20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
hier nog een zelfdraaier Dries zal ook eens een foto van mijn bollen op het forum zwieren Grtz
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-10-2010(UTC) Berichten: 262
|
ik ga verder met dynamite baits banaan dynamite baits birdfood was een aanbieding dus denk zal he tis proberen zijn maar 1 kilo zakjes. en proline tuti fruti met fluo pop upjes en mais duivenvoer
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Dries Jacké schreef:Dit bolletje moet het in het voorjaar gaan doen, heb er alle vertrouwen in. Zie vele merken voorbij komen. Zijn er nog zelfdraaiers?
Draai zelf ook dries test versies dit was een test versie van 2010 |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 30-1-2011(UTC) Berichten: 33
|
Die heb ik eerder gezien Ron uhm....... Romig met een verrasende bite? |
Wat gij niet wilt wat u geschied, doe dat ook een ander niet! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 443
|
ik denk dat ik van xstra baits word www.xtrabaits.com word en dan de garlic waarschijnlijk, of mischien van proline de red hot of de big ativater, |
behandel iedere karper met respect! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik ga volgend jaar weer met de solutions boilies vissen. Lekkere instant bol!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
ik ga met de red salmon pro vissen van the baits, ben benieuwd wat het gaat worden. (drillen) (karper) |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Dries Jacké schreef:Die heb ik eerder gezien Ron uhm....... Romig met een verrasende bite? Klopt Dries |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ron van Houtum schreef:Dries Jacké schreef:Die heb ik eerder gezien Ron uhm....... Romig met een verrasende bite? Klopt Dries Ik heb de hele rit terug de mental taste nog in mijn mond gehad
|
|
|
|
|
Wel zo plezierig voor je mede passagier
Was toch lekker fris? |
|
|
|
|
Heerlijk! Ik kon het ook wel gebruiken hoor!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-1-2011(UTC) Berichten: 331
|
alleen van EMPIRE BAITS,
red squid-garlic, black wild cherry, Sweet Juicy pineapple, Magic Shellfish, Green zing fish, Crunchy hemp banana, Roasted peanut,
|
LAC DE GROSLEY BOYSAWAY CARPFISHING |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-1-2010(UTC) Berichten: 337
|
ik ook empire baits waarschijnlijk de creamy birdfood.en een hoop bollen ga ik zelf draaien. |
Gr Henk de platte koning. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-2-2010(UTC) Berichten: 158
|
Erwin schreef:Ik ga volgend jaar weer met de solutions boilies vissen. Lekkere instant bol! Dat is dus in 2012 Wahaaaa Aangezien ik vanaf dit jaar verdeler ben van EFB, kan ik haast niet anders dan he... Extreme Fishing Baits is een product uit België waarvan ik in provincie Limburg het product mag promoten en verdelen. Grt Snowy
|
|
|
|
|
Ehh... Dit jaar natuurlijk
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
SnowMan schreef:Erwin schreef:Ik ga volgend jaar weer met de solutions boilies vissen. Lekkere instant bol! Dat is dus in 2012 Wahaaaa Aangezien ik vanaf dit jaar verdeler ben van EFB, kan ik haast niet anders dan he... Extreme Fishing Baits is een product uit België waarvan ik in provincie Limburg het product mag promoten en verdelen. Grt Snowy als je wilt promoten, ik sta altijd open voor gratis boiies ik woon in Lommel en dat is een half uurtje rijden van Genk niet? |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Goed spul van EFB Snowmen! Gebruik de flavours al een hele poos. de basismixen zijn ook goed en worden in mooie camou emmers geleverd.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 20-10-2010(UTC) Berichten: 174
|
inderdaad goed spul efb.Ik heb er zelf ook een tijdje mee gevist en was hier goed over te spreken.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-2-2010(UTC) Berichten: 158
|
Ik hoor het al, kandidaten genoeg ik ga moeten selecteren denk ik Wahaaaa. De eerste die iets ontvangen mag is: CarpFeeling.com je kan het altijd gebruiken als prijs voor een spel of zo ... Aléz ik bedoel maar he gasten grtzz Snowy
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Kijk! dat is sympathiek! we horen het wel
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.