50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Helaas de 1ste nacht 1 verspeeld Faith had mijn slippers door de tent gelopen dus duurde effe dat ik bij mijn hengels was Ik had hem nog even gevoeld maar schoot los helaas Mijn vader kreeg 30 min later ook beet maar die verspeeld hem ook maar op een zeer onhandige manier Ik werd geroepen om hem te helpen was door een andere lijn gezwommen door het gestuntel en niet strak houden van de lijn zag de karper de kans om om een paal te zwemmen Maar Faith heeft het goed naar haar zin gehad De luiwammes |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 199 Locatie: Scheemda
|
|
heb plezier in je visserij dan komt alles goed |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
@David, mooie dikke vis!! en gefeliciteerd met je PR! @Tom, mooie vis hoor en gefeliciteerd met het doorbreken van 2 jaar zonder vangsten, het zal een erg fijn gevoel zijn geweest om er eindelijk weer 1 op de kant te hebben. Hopelijk kan je dit vol houden en een goed seizoen hebben!
@Dortenaar, Mooie Steur! |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
|
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
@Jordy: mooi kleurtje! (de vis bedoel ik he) |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 14-2-2012(UTC) Berichten: 150
|
nog enkele visjes van vantweekend men broer ook even meegeweest,1gevangen en 1gelost raar maar waar echt moeilijk om vissen boven de 10kg te vangen,nog nooit meegemaakt op dat water,zal wel keren hopelijk grtss visser Bewerkt door de gebruiker zondag 24 juni 2012 22:55:23(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
ga vissen als ze bijten! SPEEDCARP!!! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
@visser01: mooie vissen! (van Lokeren?, zoja ik ben zaterdag in de buurt, nl in Bornem) |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 294
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Mooi vissie hoor! |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 199 Locatie: Scheemda
|
mooie vissen alemaal. kan nou 2 week niet vissen jamer genoeg;( |
heb plezier in je visserij dan komt alles goed |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
Heb gisteren ook nog een schub kunnen vangen op het kanaal. Helaas is er smorgens een bij guus en smiddags nog een bij mij losgeschoten door het wier:( PascalP heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
mooie vissen mannen! vooral die spiegel |
groet erik |
|
|
|
|
Zieke vette vis!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Prachtig mooie spiegel, Theo.( deze type zie ik graag ) loopt het hom nu tussen je vingers door of lijkt het nu zo? |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
das hom ja o te zien of hij was zelf effe .... Bewerkt door de gebruiker maandag 25 juni 2012 20:29:18(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
Ron van Houtum schreef:das hom ja o te zien of hij was zelf effe .... Haha |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
Haha, ik dat ik het latent zelf was..vissen moeten op deze plas nog paaien (voor zover ik het weet) Zou, dus goed kunnen. Ik had de vis een jaar geleden ook en was toen een kilo lichter..
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Henk Haarlem schreef:Prachtig mooie spiegel, Theo.( deze type zie ik graag ) loopt het hom nu tussen je vingers door of lijkt het nu zo? hij zei al dat zn karper ziek was...nou snap ik het d d |
groet erik |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.