40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Nootdorp is wederom lekker bezig! |
Say hello to my little friend |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
|
The Baits |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
kom je aan op je stek, is het 1ste wat je ziet, dit: lag nog een iets grotere groep net buiten de foto, maar kreeg ik niet goed op de foto. de vis was behoorlijk los vandaag, en ze kwam strak onder mijn kantje zelfs de brokken halen daarna nog geprobeerd of ze uit me handen wouden eten, maar dat lukte dan weer niet na half uurtje foto's maken toch maar ff lijntje nat maken, zaten paar mooie spiegeltjes tussen, |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@Jeroen Luppe 1e spiegel met een two tone scale nog nooit gezien wat een prachtige vissen hebben jullie gevangen b Bewerkt door de gebruiker dinsdag 22 mei 2012 21:12:10(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 256
|
@jeroen: Gefeliciteerd met jullie fantastische vangsten... super vissen
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
dan doe ik ook nog een paar Frank Penning heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
zeg he blijven jullie aan de gang |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
wat een schitterende vissen!!!! |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-5-2012(UTC) Berichten: 311
|
Die laatste is zeker mooi
|
|
|
|
|
speciaal voor ron... Frank Penning heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
moet zeggen...het was ook een barre tocht met die luppe... Frank Penning heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Frank Penning schreef:speciaal voor ron... Kutje Maar zonder gein mooie biggen kerel |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
mooie vissen mannen !!!!!
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 4-2-2012(UTC) Berichten: 36
|
vind dat jullie mooie vangsten hebben geboekt. maar vind mijne toch echt de mooiste hahaha. de vissen zaten grotendeels in de paai.en sommige waren zo lui dat je ze letterlijk kon aanraken!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Zo tering Frank en Jeroen jullie hebben wel een hele mooie sessie gedraait. Wat een mooie vissen en trouwens leuke foto van die auto d |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
hfchaarlem schreef:vind dat jullie mooie vangsten hebben geboekt. maar vind mijne toch echt de mooiste hahaha.
gelukkig vis ik weerhaakloos |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
En Theo, hoe haken ze ? |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
griend schreef:Zo tering Frank en Jeroen jullie hebben wel een hele mooie sessie gedraait. Wat een mooie vissen en trouwens leuke foto van die auto d Ja, was idd een mooie sessie en we hebben nog meer foto's... Alleen die rit in die eend was wel zwaar.... haha Komt ook wel een verslagje van. |
The Baits |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 9-9-2011(UTC) Berichten: 46
Bedankjes: 1 keer
|
een leuke schub van 8.2 kg uit de plaessendaelse vaart om 5uur gevangen . reinout heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 4-2-2012(UTC) Berichten: 36
|
ja dat is mijn planning nu ook nootdorp. nou henk een karper maakt geen schijn van kans haha. vorig jaar lachde ik snowmanfisher nog uit. nou stond ik zelf met een tang aan die haak te trekken, maar moest er uitgesneden worden haha
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.