50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Deze dwarrelde vannacht rond 2:20 rond mijn anijsje van energybaits |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: Ron van Houtum Deze dwarrelde vannacht rond 2:20 rond mijn anijsje van energybaits Das wel een beauty hoor Ron! b |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 25-9-2012(UTC) Berichten: 544 Bedankjes: 5 keer Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
|
weer een nachtje gedaan. Door de warmere temperaturen staat het wier plots een heel stuk hoger en was het niet eenvoudig om een geschikt plekje te vinden. Een PVA zak lost gelukkig al veel op, het zou niet de eerste zijn die ik vantussen het wier pluk. 6u30 krijgt in een harde aanbeet. Ik heb even contact, maar plots valt de lijn slap... Lijnbreuk De lijn is vanonder compleet gerafeld dus wss langs takken geschuurd (die vergeven zijn van mossels) spijtig, dit ging de 3de vis op 3 sessies geworden zijn daar.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 25-9-2012(UTC) Berichten: 544 Bedankjes: 5 keer Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
|
morgenochtend zijn we er mee weg tot dinsdag. 48u sessie gaan doen in Frankrijk, hopelijk een even goeie sessie als vorige keer. Als moet ik zeggen dat we met de helft daarvan al meer dan tevreden zouden zijn ^^ Verslagje volgt
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 16-5-2015(UTC) Berichten: 11
Bedankjes: 13 keer
|
Mooi schubje puntgaaf en beresterk 20 pond super blij mee
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: beyenskevin Mooi schubje puntgaaf en beresterk 20 pond super blij mee Mooie gezonde vis Kevin! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
afgelopen weekend deze schub griend heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: griend afgelopen weekend deze schub Das ook een hele mooie m8! ..........ik heb het minder voor "hangbuikvarkens", iedereen zal wel een voorkeur hebben denk ik. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Goed bezig heren |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: griend afgelopen weekend deze schub Das ook een hele mooie m8! ..........ik heb het minder voor "hangbuikvarkens", iedereen zal wel een voorkeur hebben denk ik. Bedankt, ik denk ook dat iedereen zijn voorkeur heeft. Ik denk dat de meeste mensen voor hangbuikvarkens kiezen , omdat je dan kan zien dat het een zware vis is. En dat kan je minder zien bij een gespierde vis van het zelfde gewicht. |
|
|
|
|
|
De bek van de vis is niet verrot zag eruit als een geboren afwijking |
|
|
|
|
Mooie vissen Ron . |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 1-1-2012(UTC) Berichten: 64
Bedankjes: 1 keer
|
Kan iemand mij uitleggen hoe ik een werkende youtube link hier krijg met beeld
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 15-7-2010(UTC) Berichten: 405
Bedankjes: 4 keer Is 33 keer bedankt in 33 post(s)
|
Zelfde manier als op karperwereld, alleen https zal hier misschien wel werken. Wel op klikken. Bewerkt door de gebruiker maandag 22 juni 2015 13:01:03(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
bertkamp is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 1-1-2012(UTC) Berichten: 64
Bedankjes: 1 keer
|
Vangst afgelopen zaterdag op zondag in de morgen een volle run.gelijk maar eveb nieuwe software uitgetest aangezien ik veel ga plaatsen op mijn youtube kanaal binnenkort
Bewerkt door de gebruiker maandag 22 juni 2015 15:25:41(UTC)
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 26-7-2014(UTC) Berichten: 91 Bedankjes: 3 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
ben een tijdje afwezig geweest met pc problemen , maar in tussentijd nog wel enekele keren de waterkant gaan opzoeken dit zijn er enkele die ik op mijn mat mogen verwelkomen heb 20/06/15 31pondjes 27pondjes 14/06/15 16pondjes 20 pondjes 24pondjes deze two-tone heb ik nu dit jaar 3 keer mogen vangen ( zal de fruitbolletjes wel erg graag lusten) en die zelfde nacht heeft mijn vaste vismaat deze nog eens gevangen met dezelfde fruitbollekes 22 pondjes 10/06/15 heel kort sessieke met de pen , had me deze puntgaaf spiegeltje opgelevert 19 pondjes ben momenteel op nieuw water bezig waar er meer kans gemaakt wordt om men pb hopelijk is te mogen verbreken maar ben nog altijd bij elke vis die op mijn mat komt dolgelukkig natuurlijk Bewerkt door de gebruiker maandag 22 juni 2015 15:53:29(UTC)
|
|
|
|
|
@Swinne: knappe bakken, proficiat! b |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 7-6-2015(UTC) Berichten: 50
Bedankjes: 8 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Eerst geschreven door: ricardo koster Vangst afgelopen zaterdag op zondag in de morgen een volle run.gelijk maar eveb nieuwe software uitgetest aangezien ik veel ga plaatsen op mijn youtube kanaal binnenkort
Wat een prachtige vis
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.