ik ben gister terug gekomen van villedon.
vind het een mooi water en de beheerder is een top gast!
heb verder nergens wat over te klagen want alles is prima geregeld.
eten is er perfect door de kok die in een sterren restaurant heeft gewerkt.
elke dag vers stokbrood enzo. het water ligt in een rustig dorp en je hebt er van niemand last.
mijn maat en ik hebben 19 karpers weten te landen en een snoekje .
verder hebben we een stuk of 8 tot 10 lossers gehad.
mijn kleinste vis was
+- 8 pond ma wel een van de mooiste.
mijn zwaarste was 50,4 pond spiegel en dus mijn nieuw pr
heb een uur in de storm in het water gestaan om deze vis te drillen die over de markers heen en weer zwom, bij de buren over de stuk links en rechts....
toen die eenmaal dichtbij was kreeg ik de vis maar niet omhoog om te scheppen... en is een maat van ons met het schepnet erbij gekomen en heeft me geholden deze vis te scheppen.
het was een super mooi en zwaar gevecht van een uur en ik en mijn arm was ook zwaar naar de kloten...
bijkomnen met een peuk en fles bier kreeg ik een run op mijn andere hengel en kon opnieuw een dril aangaan en wist ik een vis van 37 pond te landen..
mijn maat zijn zwaarste zat op 48 pond. verder een deel 30gers, paar 20gers.
wij zaten op stek 16 is een beetje centraal en de wind stond de hele week na de ahcterkan waar dan ook goed werd gevangen..
stek 10 had +- 80 vissen weten te landen maar over het algemeen wat lichter in gewicht.
windrichting en temperatuur is erg belangrijk op het water.
en vissen met totale slappen lijnen ook.
het was wel een langen rit maar zeer zeker de moeite waard. en wat mensen hier roepen over knolletjes.... er zwemmen zat maar dan ook egt zat dikken vissen rond... maar je mot ze wel weten te vangen he
de fotos komen nog eerst ff wat bijslapen
ps weet iemand of je een flitsboete thuis krijgt van frankrijk?
Bewerkt door de gebruiker zondag 10 juni 2012 13:49:54(UTC)
| Reden: Niet aangegeven