55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
wat waren jou aankopen op de beurs dit weekend? bakken met geld uitgegeven of alleen rond gekeken??? ik ben voornamelijk op zoek gegaan voor een dieptemeter voor me voerboot en nog geslaagd ook jullie?? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
bij wie ben je geslaagd dan |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Nou ik moet nog gaan maar kijk ff of ik de solar kit-off set kan vinden. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ga morgen nog nogsteeds aan het twijfelen tussen of delkims of buzzerbars oval accus en 50 kg bollen nieuwe lijn maar kijk daar nog wel even
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-11-2010(UTC) Berichten: 308
|
Ik ben vooral naar de beurs gegaan voor de nieuwtjes gewoon eff rond kijken Wat ik dan wel had gekocht was beta lights voor m'n Fox RXjes.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 16-8-2011(UTC) Berichten: 75
|
2 opvouw buckets,hoofdlamp en snag ears.....
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Ik heb me ingehouden. Alleen twee geplande aankopen gedaan: woord van zwijgen 2 en nachtvissen in Frankrijk 2012
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
alleen mezelf lid gemaakt van de KSN en daari de dvd van pilaar en hofman gekregen...PRACHTIG!!wat een helden |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ik ben gegaan voor: tijgernoten, hennep, solar carbon buzzerbars + banksticks + stabielisator, trakker oval 10kg sweet dream van eddy, 10 stuks lood, 2 accus heel de auto vol
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Mij zoon Ronald (9) is helemaal gek van loten kopen en (vlgs mij) bij hem altijd prijs.. Deze keer meegedaan met de SKP-loterij. Eerste keer voor € 5,00 niets. Tegen het eind van ons bezoek nog een keer € 5,00 .. en ja hoor.. papa kon weer gaan zeulen met iets..Een X2 stoel (niet eentje die ik zou kopen ,maar affijn.., het was voor het goede doel zakmaarzeggen . ;-) http://www.vlemmix.nl/nl...rmrest_deluxe/ravav1823/En vlak voordat we weg gingen nog voor € 2,00 ; een PB chod rig setje en PB haken. Bewerkt door de gebruiker zondag 5 februari 2012 18:40:11(UTC)
| Reden: Niet aangegeven leen heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Zelf: De BlackMonkey update gehaald. PB- Hit & run lood (1x 92 gr ; 1x 113 gr + 1 bij passende Tungsten leader.. voor € 20) 2x Korda Kaptor Wide Gape Mt. 8 Humminbird aanbieding van Fishfun (€ 450 incl. inbouwen.. afspraak nog maken om naar Emmeloord te gaan) Een muts Bij Markerworld -> Een soul bankstick 35 cm en een opspoelhulp. 1 puntzak friet en een broodje frikandel + een flesje Pepsi cola. Gezien : nieuw van Delkim die rubberen beschermhoes, maar dan in alle kleuren die een led kan hebben en een clip voor aan de hengel van Delkim (beide binnen enkele maanden te koop werd gezegd) "Gejat" ;-) .. een 20 mm tutti bol . deed me zo aan vroeger denken.. mijn eerste karper mee gevangen vlgs mij. Meer niet.. Bewerkt door de gebruiker zondag 5 februari 2012 18:48:33(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
leen schreef:Mij zoon Ronald (9) is helemaal gek van loten kopen en (vlgs mij) bij hem altijd prijs.. Deze keer meegedaan met de SKP-loterij. Eerste keer voor € 5,00 niets. Tegen het eind van ons bezoek nog een keer € 5,00 .. en ja hoor.. papa kon weer gaan zeulen met iets..Een X2 stoel (niet eentje die ik zou kopen ,maar affijn.., het was voor het goede doel zakmaarzeggen . ;-) http://www.vlemmix.nl/nl...rmrest_deluxe/ravav1823/En vlak voordat we weg gingen nog voor € 2,00 ; een PB chod rig setje en PB haken. 10 euro voor een stoel van normaal 69 euries is toch leuk Leen. Anders kan hij altijd nog op MP voor 3 tientjes |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Heb staan te kijken bij Cygnet Grand Sniper D/L Pod
dit word echt mijn volgende pod wat een superpod |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Mark T schreef:leen schreef:Mij zoon Ronald (9) is helemaal gek van loten kopen en (vlgs mij) bij hem altijd prijs.. Deze keer meegedaan met de SKP-loterij. Eerste keer voor € 5,00 niets. Tegen het eind van ons bezoek nog een keer € 5,00 .. en ja hoor.. papa kon weer gaan zeulen met iets..Een X2 stoel (niet eentje die ik zou kopen ,maar affijn.., het was voor het goede doel zakmaarzeggen . ;-) http://www.vlemmix.nl/nl...rmrest_deluxe/ravav1823/En vlak voordat we weg gingen nog voor € 2,00 ; een PB chod rig setje en PB haken. 10 euro voor een stoel van normaal 69 euries is toch leuk Leen. Anders kan hij altijd nog op MP voor 3 tientjes Ik denk dat de wereld van een 9-jarige iets anders in elkaar zit en vermoed dat ik dan een lange tijd ruzie met hem heb ;-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Solar had niet wat ik wilde , dus toen maar bij house of carp een mini led gehaald. En bij deze bedank ik Kroon voor de biertjes Leuk dat ik ook nog Jos en vrouw tegen kwam Erik esv gesproken en Gerjan in de hal gezien, jammer dat er geen ontmoetingsplek is voor CFers. Bewerkt door de gebruiker zondag 5 februari 2012 19:54:34(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Henk Haarlem heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Ja klopt leen de standaard kost 144
rodpod weegt weinig dus goed voor mijn rug
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Staan kijken bij een stuk afweergeschut. Bleek een rodpod te zijn. Zag er wel heel degelijk uit. Moet wel de ultieme pod zijn, maarvoor € 749 moet ik wel even doorsparen. Ik heb niet eens naar het merk gekeken.
|
|
|
|
|
was dat die van starbaits ruud? 2 rodpods in 1 |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Geen idee Ron. Wel 5 cm dikke buizen. Zag er stoer uit, maar wel aan de prijs.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.