logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Ancoes  
#21 Gepost : woensdag 13 maart 2013 23:44:47(UTC)
Ancoes


15 ponder

Lid sinds: 31-1-2013(UTC)
Berichten: 107
Man
Nederland

Bedankjes: 9 keer
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
jvs schreef:
Ancoes schreef:


Ik vis bijna altijd met gevlochten lijn, zie het probleem niet.... Maar mist je weet hoe je er mee moet vissen!! Vind hem toch al een lompe boer om het zomaar te zeggen. Geen goed voorbeeld helaas.
Maar wat me hier (forum) wel opvalt, dat er wel veel anti gevlochten hoofdlijn zijn...

Mvg, Anco


op veel waters is het zelfs verboden om met gevlochten lijn te vissen,ik ben ook geen voorstander van gevlochten lijn,de vis heeft geen enkele kans,slip dicht en trekken is het 9 van de 10x.
ik vis gewoon met 30mm nylon al jaren.


Weet ik dan vis ik natuurlijk ook anders, maar als ik met gevlochten lijn vis zorg ik altijd voor een zwak punt in me systeem en das me onderlijn. Mocht er een lijn breuk ontstaan weet ik dat tie het kwijt raakt. Maar "het slip dicht en trekken" is het er niet mee om kunnen gaan, is niet de lijn maar de persoon. Hier dus Marco...jammer

Mvg
Erwin  
#22 Gepost : donderdag 14 maart 2013 00:22:43(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Hahaha, leuke discussie. Toch begrijp ik persoonlijk wel dat veel (bijna alles) in scène wordt gezet. Je wilt als kijker mooie beelden en dit kan alleen als je het script. Je kunt een cameraman (kosten zo rond de 100 euro per uur) niet uren lang je hengels in beeld laten houden in de hoop dat er iets gebeurt. Bovendien moeten ze heel wat accu's meenemen.