logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
carpbuddy  
#21 Gepost : maandag 6 oktober 2014 19:07:07(UTC)
carpbuddy


20 ponder

Lid sinds: 2-8-2014(UTC)
Berichten: 350
België
Locatie: eeklo

Bedankjes: 21 keer
Is 23 keer bedankt in 20 post(s)
Ik begrijp heel goed dat mensen die een fortuin uitgeven qua voer en dergelijke niet uit de biecht willen praten.
persoonlijk heb ik het zelf al ondervonden dat dit gelukkig ook van persoon tot persoon verandert.
ik ben jammer genoeg een beginner en vis jammer genoeg bijna elke keer alleen.
wat ik persoonlijk zeer nadelig vind aangezien ik wel veel wil bijleren.
wat ik vooral frustrerend? vind en al meedere malen gezien heb is dat mensen reageren : MOET HET VOORGEKAUWD WORDEN.
hoe zou je zelf denken over deze persoon, en zou je zelf kunnen lachen met zulke antwoorden?
niemand vraagt jou stek, ze willen vooral info inwinnen over het water wat volgens mij geen kwaad kan.
dat vind ik pas egoïstisch maar ieder zijn eigen mening toch.
mijn mening is vooral : behandel een mens zoals je zelf behandelt zou willen worden.

mvg
Don't dream your life, But live your dream...
HarryO  
#22 Gepost : maandag 6 oktober 2014 20:07:50(UTC)
HarryO


40 ponder

Lid sinds: 28-5-2014(UTC)
Berichten: 1.103
Man
Nederland
Locatie: Lochem

Bedankjes: 25 keer
Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
Eigen stekkie geheim houden zal iedere Karpervisser wel (eens) doen.
Anders om ook iemand vertellen over een stek zal ook iedere Karpervisser wel (eens) doen.
Maar de reden van ik heb een fortuin uitgegeven aan uitrusting en die wil ik beschermen, vind ik een flauwe reden.
Immers ten eerste: je laat je uitrusting nooit achter op je "geheime" stek, vooral niet als die een fortuin heeft gekost