50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Mooie dikke bak ger... Mooie vissen tim..
|
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-5-2010(UTC) Berichten: 481
|
Bedankt mannen....
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-5-2010(UTC) Berichten: 481
|
Dat zeg ik nog niet :-$ wil deze foto nog gebuiken bij raad het gewicht, Mvg Ger Bewerkt door de gebruiker woensdag 6 april 2011 20:40:21(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hehehe... heel slim Ger. Aangezien je regelmatig aan de beurt bent is dat wel handig. Prachtige vis trouwens!! Hangt een goede buik onder.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Super vis Ger Heb je er een mooie sport aan gehad? Ik wel aan hem/haar broer(tje) Oude foto gigglesmil gigglesmil Bewerkt door de gebruiker woensdag 6 april 2011 21:11:40(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 256
|
Super vissen allemaal. Gefeliciteerd jongens !!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 28-1-2011(UTC) Berichten: 182
|
twerd een blankje voor mij gisteren Maar dit was mooi meegenomen: |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-1-2011(UTC) Berichten: 299
Bedankjes: 1 keer
|
morgeavond ben ik eindelijk weer aan de beurt met een maat! hoop dat we wat leuks vangen
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 4-1-2010(UTC) Berichten: 147
|
had vannacht een schub van 23 pond. zaterdag opnieuw proberen
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 124
|
Morgen eindelijk ook weer! Zie echt mooie vissen voorbij komen!!!!!!! gr, Yannick
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-1-2011(UTC) Berichten: 299
Bedankjes: 1 keer
|
ben net ff met de maat na het water geweest bietje gevoerd we zagen 5 dikke bakken zwemmen op onze stek dus nou maar hopen dat we morge kans maken en niemand in de buurt van onze stek zit... heb iig een halve dag vrij dus zit er vrij vroeg
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
morgen een nachtsessie maken, gister en vandaag wezen voeren, het water heeft een leuk bestand aan vissen maar of ze er zitten is een ander verhaal, het water is niet afgesloten, dus we hopen dat er wat uit komt, zijn de vangsten goed dan blijven we nog een nacht!
ik ben benieuw, de teller staat nog op 0
voor de mensen die wel al hebben gevangen,
GA ZO DOOR! |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
David, ge had langer moeten blijven zitten. de visser na u had na een half uur al ene op de mat. en ge zijt een stekkenpezer, hahaha :-"
Grtz
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 447
|
Ik deze gister op een nieuw water waar de vissen pas 4 jaar oud zijn; puntgaaf
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 28-1-2011(UTC) Berichten: 182
|
sven vq schreef:David, ge had langer moeten blijven zitten. de visser na u had na een half uur al ene op de mat. en ge zijt een stekkenpezer, hahaha :-"
Grtz Serieus? 11u30 was ik weg. Ik geraakte niet deftig aan het eiland |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 96
|
Super mooie vis Job, ook mooi dat zijn rugvin zo omhoog staat.
Die andere twee vissen die net zo hoog zijn als lang zijn ook prachtig trouwens!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Vandaag rond 6 uur tot zondag maar proberen alles is tot in detail voorbereid straks lekker genieten. Het weer tot zondag is gunstig alleen zaterdag ander wind stand maar goed je kan niet alles hebben. Misschien levert dit iets verrassends op wish me luck
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
succes Jowan, wij zitten van zaterdag op zondag aan NW kanaal, doen we mee aan koppelwedstrijd van collegae uit Groningen. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
vanaf morgen weer buffelen aan de ijssel....lekker een beetje bakken in de zon met een koude pot Heineken |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.