20 ponder Lid sinds: 22-10-2012(UTC) Berichten: 263
Bedankjes: 1 keer
|
team nootdorp schreef:jammer van het prijskaartje, anders zou ik er echt 1 kopen heb je nog nieuwe onderwaterbeelden ? of ligt je camera momenteel uit elkaar? hoop snel weer wat mooie beelden te zien |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
kuijsje2012 schreef:team nootdorp schreef:jammer van het prijskaartje, anders zou ik er echt 1 kopen heb je nog nieuwe onderwaterbeelden ? of ligt je camera momenteel uit elkaar? hoop snel weer wat mooie beelden te zien ben nu een filmpje aan het uploaden naar youtube. straks te zien op cf |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
|
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-10-2012(UTC) Berichten: 263
Bedankjes: 1 keer
|
geweldig filmpje, mooie aanbeet ook |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Deze camera heb ik wel eens vaker gezien. Je hebt deze ook in het heeeeel groot. Die gebruiken ze voor inspectie van waterbassins en de romp van grote schepen. Hier kun je echt van alles mee. Jammer dat ze zo duur zijn
|
|
|
|
|
Erwin schreef:Deze camera heb ik wel eens vaker gezien. Je hebt deze ook in het heeeeel groot. Die gebruiken ze voor inspectie van waterbassins en de romp van grote schepen. Hier kun je echt van alles mee. Jammer dat ze zo duur zijn zelf maken, 200 euro max |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
@Team Nootdop: Ik denk dat die Hydroview wel een iets betere camera gebruikt dan je voor 200 eu kan kopen.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 26-7-2011(UTC) Berichten: 89
|
filmpje is goed in elkaar gezet.. maar als ik het zo zit te bekijken pakken ze wel een paar keer het aas op, en dan later zie je ze van schrik snel wegzwemmen. het lijkt mij dat hij hem dan niet goed haakt, of zie ik het verkeerd??
|
|
|
|
|
peterk schreef:filmpje is goed in elkaar gezet.. maar als ik het zo zit te bekijken pakken ze wel een paar keer het aas op, en dan later zie je ze van schrik snel wegzwemmen. het lijkt mij dat hij hem dan niet goed haakt, of zie ik het verkeerd??
op wel moment? 1:26 (voorbeeld) |
|
|
|
|
|
timvanzanten schreef:@Team Nootdop: Ik denk dat die Hydroview wel een iets betere camera gebruikt dan je voor 200 eu kan kopen. voor 200 zou ik hem denk kunen maken, met materiaal uit de modelbouw winkel, + me eigen cam Bewerkt door de gebruiker donderdag 15 november 2012 20:32:36(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
team nootdorp schreef:timvanzanten schreef:@Team Nootdop: Ik denk dat die Hydroview wel een iets betere camera gebruikt dan je voor 200 eu kan kopen. voor 200 zou ik hem denk kunen maken, met materiaal uit de modelbouw winkel, + me eigen cam geef me je rek nr maar dan stort ik 200 euro......... wil wel dezelfde specs hebben uiteraard en hetzelfde beeld |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Nou dat wordt een handeltje denk ik, hahaha. Erg knap hoor wat jij kan maken, super |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
team nootdorp schreef:peterk schreef:filmpje is goed in elkaar gezet.. maar als ik het zo zit te bekijken pakken ze wel een paar keer het aas op, en dan later zie je ze van schrik snel wegzwemmen. het lijkt mij dat hij hem dan niet goed haakt, of zie ik het verkeerd??
op wel moment? 1:26 (voorbeeld) ik bedoel dan vanaf 9:25, volgens mij pakt hij hem dan namelijk ook op
|
|
|
|
|
peterk schreef:team nootdorp schreef:peterk schreef:filmpje is goed in elkaar gezet.. maar als ik het zo zit te bekijken pakken ze wel een paar keer het aas op, en dan later zie je ze van schrik snel wegzwemmen. het lijkt mij dat hij hem dan niet goed haakt, of zie ik het verkeerd??
op wel moment? 1:26 (voorbeeld) ik bedoel dan vanaf 9:25, volgens mij pakt hij hem dan namelijk ook op ja klopt, hij pakt hem en schrikt, deze vis had een lelijk bekje en had moeite met veel van het aas.een pop up kreeg hij niet binnen, uiteindelijk heb ik er een run van gekregen op 2 stukjes mais |
|
|
|
|
|
vandaar , ik vond het al vreemd toen ik dat zag.. ook omdat je in het filmpje zei dat je je onderlijn al had ingekort
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.