10 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 81
|
Gister een instant sessie gemaakt met ontzettend veel regen en harde wind. Rigs op de windkant en tussen de regenbuien door 2 afgepaaide schubs kunnen landen . Nieuwe set doet het prima b
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-10-2011(UTC) Berichten: 327
|
|
PR : 35 pond Karper teller 2013 : 6 Zwaarste 2013 :18 pond |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
wouterbeyer schreef:vraagje? wat is hom:$ Daar worden hommels van gemaakt..
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Proficiat met de vangen heren prachtige vissen gezien b PS: Uit Hom ontstaan homosapiens (wij mensen) d Bewerkt door de gebruiker dinsdag 26 juni 2012 16:11:18(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 81
|
Hom = zaad van een (mannetjes) karper Kuit = eitjes van een (vrouwtjes) karper
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Het was weer torpedo time!!!.... Nog even wachten op die ene bak!! Bewerkt door de gebruiker dinsdag 26 juni 2012 23:53:26(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
The Baits |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 20-5-2012(UTC) Berichten: 80
|
diesel schreef:Henk Haarlem schreef:Prachtig mooie spiegel, Theo.( deze type zie ik graag ) loopt het hom nu tussen je vingers door of lijkt het nu zo? hij zei al dat zn karper ziek was...nou snap ik het d d hahah altijd lkr hoor met vissen ik had het van de week ook al |
Karper teller 2011: 249 geeindigd Karper teller 2012: 29 |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 9-9-2011(UTC) Berichten: 46
Bedankjes: 1 keer
|
Morgenochtend 24 sessie op damse vaart hopelijk met succes . Let see
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-2-2012(UTC) Berichten: 424
|
Dit zijn 2 vissen van maandag, men maat had een gras van 15kg Bewerkt door de gebruiker woensdag 27 juni 2012 11:49:23(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Willem DW heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 13-5-2011(UTC) Berichten: 28
|
Hallo allemaal! Vorige weekend heb ik een nachtje solo gevist (normaal vis ik met 1 of 2 vismaten). Maar het heeft absoluut z'n vruchten af geworpen! 2 hele mooie vissen hebben mijn camera mogen zien! Deze beide vissen konden de tijgers + popupjes niet weerstaan. Een top vis van het water op 18 kilo precies! Direct genoeg voor mijn PB! Dezelfde vis vanuit een andere positie Ook een prima vis op 14,5 kilo! Jammer van de kapotte staart (iemand een idee waardoor dit kan komen? ), merkte ik ook direct in de drill, de kracht was voor een dergelijke vis niet echt daar. De foto's zijn niet helemaal scherp maar dit had denk ik te maken met de weersomstandigheden. De camera kon zich niet echt goed scherp stellen (excuses hiervoor) Zelf ook helemaal verregend maar goed daar gaat de foto niet om . Bewerkt door de gebruiker woensdag 27 juni 2012 12:19:50(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Groet, Michiel
...Simplicity is the key... |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 13-5-2011(UTC) Berichten: 28
|
carp-fighters schreef:diesel schreef:Henk Haarlem schreef:Prachtig mooie spiegel, Theo.( deze type zie ik graag ) loopt het hom nu tussen je vingers door of lijkt het nu zo? hij zei al dat zn karper ziek was...nou snap ik het d d hahah altijd lkr hoor met vissen ik had het van de week ook al Mooie vis zeg! Complimenten |
Groet, Michiel
...Simplicity is the key... |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Johan Krenger schreef:Daar worden hommels van gemaakt.. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
M. Chiron schreef:Hom = zaad van een (mannetjes) karper Kuit = eitjes van een (vrouwtjes) karper |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-9-2011(UTC) Berichten: 182
|
morgen op zaterdag nachtje zitten hopen dat het wat word Bewerkt door de gebruiker donderdag 28 juni 2012 09:05:26(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
The_MK schreef:Hallo allemaal! Vorige weekend heb ik een nachtje solo gevist (normaal vis ik met 1 of 2 vismaten). Een top vis van het water op 18 kilo precies! Direct genoeg voor mijn PB! Nice one b |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 28-1-2011(UTC) Berichten: 182
|
Prachtvangsten weer hier mannen. Topklasse! |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
david_deman schreef:Prachtvangsten weer hier mannen. Topklasse! aha ook uit West-Vlaanderen? |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 28-1-2011(UTC) Berichten: 182
|
Jup uit Menen op precies te zijn |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 96
|
The_MK schreef:Een top vis van het water op 18 kilo precies! Direct genoeg voor mijn PB! Ik was er helaas niet bij tijdens de dril, stond in de kroeg en ontving een smsje dat hij een mooie vis had gevangen. Dat betekende bier achterover, op de fiets en gaan haha. Echt een mooie vis, bizarre is dat deze vis maar 90cm lang is, maar hij heeft zo'n dikke buik dat als je hem neerlegt hij schuin op z'n rug ligt. Nogmaals gefeliciteerd met je personal best
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 28-7-2011(UTC) Berichten: 61
|
in de week had ik deze prachtige schub gevangen van 12kg rond
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.