CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
van minni eitje tot reuze karper
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
louiskruyfhooft schreef:fantastisch man! bij u zijn ze echt al groot!! bij mij nog niet :s maar dat komt nog wel Haha ik denk dat die van Lodewijk van een nog betere bloedlijn afkomstig zijn.. Leuk om te zien heren!!
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
TetraMin Baby Hoofdvoeder voor siervisjongen tot 1 cm lengte - rijk aan proteïnen. •zeer fijn voeder, aangevuld met voedingsstoffen voor siervisjongen •met gepatenteerde BioActive* formule voor een lang en gezond vissenleven •voor een gelijkmatige en gezonde groei in de kritische opgroeifase •voorkomt voedingsafhankelijke groeigebreken Verpakkings Eenheden: 66 ml Bewerkt door de gebruiker vrijdag 15 juni 2012 12:55:39(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Johan Krenger schreef:louiskruyfhooft schreef:fantastisch man! bij u zijn ze echt al groot!! bij mij nog niet :s maar dat komt nog wel Haha ik denk dat die van Lodewijk van een nog betere bloedlijn afkomstig zijn.. Leuk om te zien heren!! mwa dr zitten genoeg toppers hier haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
haha 3 dagen geleden zo'n potje aangeschaft ok dan maar hopen dat ze vanaf nu een groeispurt nemen!
|
|
|
|
|
en hier nog wat foto's nog net de body van de rijen de rijen met de koi rechts de schub probeer ik op foto te krijgen maar die gaat steeds van links naar rechts door die bak heen dus dat is een beetje moeilijk |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Lodewijk schreef:en hier nog wat foto's
de schub probeer ik op foto te krijgen maar die gaat steeds van links naar rechts door die bak heen dus dat is een beetje moeilijk Mooi he. Hoe oud zijn deze visjes nu?
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Mooi om te zien joh! Ze groeien echt hard! |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
|
de rijen en de 'grotere' vissen zijn van 22 mei en de anderen 'kleinere' zijn van begin deze maand |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 81
|
Gaaf topic om te blijven volgen jongens! Leuk om te zien
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Lodewijk schreef:de rijen en de 'grotere' vissen zijn van 22 mei en de anderen 'kleinere' zijn van begin deze maand Die groeien dus echt als kool!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-10-2011(UTC) Berichten: 327
|
gaaf man
echt wel mooi zoon klein beestje |
PR : 35 pond Karper teller 2013 : 6 Zwaarste 2013 :18 pond |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 27-10-2011(UTC) Berichten: 14
|
je kan ze ook altijd 'vers de vase' voeren, dat zijn de bekende rode muggenlarve, bij de opkweek van kleine koi geven ze dit ook.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-2-2012(UTC) Berichten: 424
|
Echt vet dat je die rijen al zo duidelijk kunt zien! b
|
|
|
|
|
ik geef ze nu gewoon bloedworm uit het meer. ik weet precies waar ik het kan vinden dus mooi gratis voer en ze groeien als kool |
|
|
|
|
ps, vandaag een 2de rijenkarper gespot!! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
goed bezig man!!!
|
|
|
|
|
close up van de schub ze groeien als kool!!! haha |
|
|
|
|
hoeveel heb je er nu ongeveer?
|
|
|
|
|
ik denk een vis of 100 jij?? waar blijven je foto's eigenlijhk?? |
|
|
|
|
heb er denk nog een stuk of 200 zitten en 1tje heeft ongeveer de grootte als die van u, de anderen zijn echt nog supper klein echt raar. maar goed nu beginnen ze precies wat sneller te groeien, heb de temperatuur verhoogd en hoop ik dat ze eindelijk groot worden
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
van minni eitje tot reuze karper
Ga naar:
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.