30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ben wel benieuwd welk bol jullie in 2011 gaan gebruiken ga zelf denk ik s proberen met dynamite fresh prawn the source mullberry proline red robbin garlic freezer
|
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
ik ga green zing van mn plaatselijke boilieboer proberen |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
ga volgend jaar verder met MK-1 boilie van MTC-Baits en heb nog 20kg tijgernoten/pinda boilie in de vriezer liggen |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
geen boilies |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
|
wat ge je dan uit proberen gebruiken |
gr paul |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
Robin red garlic van proline
en GULP hallibut&crab
en miss nog wat andere smaken van GULP |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
50 ponder Je bent lid sinds:: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Wil in 2011 met alles en nog wat gaan experimenteren, Proline + (Mainline dumbels) hier van zit mijn diepvries goed vol. Gekocht met de aanbiedingen ook staat in de planning leren zelf boileis maken. Hieronder een paar smaken waar ik mee ga vissen Boilies: Proline Big & fish Activator. Proline Fluor Juicy Pineapple. Proline Fluor Sweet Stawberry & Cream. i.c.m (flavours,stickmix,pellets,dips) partikels ontbreken volgend jaar ook niet. kort om de volledige rambam hopelijk kunnen jullie hier iets mee succes in 2011 Bewerkt door de gebruiker zaterdag 11 december 2010 20:22:39(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Heb nog een kleine 5kg squid liggen. Ga die eerst maar eens opmaken, tegen die tijd dat ze op zijn ga ik gewoon kijken bij de lokale bolliedraaier en kijk ik wel wat voor moois hij weer heeft, lol
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Nog geen idee. Misschien wel (gedeeltelijk) op de OldSchool-toer (roggebrood met stroop of een aardappel);-). In ieder geval nog tijd genoeg om erover te lezen en daarna te denken. PS: Als het om boilies gaat moet ik ze zelf niet te vies vinden als ik er een klein hapje uit neem ;-) (Jari begint nu al te gruwen vlgs mij .. ). Bewerkt door de gebruiker zaterdag 11 december 2010 20:37:35(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Robin red garlic pine apple van proline en moet er maar eens pellets bij gaan halen maar weet niet welke |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
voor mij volgend jaar MTC. waarschijnlijk eigen recept. daarnaast ff de restjes wegwerken van dit jaar (MSB, Sticky baits, MTC en Black Label)
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
hier mijn eigen mixen icm de Solar Squid&Octopus flavour en de pineapple van solar.
Grtz
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
ik ga zelf vooral met Dreambaits vissen. heb er al veel goede reacties over gehoord en heb de eigenaar (Mario) al eens persoonlijk kunnen spreken in de plaatselijke viswinkel, sympathieke kerel en geeft veel tips die je visserij kunnen verbeteren. is ook heel eerlijk over zijn producten. hier maar eens een lijste: Dreambaits: (ik twijfel nog tussen de 3 onderstaande) -Chicken experience -Insectito -Krill & Octopus
Home made bollen
DarkBaits: -Tracing tigers -Black Demon Bewerkt door de gebruiker zaterdag 11 december 2010 20:59:42(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
en zit ng te denken over pukka baits |
gr paul |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
zeker voor de krill gaan heb daarnet nog eens een goed en lang gesprek gehad met Mario. die krill&octopus is een superbolleke Grtz
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
Pukkabaits Marine Supreme en Something Different Active-8 De Halibut en Pineapple van Gulp Waarschijnlijk alleen de superbollen van PukkaBaits Bewerkt door de gebruiker zaterdag 11 december 2010 21:25:19(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
ik ga met dezelfde verder als 2010 vd linden special boilies |
houdoe en bedankt |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
ik houd het bij me vertrouwde smaken + eigen productie . ben wel over gehaald om KGB uit te proberen de Spicy Liver & Scopex, dus deze heb ik nu thuis liggen. wie weet binnen kort eens mee vissen. Gr Davey |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
dreambaits
sweet casual krill en octopus
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
louiskruyfhooft schreef:dreambaits
sweet casual krill en octopus al ervaring met krill en octopus? |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.