55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
timmie have fun! Enne op de bus zitten he!! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 31-10-2010(UTC) Berichten: 214
|
tim geeft echt een best knal hahah is heel mooi om te doen woensdag eerst even naar duitseland vuurwerk halen hahah
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-10-2010(UTC) Berichten: 262
|
pijpbommen zijn ook wel lache, had vriend van mij pas 1 gemaakt met 20 rotjes, op een houte bank gelegd, scherven zaten er gewoon in:-"
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
ik post t filmpje hier wel ff als t gebeurd is komt goed hahahaha |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 341
|
wel even de hoeveelheid carbid en water goed proberen te mengen he anders dut hij het niet of je krijgt flop met een steekvlam:-" en rammel ze Bewerkt door de gebruiker dinsdag 28 december 2010 08:14:53(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
matszj schreef:pijpbommen zijn ook wel lache, had vriend van mij pas 1 gemaakt met 20 rotjes, op een houte bank gelegd, scherven zaten er gewoon in:-" zijn wel lachen maar levensgevaarlijk! heb wel is gezien dat ze door de wrijving ontploffen, en daar wordt je echt niej blij van. je kan beter oppassen met zelf vuurwerk maken staan ook flinke straffen op
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
pijp bommen mooi tijdperk was dat wij maakte ze ook met een diameter van 20 cm en een mtr lang brandblussers zijn ook geweldig en wrijving heb je alleen last van als je de verhoudingen van strijkerkruit aanhoud maar knallen deed het alleen die nachten in zo'n klein hokje waren minder |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
Carbid schieten met mun maten |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-11-2010(UTC) Berichten: 339
|
oud en nieuw gewoon werken bijna de klok rond maar dat maakt niets uit ik wens iedereen een mooi en veilig ou en nieuw en goede vangsten in 2011 |
leef het leven zoals je wilt ben zoals je bent en doe vooral wat je zelf wilt doen in je leven |
|
|
|
|
pijpbommen is gewoon onverantwoordelijk maar goed |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 5-4-2010(UTC) Berichten: 165
|
Lodewijk schreef:pijpbommen is gewoon onverantwoordelijk maar goed Vet man!
|
|
|
|
|
tsja..... Vind ik dus van niet maar goed. Heb alleen een beetje carbid dit jaar |
|
|
|
|
Lodewijk schreef:tsja..... Vind ik dus van niet maar goed. Heb alleen een beetje carbid dit jaar ligt er ook net aan waar je t doet maar carbid schieten is net zo gevaarlijk ken ook goed fout gaan |
gr paul |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
Ik vier het bij de buren. De hele tafel vol met eten en drinken, gezellig ouwehoeren over van alles en nog wat en tijdens de jaarwisseling alle lekkere meiden in de buurt vol op de mond zoenen . Kan ik rustig zeggen want er woont er hier maar 1, mijn vrouw Verder ga ik niet vertellen wat mensen wel en niet moeten doen met "oud en nieuw" maar bedenk 1 ding: Tis knap lastig inwerpen met 1 hand Bewerkt door de gebruiker woensdag 29 december 2010 14:51:27(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Wij doen niet aan oud & nieuw feest vieren tot daar aan toe waar is vuurwerk nou goed voor aarde heeft het al niet makkelijk mensen zuigen haar aderen leeg (olie) vergiftigen haar longen (fabrieken) sheren haar hoofd kaal (ontbossing) 1 keer per jaar steken wij haar ook nog eens in de fik. Soms schaam ik mij diep dat ik mens ben PS Dank aan de vissen wat voor klap die krijgen onder water toch! Bewerkt door de gebruiker vrijdag 31 december 2010 12:31:52(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
hier gaat het nu al beginnen Dadelijk vertrekken naar mijn kameraad waar alles nu opgezet wordt. De ganse laadbak gevuld met bakken jupiler, dozen cava en bakken leffe (toch handig als je in het café-gebeuren wat meedraait ) en dan daar alles mooi in de frigo's steken. Dan auto achter slot en grendel zetten en hopen dat ik het overleef:-" Tot volgend jaar mannen grtz
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
zo ben aan het aftellen...... Nog een paar uur en dan is het zover.... Dan ben ik jarig en dan wordt ik 40jaar ..... Ga mijn verjaardag knallend vieren....
|
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
alvast gefeliciteerd steef ben er morgen denk ik niet toe in staat :-" |
gr paul |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
alvast gefeliciteerd steef! unieke datum om jarig te zijn! ik drink er eentje op je vanaaf
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
lekker thuis met vrouw en kind,lekker eten en om een uur of half 10 ga ik lekker zelf oliebollen bakken :-" daarna even vuurwerk kijken en dan naar bed,en morgen de boel inpakken voor de vakantie |
houdoe en bedankt |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.