55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
wat zijn jullie plannen allemaal met oud en nieuw? Lekker bij de familie of toch met vrienden? Vuurwerk of geen vuurwerk? Lekker thuis of in de kroeg/discotheek? Ikzelf ga met oud en nieuw naar crimetime! Lekker los gaan het nieuwe jaar in |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
thuis bij ouders... misschien vuurwerk, niets speciaals |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
vuurwerk bij jullie is voor ons kaaskoppen wel speciaal hoor haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Dat wordt voor mij waarschijnlijk zoals elk jaar gezellig met vrienden het nieuwe jaar inluiden! Altijd reuze gezellig!!
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
ik blijf thuis,en de dag erna ga ik op (vis) vakantie,twijfel alleen om al mijn karperspul mee te nemen,want daar ligt het grote meer ook dicht,alleen riviertjes zijn open momenteel |
houdoe en bedankt |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
eerst eten thuis met ouders en vrienden van men ouders, daarna op stap gaan |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
jvs schreef:ik blijf thuis,en de dag erna ga ik op (vis) vakantie,twijfel alleen om al mijn karperspul mee te nemen,want daar ligt het grote meer ook dicht,alleen riviertjes zijn open momenteel Waar ga je precies naartoe dan? En waar ga je dan op vissen? Forel?
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 28-8-2010(UTC) Berichten: 10
|
Pretigge Kerst en Nieuwjaarsdagen aan allen hier op CF vanwege Karpetje
|
|
|
|
|
Erwin schreef:jvs schreef:ik blijf thuis,en de dag erna ga ik op (vis) vakantie,twijfel alleen om al mijn karperspul mee te nemen,want daar ligt het grote meer ook dicht,alleen riviertjes zijn open momenteel Waar ga je precies naartoe dan? En waar ga je dan op vissen? Forel? center parcs erwin,de bedoeling was om samen met mijn maat daar een week te gaan karperen/en vakantie vieren,maar heel de plas ligt dicht tot nu toe,ik heb wel wat watertjes gevonden met google maps/earth die open liggen,maar als het zo koud blijft als nu,ben ik er bang voor dat die ook zo dicht liggen. maar de snoekspullen gaan zoiezo mee. |
houdoe en bedankt |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
jvs schreef:Erwin schreef:jvs schreef:ik blijf thuis,en de dag erna ga ik op (vis) vakantie,twijfel alleen om al mijn karperspul mee te nemen,want daar ligt het grote meer ook dicht,alleen riviertjes zijn open momenteel Waar ga je precies naartoe dan? En waar ga je dan op vissen? Forel? center parcs erwin,de bedoeling was om samen met mijn maat daar een week te gaan karperen/en vakantie vieren,maar heel de plas ligt dicht tot nu toe,ik heb wel wat watertjes gevonden met google maps/earth die open liggen,maar als het zo koud blijft als nu,ben ik er bang voor dat die ook zo dicht liggen. maar de snoekspullen gaan zoiezo mee. in welk park ga je? |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
ik ga met familie en vrienden! natuurlijk met vuurwerk O&N is niks zonder vuurwerk, hoort erbij
|
|
|
|
|
Jorden schreef:jvs schreef:Erwin schreef:jvs schreef:ik blijf thuis,en de dag erna ga ik op (vis) vakantie,twijfel alleen om al mijn karperspul mee te nemen,want daar ligt het grote meer ook dicht,alleen riviertjes zijn open momenteel Waar ga je precies naartoe dan? En waar ga je dan op vissen? Forel? center parcs erwin,de bedoeling was om samen met mijn maat daar een week te gaan karperen/en vakantie vieren,maar heel de plas ligt dicht tot nu toe,ik heb wel wat watertjes gevonden met google maps/earth die open liggen,maar als het zo koud blijft als nu,ben ik er bang voor dat die ook zo dicht liggen. maar de snoekspullen gaan zoiezo mee. in welk park ga je? in limburg,meerdal |
houdoe en bedankt |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
eerst ga ik gaan koken voor mijn kameraden en vriendinnen bij een kameraad thuis. en daarna zetten we een stapje in gent en maken we daar de boel onveilig, haha Grtz
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
eerst veels te hard werken(banketbakker)dan ff slapen en daarna gewoon knetter veel bier zuipen en bulten vuurwerk de lucht in trappen whaha |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 332
|
Ik ga met ventje en familie ervan uit eten.. en dan op de grote markt in Mechelen naar het vuurwerk he |
I swore I'd never fall again in love. But this don't even feel like falling.* |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 31-10-2010(UTC) Berichten: 214
|
eerst even naar duitse land het vuurwerk halen wat legaal is maar daar goedkoper is en lekker bier drinken en gezellig maken s nachts een kroeg of feest in met me maten
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Eerst een happie eten met de familie. Daarna naar vrienden. En net na 12én natuurlijk vuurwerk afsteken met de kids (weet alleen niet zeker wie het leuker vind, m'n zoon of ik, lol. m'n dochtertje vind het wel leuk maar na de 5de pijl en knal heeft ze het meestal wel gezien)
oh ja en natuurlijk de nodige drankjes kieperen en oliebollen knagen.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 5-4-2010(UTC) Berichten: 165
|
Oud & Nieuw ga ik met vrouw en kind naar mijn ouders. Vuurwerk hoort hier uiteraard bij. Tevens is mijn vrouw 1 januari jarig!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Berichten: 136
|
ik blijf eerst thuis met mn vriendin en dochter,daarna ga ik nog wel ff op visite
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Lodewijk schreef:vuurwerk bij jullie is voor ons kaaskoppen wel speciaal hoor haha haha ja maar als je in belgie om knalvuurwerk gaat dan mogen wij dat wel kopen en hun niet hun moeten kamervankoophandel hebben en vergunning en wij kunnen fluitend afrekenen
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.