40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Vannacht maar weer eens proberen! Mooie vissen allemaal! |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 294
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
mooie vis!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 447
|
|
|
|
|
|
Mooi beest hoor Karperrazzi!
Vanochtend had ik een gigantische brasem! Om misselijk van te worden. Toen ik ging opruimen haalde ik de andere hengel binnen en deze bleek zo'n 40 meter verplaatst te zijn. En zat helemaal in de knoop! :S laatste 5 meter was nu 20 cm... :( Weet zeker dat ik vannacht geen beet gehad heb... Ik begrijp er niks van. Zou het misschien kunnen dat mijn toplood in de bagger gezakt is, waardoor mijn lijn 'vast zat'? |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 447
|
beetje aanbeet trekt dat er toch ook gewoon uit mag ik hopen?
|
|
|
|
|
Tja, daarom begrijp ik er ook niks van, zat ook helemaal in de klit. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-2-2012(UTC) Berichten: 424
|
Mooie spiegel man!
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Je rig is wel degelijk opgepakt. Vis heeft gezwommen zonder dat je beetmelder het heeft geregistreerd. Komt niet vaak voor uiteraard. Ik had het vorig jaar tijdens m'n 2e weekend van het jaar voor het laatst. Vroeg in de ochtend hoor ik m'n sounderbox. Loop naar m'n hengels en zie een duidelijke aanbeet op 1 hengel en dat van de andere de lijn verplaatst is. Vis in het net en draai de andere lijn naar binnen. Tot m'n verbazing hing daar ook een vis aan. Binnen no time 33,9 kg vissenvlees in m'n net Bewerkt door de gebruiker vrijdag 22 juni 2012 17:24:08(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Say hello to my little friend |
|
|
|
|
DavidT schreef:Je rig is wel degelijk opgepakt. Vis heeft gezwommen zonder dat je beetmelder het heeft geregistreerd. Komt niet vaak voor uiteraard. Ik had het vorig jaar tijdens m'n 2e weekend van het jaar voor het laatst. Vroeg in de ochtend hoor ik m'n sounderbox. Loop naar m'n hengels en zie een duidelijke aanbeet op 1 hengel en dat van de andere de lijn verplaatst is. Vis in het net en draai de andere lijn naar binnen. Tot m'n verbazing hing daar ook een vis aan. Binnen no time 39 kg vissenvlees in m'n net Dacht zelf ook aan zo'n scenario, maar toch blijf ik het raar vinden dat er dan zo'n grote klittebos aan zit... |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 610
|
Ik heb het ook een keer meegemaakt en je maakt het inderdaad bijna nooit mee. Ik viste toen in de winter en dan bijna achter mijn hengels. Na ongeveer 2 uurtjes gevist te hebben haalde ik mijn hengels op en toen zag ik dat de lijn van mijn linker hengel helemaal naar rechts liep ( zonder dat de swinger heen en weer is gegaan) en uiteindelijk voelde ik er een karper aan zitten die ik nog binnen heb gehaald. Soms zwemmen ze precies in de goede lijn zonder dat ze dan dus lijn mee hoeven nemen. |
Keep it simple... |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
|
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-4-2010(UTC) Berichten: 103
|
mooie vissen mannen
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 199 Locatie: Scheemda
|
mooie vissen hopen dat ze vant weekend ook willen bijten |
heb plezier in je visserij dan komt alles goed |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 256
|
Ok, het is dan wel geen karper maar het was wel een mooi moment om deze grote bonte specht van zo dicht bij op de foto te kunnen zetten. Ondanks dat de vis-sessie niets was zijn dit voor mij de momenten die het vissen echt mooi maken. Bewerkt door de gebruiker vrijdag 22 juni 2012 17:21:11(UTC)
| Reden: Niet aangegeven peterwiggerman heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Prachtig plaatje Peter! Het siert je dat je oog voor de natuur hebt Dat is voor mij 1 van de redenen om te gaan Bewerkt door de gebruiker vrijdag 22 juni 2012 18:07:22(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
groet erik |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 199 Locatie: Scheemda
|
dat maakt het vissen ook mooi de natuur. ook al vang ik niets vindt ik het ook mooi
|
heb plezier in je visserij dan komt alles goed |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
|
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 294
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Mooie vis hoor!..Alleen ik word dan weer droevig van zo'n verhaaltje erbij..
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
Karperrazzi schreef:Mooie vis hoor!..Alleen ik word dan weer droevig van zo'n verhaaltje erbij.. nja voor jou een stom verhaaltje maar et is wel verwoord zoals het echt is , ik was bezig met tuti&tuna boilie's en die waren de week ervoor onverwachts vroeger op dan voorzien en dan maar de andere 2 soorten boilies gebruikt die ik nog staan had . grtzz |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.