CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
van minni eitje tot reuze karper
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
bij mij staat ie op 25 graden nu. ik had 2 dooie visjes in de bak zitten van ongeveer een cm lang. de grote rijen ziet ze en hap slok en weg waren ze......... we zaten echt ff raar te kijken....... dat ding word echt vet hahaha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 11-3-2011(UTC) Berichten: 73
|
Prachtig die rijen Maar wat ik me afvroeg is wat doen jullie ermee als ze groot genoeg zijn? |
Karper teller 2012: 16 |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
@ danny: ik zet ze uit op een privéwater bij mij in de buurt, en de mooiste voor in mijn eigen vijver @ lodewijk, dus bij u zijn er ook nog visjes van rond de 1 cm? bij mij zijn't 199 visjes van ongeveer 1cm en 1tje van 4 cm
|
|
|
|
|
louiskruyfhooft schreef:@ danny: ik zet ze uit op een privéwater bij mij in de buurt, en de mooiste voor in mijn eigen vijver @ lodewijk, dus bij u zijn er ook nog visjes van rond de 1 cm? bij mij zijn't 199 visjes van ongeveer 1cm en 1tje van 4 cm je heb altijd wat achterblijvers qua groei he wij kweken ze op tot vangbare vissen en dan gaan ze hier gewoon de meren in |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
die dikke vetzak blijft maar vreten en vreten hehe |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-10-2011(UTC) Berichten: 327
|
haha weel iets sneler dan over 10 jaarXD |
PR : 35 pond Karper teller 2013 : 6 Zwaarste 2013 :18 pond |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
25 graden is wel een beetje aan de hoge kant Lodewijk, het zijn gewoon koudwatervissen dus waarom zo tropisch warm?
Die rijen is trouwens wel prachtig! |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
|
25 graden blijkt te werken. en namate ze over gaan in een ander verblijf word het natuurlijk trapsgewijs afgebouwd! met alles is rekening gehouden haha |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Echt leuk te zien ze het doen.Maar nou had ik een vraagje he als schubkarpers paaien kunnen daar nou ook spiegels,rijen en leder karpers uit voortkomen? |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
|
dat is indd mogelijk. ik had laatst een gesprek met chiara ( zit hier ook op het forum ) en zei wist me te vertellen dat sws de rijen in me bak een kruising was tussen een schub en een spiegel |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
amai die rijen wordt al aardig groot goed bezig man
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 81
|
Hoe gaat het met de Koi Lodewijk?
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
non de ju ze groeien goed lodewijk! |
|
|
|
|
|
M. Chiron schreef:Hoe gaat het met de Koi Lodewijk?
ik zal deze week even een filmpje maken. hij groeit niet zo hard als de rest maar maakt wel progressi!! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
echt prachtig om te zien! waar vind je die eites precies?
|
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Mooi hoor.
Maar hebben jullie je ook verdiept in de ziektes die dit met zich mee kan brengen?(ook de nog niet zichtbare ) Voordat je ze uitzet op een water en hiermee een heel bestand naar de klote kunt helpen? |
groet erik |
|
|
|
|
deze vissen komen en gaan weer naar hetzelfde water. ik zie dit nu gewoon als hun een beetje helpen in de groei. het water uit me bak komt uit hetzelfde meer en dergelijke. en mochten de jonkies ziek zijn dan zullen ze dood gaan neem ik aan. maar tot nu toe doen de jonkies het perfect en ze zien er gezond uit. het belangrijkste ius gewoon dat ik hetzelfde water gebruik als waar papa en mama in zitten |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Lodewijk schreef: en mochten de jonkies ziek zijn dan zullen ze dood gaan neem ik aan.
Ga jij ,of welk ander levend dier, per definitie dood als je ziek bent ? Ik hoop voor je dat alles vlekkeloos verloopt. |
groet erik |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Haha, wat een vreetzak |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 199 Locatie: Scheemda
|
hoe kom je aan zulke eitjes dan? |
heb plezier in je visserij dan komt alles goed |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
van minni eitje tot reuze karper
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.