25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
gezond ziet er anders uit |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Of die vis heeft al heel wat doorstaan in z'n leven... Misschien is het wel een oud visje hoor.
Maar mooi is anders ja! |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 447
|
@remon slaap je ook in die kano?? Gaaf hoor!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
deze had ik ook nog.. Frank Penning heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 25-6-2010(UTC) Berichten: 20
|
OOOOhhhh Penning, wordt ik niet meer in je sessies vermeld. Moge mij recordspiegel nog lelijker zijn als de jouwe hahahahaahh |
"t`lupt zoals t`lupt |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
das onmogelijk maatje...als ze nog lelijker worden, worden we blind...want we hadden al zulke dikke ogen...:-"
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 12-11-2010(UTC) Berichten: 41
|
@Job, nee ik slaap er niet in, door er steeds in en uit te stappen wordt de kano wel nat van binnen. Maar....een middagdutje op de bodem kan prima hoor!:-$ Er staat op deze stek een eiland van riet haaks op de grote rietkraag langs de oever. Alle vissen die langs de oever zwemmen moeten hier omheen zwemmen ideale plek om ze te onderscheppen. Gr, Remond Bewerkt door de gebruiker donderdag 4 augustus 2011 12:03:16(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Frank Penning schreef:erwin: ik zou het niet weten, maar schrok me ook te tering wat een lelijkerd..hahahha..helemaal onder de rimpels en vlekken...bah gewoon... Eczeem... zijn zalfjes voor. Nee, dat ziet er niet lekker uit.... Ik zou ook niet weten hoe dat komt. Heb je bij Tsjernobyl gevist? Bewerkt door de gebruiker donderdag 4 augustus 2011 12:07:55(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
Erwin,
nu wel. Hoe kan het dat hij de bijlage dan niet laat zien? Heb de foto nu maar van m'n fotosite geplukt.
Gr, Remond |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Dan is de foto te groot voor op het forum. Hij plaatst hem dan als downloadbaar bestand. Zou hij dat niet doen moet hij elke keer de foto inladen en wordt het forum erg traag. Mooi water trouwens he Heb je er al veel mooie vissen gevangen? M.v.g. Erwin
|
|
|
|
|
Ja ik heb er in het verleden behoorlijk veel gevist en er zeker leuk gevangen! Sinds vorig jaar eigenlijk weer af en toe gaan bevissen, de rust, de natuur, en karpers die keihard gaan op het ondiepe water!! Supermooi water i.d.d. Ik vis trouwens niet alleen vanuit de kano hoor, soms doe ik een 'natuur' strandje aan waar je zonder bootje niet kan komen. Steuntjes in de grond en vissen maar! Niet te moeilijk doen, hengeltjes uitlopen, wat gebroken boilies, handje mais en trouvit will do the job!! Hier nog een paar plaatjes van vorig jaar. Gr, Remond |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
net een paar uurtjes wezen vissen. na 5 min al een run op de bol die ik van diesel had gekregen van de week,helaas miste ik deze vis,heb hem ook niet gevoeld. na een dik half uur weer een run,en wederom aan de bol van diesel,een mooie onbeschadigde schub van precies 10 pond. de bedoeling was om tot vanavond 23.00 te vissen,maar na de vis heb ik ingepakt,want het valt er met bakken uit momenteel,en ik had geen plu bij dus voerstek gemaakt en morgenvroeg 4 uur ga ik terug. |
houdoe en bedankt |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 31
|
Deze week ga ik terug na een hele poos niet meer gevist te hebben. De eerste test word het CF systeem voor de 1e maal...fingers crossed!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-8-2010(UTC) Berichten: 149
|
Live vanaf de waterkant tussenstand: 1koi 1 babyvisje 1 van 18 pond en 1 van 13,5kg |
passion for angling
mtcbaits |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Hé, heeft niemand een vis gevangen? Ik vannacht ook niet. Na 2 weekenden te hebben overgeslagen hoopte ik op enig resultaat.
Bakkie koffie doen, spullen inpakken en karren. Het weekend is nog niet voorbij.
Succes! |
Say hello to my little friend |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 447
|
Mijn voer ligt erin , morgen 1ste sessie vissen!!
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 7-8-2011(UTC) Berichten: 19
|
Job Verweij schreef:Mijn voer ligt erin , morgen 1ste sessie vissen!! Hey Job. Mijn eerste post hier is voor jou. Doe je best morgen, hoop dat je mooie vissen mag vangen. Ik kom dan wel een mooie foto maken van jou en je bak. mvg RvG
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 30-7-2011(UTC) Berichten: 10
|
engeland zit er weer op, in totaal 8 karpers in 2 dagen hier een paar foto's: Code:?action=view¤t=Afbeelding010.jpg
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
heb vannacht mn NL pb verbroken met 300 gram plaats morgen wel foto's ga nu eerst een nachtje richting de ijssel.... |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Gefeliciteerd met je nieuwe NL pr stefan. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.