofdlijn zijn...
Mvg, Anco
op veel waters is het zelfs verboden om met gevlochten lijn te vissen,ik ben ook geen voorstander van gevlochten lijn,de vis heeft geen enkele kans,slip dicht en trekken is het 9 van de 10x. ik vis gewoon met 30mm nylon al jaren. |
houdoe en bedankt |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
jvs schreef:
ik vis gewoon met 30mm nylon al jaren.
Dat is nogal wat! |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
ronalddehoog schreef:jvs schreef:
ik vis gewoon met 30mm nylon al jaren.
Dat is nogal wat! d Laten we het houden op 0.3mm |
|
|
|
|
|
je weet wat ik bedoel,in het filmpje is de aanbeet trouwens nep,de hengel word in dit filmpje ook door iemand van de crew eraf getrokken,is allemaal zo gemonteerd,dat je dat niet ziet. |
houdoe en bedankt |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
Marco heeft ook een dvd Verantwoord vissen op karper volgens mij. Daar valt hij in het water en geeft hij aan dat het dus glad kan zijn en handig is extra kleding mee te geven. Is ook nep/gespeeld. De boodschap is wel duidelijk, maar het lag er een beetje te dik op. (laten we zo zeggen: het is film) Dus het is altijd gespeeld |
|
|
|
|
|
jvs schreef:je weet wat ik bedoel,in het filmpje is de aanbeet trouwens nep,de hengel word in dit filmpje ook door iemand van de crew eraf getrokken,is allemaal zo gemonteerd,dat je dat niet ziet. dan maakt het me helemaal niks uit. Heb erg gelachen en het was niet eens gevaarlijk voor de vis |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.