35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
heb net even een test gedaan , het water is al vrij helder en hij geeft super beeld Bewerkt door de gebruiker vrijdag 25 mei 2012 20:52:18(UTC)
| Reden: Niet aangegeven team nootdorp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Netjes hoor!! b |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
|
dit is nu op 70 cm diepte |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
|
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
Heb je hem al eens gebruikt voor het vissen ? |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
|
alleen bij mij thuis, deze week even ergens neer zetten waar veel vis zit |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
team nootdorp schreef:alleen bij mij thuis, deze week even ergens neer zetten waar veel vis zit ok. super, kijk er naar uit |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 7-3-2011(UTC) Berichten: 227
Bedankjes: 1 keer
|
kan er iemand hier voor mij een onderwater camera maken |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
hebben ze bij korda ook niet zoiets? die kan ook rond draaien |
|
|
|
|
|
@Erwin, hoe lossen jullie het algen probleem op met de carpcam? als mijn cam 4 dagen staat zie je al niets meer omdat er van alles op de lens gaat groeien |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
@Teamnoot dorp. Bij Korda gebruiken ze een camera waarmee ook rioleringen worden bekeken. Wat je kunt doen tegen alg is de lens/camera behandelen. Hier zijn verschillende middeltjes voor.
|
|
|
|
|
jaja, eerste vissen voor de cam zijn een feit. hopelijk worden ze wel iets groter, minimaal dat ze een haak kunnen pakken
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-8-2011(UTC) Berichten: 215
|
@ 1:00 een redelijk zeldzaam bittervoorntje Deze zijn zeldzaam omdat deze een mossel nodig hebben om hun weinige eitjes te leggen.
maarre mooie camhoor! werkt in elk geval!
gr SF
|
|
|
|
|
eerste karpers voor de cam zijn een feit, en ook een heuse run op film gekregen! helaas is me laptop kapot maar zodra hij het weer doet zal ik een mooi filmpje op youtube zetten voor nu zet ik alleen de aanbeet op youtube. hier alvast een prindscreen. ZEG EENS HALLO Bewerkt door de gebruiker zondag 5 augustus 2012 00:51:21(UTC)
| Reden: Niet aangegeven team nootdorp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
|
spodfather schreef:@ 1:00 een redelijk zeldzaam bittervoorntje Deze zijn zeldzaam omdat deze een mossel nodig hebben om hun weinige eitjes te leggen.
maarre mooie camhoor! werkt in elk geval!
gr SF vang ze heel vaak, de sloot zit helemaal vol met zwanenmossels dus dat komt wel goed |
|
|
|
|
|
hier spuugt een karper tot 3 ker toe me aas uit omdat de onderlijn te lang was, na het inkorten tot 12 cm kreeg ik meteen bij de eerste aasopnamen een run team nootdorp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
gaaf man! b b |
groet erik |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
|
Say hello to my little friend |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.