20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
zal ik hem dan maar aftrappen..:-" mijn eerste vakantie dag begint al goed... Frank Penning heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
en als klap op de vuurpijl nog een bak... Frank Penning heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 31
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-10-2009(UTC) Berichten: 256
|
Dat is een mooi begin man |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-4-2010(UTC) Berichten: 103
|
hele mooie vissen frank toppie. grtn sander(vissen)
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Proficiat lekker zo doorgaan man prachtige karpers Bewerkt door de gebruiker dinsdag 2 augustus 2011 12:07:48(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-8-2010(UTC) Berichten: 149
|
Das een mooie serie om je vakantie en de maand mee te beginnen. Klasse frank. |
passion for angling
mtcbaits |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 12-11-2010(UTC) Berichten: 41
|
Doe je goed Frank! =d> Vanmorgen ff paar uurtjes met de kano op pad geweest, leuke schub weten te vangen. Was wel ff klooien met de zelfontspanner zo in het water! Maarja, hij staat er best redelijk op... Vr.gr, Remond Bewerkt door de gebruiker dinsdag 2 augustus 2011 16:22:32(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
mooie vangsten allemaal |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
Dat is actie remond, gaaf met die kano zo |
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 12-11-2010(UTC) Berichten: 41
|
@ tattoobear
Dat is zeker actie(f), beetje zoeken waar ze uithangen, beetje voeren, lijntjes uitlopen, en als je ze eenmaal haakt gaan ze keihard op ondiep water!!! Supergaaf! |
|
|
|
|
|
@ Remond, Ja dat lijkt me wel wat om ook eens te proberen |
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 26-6-2011(UTC) Berichten: 23
|
Nou Remond dat lijkt me een hele ervaring. Lijkt me al een uitdaging om alle spullen mee te nemen..... Dit is mijn resultaat van 60uur Frankrijk
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
tog een mooie vis ben benieuwd of mijn 72uur frankrijk ook een (karper) in het net gaat brengen |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-2-2011(UTC) Berichten: 762
|
Echt een mooie manier om te vissen Remond, zo met kano! Mooi fotowerk ook! |
Don't forget to smell the roses along the way... |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
hier een foto van me vriend en mij met een dubbel run in de vroege ochtend terwijl de zon langzaam probeert de weilanden te verwarmen begint mij pieper te lopen me vismaat komt al uit de tent gerent en heeft de hengel te pakken 'hangen'. ik kom naast hem staan en we genieten van het geluid van fluitende vogels en een tikkende slip. na de vis te hebben geschept en te hebben onthaakt proberen wij de vis voor eeuwig vast te leggen, maar dan besluit me andere hengel tot leven te komen en ik sla aan deze hangt ook me vismaat doet snel de vis in het net en hangt deze in de sloot gelukkig hebben we 2 netten bij ons. na ook de tweede vis te hebben geschept en onthaakt hebben we ze alle bij gewogen en op de foto vast gelegd. 22 pond en 20 pond wat een prachtig moment team nootdorp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
@Frank Penning. Wat is er met die vis op de tweede foto aan de hand? Mijn oma heeft een nog strakkere huid! (al smeert die stevig met verschillende crèmepjes).
@Remond. Heel erg gaaf!! Dat is actie!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-4-2010(UTC) Berichten: 103
|
mooie vissen mannen. en remond zo met de kano op pad respect hoor. grtn sander
|
|
|
|
|
erwin: ik zou het niet weten, maar schrok me ook te tering wat een lelijkerd..hahahha..helemaal onder de rimpels en vlekken...bah gewoon... Frank Penning heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
je zou zeggen dat die vis een infectie ofzo heeft! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.