15 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 188
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
boilies gekocht bij de stand van eino, top stand had hij weer en goede info over de bollen, hier kunnen andere aasleveranciers nog van leren.
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
Jowan schreef:Duidelijk Even serieus kan je nu voerboten bestellen in diervorm? Wil ik graag een waterrat d dan kun jij beter zelf gaan zwemmen jowan hehe |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@Lodewijk Shit opening gelaten voor een counter
|
|
|
|
|
tsja zulke makkelijke moet je me niet geven hehe |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Maar wat zou je zelf willen een ninja turtle d
|
|
|
|
|
doe maar een zeemeermin ofz |
|
|
|
|
Zeker met jet aandrijving d Check mate Bewerkt door de gebruiker maandag 6 februari 2012 22:29:14(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Jowan schreef:Maar wat zou je zelf willen een ninja turtle d Dit ?? |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
@Henk Haarlem Inkoppertje soortgelijk model gezien Heeft potentie nu alle remmen los zijn Bewerkt door de gebruiker maandag 6 februari 2012 22:30:14(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
de zwaan is niet te koop is meer voor demo. is geloof ik al eens 3000 euro voor geboden, maar henk doet m niet weg! mooie is dat ie het ook gewoon echt doet,voerbakken onder de vleugels. jammer dat de vijver te ondiep was op zondag door de speedboten, anders gingen we er ook ff mee varen maar helaas! |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 7-3-2011(UTC) Berichten: 227
Bedankjes: 1 keer
|
ik heb oval praplu van proline gehaald |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.