45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Jordii schreef:in de week had ik deze prachtige schub gevangen van 12kg rond amaai wat een machtig prachtig mooie knappe vis!! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
|
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 610
|
Die heeft al lekker liggen zonnen zeg. En hij heeft een jeugdpuistje d |
Keep it simple... |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 23-6-2012(UTC) Berichten: 143
|
Jordi, wat een schitterende vis heb je daar vast zeg!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 294
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Moet je eens goed naar die bek kijken..is die nu zo klein of lijkt dat zo?
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Karperrazzi schreef:Moet je eens goed naar die bek kijken..is die nu zo klein of lijkt dat zo? volgens mij lijkt dat b mooi beestje! |
groet erik |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@Karperrazzi Wat maakt dat uit hij loopt niet met het gewicht te pronken. Laten wij maar over gewichten ophouden genoeg over gesproken. @Jordii Proficiat met de vangst b PS: Wordt een beetje ziek van het in twijfelen trekken van gewichten. Dat gaat alleen de persoon aan in kwestie (vanger(s) van de karper(s). Disclaimer (voor dat leden het verkeerd opvatten). Deze reactie is niet persoonlijk wil het wel even gezegt hebben Bewerkt door de gebruiker vrijdag 29 juni 2012 12:46:51(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 11-3-2011(UTC) Berichten: 73
|
Jordii schreef:in de week had ik deze prachtige schub gevangen van 12kg rond Wat een vis joh, 12kg? zou je niet zeggen Bewerkt door de gebruiker vrijdag 29 juni 2012 14:45:16(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Karper teller 2012: 16 |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 24-2-2012(UTC) Berichten: 25
|
ik heb respect voor zon mooi donkere schub ik vang niks liever. goe bezig jordii ik ga nu men kemp en tijgers laten weken en dan nog effe na de hengelsport winkel voor pellets en wa haken en dan al wa beginnen voorvoeren. (met mais en pellets) en dan maandag tot woensdag nacht wa vissen xp |
catch and release biologische afbreekbaar visvoer of goede readymades en altijd drie onthaakings matten (moet altijd voorzichtig zijn) |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
keven janssens schreef:ik heb respect voor zon mooi donkere schub ik vang niks liever. goe bezig jordii ik ga nu men kemp en tijgers laten weken en dan nog effe na de hengelsport winkel voor pellets en wa haken en dan al wa beginnen voorvoeren. (met mais en pellets) en dan maandag tot woensdag nacht wa vissen xp Waar in Belgie? Als ik vragen mag. |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
hoppa straks vertrek ik voor een weekje frankrijk
|
|
|
|
|
louiskruyfhooft schreef:hoppa straks vertrek ik voor een weekje frankrijk Waar pik je me op? |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
whitey schreef:louiskruyfhooft schreef:hoppa straks vertrek ik voor een weekje frankrijk Waar pik je me op? d d
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
|
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Patrick Wolters schreef:Prachtvis x2 |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 9-10-2010(UTC) Berichten: 87
|
Jowan schreef:@Karperrazzi Wat maakt dat uit hij loopt niet met het gewicht te pronken. Laten wij maar over gewichten ophouden genoeg over gesproken. @Jordii Proficiat met de vangst b PS: Wordt een beetje ziek van het in twijfelen trekken van gewichten. Dat gaat alleen de persoon aan in kwestie (vanger(s) van de karper(s). Disclaimer (voor dat leden het verkeerd opvatten). Deze reactie is niet persoonlijk wil het wel even gezegt hebben Jowan je moet goed lezen,@Karperrazzi vind z'n bek klein niet die vis. |
Beter een slechte dag gevist dan een goede dag op het werk. |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 24-2-2012(UTC) Berichten: 25
|
whitey ik ga vissen op een vijver in limburg achter een vogelreservaat. de vijver is prive en er is ma 1stek ma zitten mooie karpers goud zeelten echt mooie blauwe brasems. (het is nie da ik verzot ben op brasems sleuren ma zon grote blauwe vang ik wel is graag als ma boven de 4kg is) albino grassies en mooie steuren. ik ga wel nie zeggen waar het precies is want ik wil hier op men gemak noch wa vissen xp. (dit is niet slecht bedoeld) ma ik denk dak eind dees jaar er iets over ga schrijven in beet of karper ben nog ant overleggen. (dit is met afspraak met de eigenaar) de vijver gaat eind volgende zomervakantie (2013) een betaalwater worden waar je op mag nachtvissen. dan gaat er ook een filmpje op youtube waar we nu al mee bezig zijn. ik ben momenteel aan het werken aan de vijver in mijn vrije tijd om stekken te maken 1stek is nu pas af met een open afdak. tenten zullen niet toegelaten worden. ma omdat der afdakjes staan waar je met minstens 2 personen in kunt slapen. ik kan nu al zeggen het word een zeer uniek water in limburg en je mag al uitkijken naar foto's die gaan komen op carpfeeling. (het zijn maagdelijke vissen nog nooit op gevist)
PS. hoe kan ik verdomd foto's op deze site zetten het lukt me nie x(
|
catch and release biologische afbreekbaar visvoer of goede readymades en altijd drie onthaakings matten (moet altijd voorzichtig zijn) |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
dit waren mijn vangsten van een week sesie van deze maand! volgorde van foto's + gewicht= 11,8 kg 7,9 kg 13,6 kg 7 kg 13,75 kg 6 kg 11 kg 17,8 kg 11,85 kg Bewerkt door de gebruiker vrijdag 29 juni 2012 21:37:14(UTC)
| Reden: Niet aangegeven tom de maat heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-2-2012(UTC) Berichten: 424
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 256
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.