25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
wat zou jij graag willen bereiken in 2014? hier een paar van mijn doelen.
Mijn doel dit jaar: - 1 x 30+ karper - 1 x meter snoek - 1 x graskarper - 1 x buitenlandse karper - 5 x 20+ karper - ... x karper met Wietse Van der Schee
Ik hoop de meeste te voltooien en wens iedereen een goed visjaar! |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
Heb geen doel qua vissen vangen, wil lekker blijven genieten van mijn visserij. Mooie vissen vangen is dan mooi meegenomen |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-7-2012(UTC) Berichten: 283
Bedankjes: 9 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
ik hoop ook dit jaar een gras karper te vangen, ik heb ze zien zwemmen en weet dus dat ze er zijn. Ook Wil ik dit jaar eens gaan karperen in het buitenland.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 3-10-2013(UTC) Berichten: 19
|
Ik wil zeker meer gaan karper vissen en wil er meer van leren. Ook wil ik naar de jeugd kapen gaan van het karper vissen (lijkt me erg leuk! ) en veder zie ik wel wat ik ga vangen hoop meer als vorig jaar!
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Min doel is om dit jaar weer optimaal te genieten van de dagen dat ik met mijn zoon aan de waterkant ben. Maakt me ook al niet meer uit dat hij vaker succes heeft dan ik. Als WE maar kunnen genieten!
PS: Daniel, 1 karper in het buitenland. Je gaat toch niet helemaal naar het buiten land voor 1 karper ;-).
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
leen schreef:Min doel is om dit jaar weer optimaal te genieten van de dagen dat ik met mijn zoon aan de waterkant ben. Maakt me ook al niet meer uit dat hij vaker succes heeft dan ik. Als WE maar kunnen genieten!
PS: Daniel, 1 karper in het buitenland. Je gaat toch niet helemaal naar het buiten land voor 1 karper ;-). dat niet maar bij toeval ga ik naar een karper camping in de zomervakantie met het gezin, Zou toch leuk zijn er 1 te vangen |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 26-9-2012(UTC) Berichten: 182
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Een kanaal karper
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
- Veel mooie en gave karpers vangen - Metersnoek - Veel plezier hebben in het vissen en een nieuw water verkennen - 40 pond afvallen Bewerkt door de gebruiker vrijdag 3 januari 2014 00:11:32(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Meer en mooiere artikelen schrijven. Ik hoop er nog beter in te worden. Mooie karpers vangen en weer flink veel uren maken. In frankrijk weer een paar mooie sessies beleven. En vooral hopen dat mijn lichaam zich nu eens goed gaat houden. Helaas veel medische problemen gehad in 2013. Hopelijk blijft alles wat hersteld is zich nu goed houden. |
Doorzetten wordt beloond! |
thimon is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
thimon schreef:Meer en mooiere artikelen schrijven. Ik hoop er nog beter in te worden. Mooie karpers vangen en weer flink veel uren maken. In frankrijk weer een paar mooie sessies beleven. En vooral hopen dat mijn lichaam zich nu eens goed gaat houden. Helaas veel medische problemen gehad in 2013. Hopelijk blijft alles wat hersteld is zich nu goed houden. Thimon: nog zo jong en reeds zoveel medische problemen in 2013? ik kan je enkel het allerbeste wensen, iedereen trouwens! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Eerst geschreven door: whitey thimon schreef:Meer en mooiere artikelen schrijven. Ik hoop er nog beter in te worden. Mooie karpers vangen en weer flink veel uren maken. In frankrijk weer een paar mooie sessies beleven. En vooral hopen dat mijn lichaam zich nu eens goed gaat houden. Helaas veel medische problemen gehad in 2013. Hopelijk blijft alles wat hersteld is zich nu goed houden. Thimon: nog zo jong en reeds zoveel medische problemen in 2013? ik kan je enkel het allerbeste wensen, iedereen trouwens! Whitey, bedankt voor de wensen. Het waren gelukkig geen hele ernstige mankementen, maar heb er helaas wel veel hinder van ondervonden. Het gaat nu al een tijdje goed. Hopelijk blijft dat zo gaan. Ik wens jou bij deze ook het allerbeste toe. b Greets! |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
Het doel is om weer lekker te genieten van alle aspecten die onze hobby zo fascinerend maken. |
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
ej de klerk is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Mijn doel voor 2014 is lekker vrij vissen. Ik ga flink wat uren in het syndicaat stoppen en hoop daar door te dringen tot het oude bestand. Op andere wateren zal ik voornamelijk korte sessies gaan vissen die ik kan combineren met mijn werk.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 5-1-2014(UTC) Berichten: 97 Locatie: Hoeksche Waard Bedankjes: 13 keer Is 19 keer bedankt in 17 post(s)
|
|
|
Ener is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 27-4-2013(UTC) Berichten: 25 Locatie: sneek
|
Mijne zijn voor dit jaar, #1:graskarper #2:karper +/- 35pond #3:nieuwe pr snoekbaar (mijne is 87cm ) #4 roberen een prijs te winnen dan ga ik niet mer naar school lekker huisje aan het water en lekker vissen Bewerkt door de gebruiker maandag 6 januari 2014 18:46:20(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 6-11-2013(UTC) Berichten: 73 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Eerste jaar karpervissen heb ik in totaal 31 karpers gevangen. Dit jaar wil ik het optrekken naar 50 karpers.
Grootste die ik gevangen heb is 9.5 kilo, dit wil ik dit jaar graag optrekken naar 12 kilo +.
Wil ook graag wat meer spiegels vangen, had er maar 2 van de 31.
En voor de rest .. Veel visplezier hebben! =D |
Aantal karpers 2015: 100+ xD |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Jullie zijn niet bescheiden. Doe mij dan nog maar wat baarzen in de categorie > 50 cm. En een handvol of meer karpers van bouwjaar 1985 en ouder. |
Say hello to my little friend |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 3-6-2013(UTC) Berichten: 98
Bedankjes: 5 keer
|
10 kilo karper en mss ook nog een kleine kanaalvis als ik maar vissen vang
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 199 Locatie: Scheemda
|
ik hoop dit jaar net als elk jaar mijn PR te verbeteren en veel plezier in mijn visserij te houden. ik ga dit jaar eindelijk naar frankrijk naar ETANG DES GAULIOS. met een soort jeugd kamp.
|
heb plezier in je visserij dan komt alles goed |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 7-2-2012(UTC) Berichten: 132 Bedankjes: 3 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Genieten van elke vis die ik mag vangen!
|
gert83 is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.