15 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 120
|
Yoo,
Elke x als ik een nachtje ga vissen erger ik me aan dat ik geen goed licht heb.. Dus wat hebben jullie en is lekker vel?
Groetjess |
Carpfishing is an important thing of living. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Ik neem mee, De grootste uitvoering van de mag lite en mijn northstar van coleman. In mijn ogen bestaat er geen beter/mooier licht dan wat van de northstar afkomt. |
groet erik |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Hoofdlamp led lenser h7 Lantaren in de tent voor het vrouwtje 52 uur brandtijd met 4 penlites en 100% waterdicht Gekocht bij de praxis voor 13 eurie |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
En als je moet uitgooie? De meeste zullen een veerboot hebben maar zo lux heb ik het nog niet.. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Fox - Halo HT100 Focus - Headlight 32,90 EUR ( voor alles ) Chub Sat-A-Lite SL-300 ( voor in de tent, enorm lang doen met batterijen ) En een coleman keychain lantern.( voor aan de tent om vanaf het water een richtpunt te hebben ) Bewerkt door de gebruiker zondag 13 mei 2012 16:11:56(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Henk Haarlem heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Heb zowiezo een Maglite bij me (lange uitvoering)
En wat de hoofdlamp betrefd heb ik een Petzl. Deze hoofdlamp is echt megafel en gaat met 3 aaa batterijen minimaal 1,5 jaar mee.
En in me tent een Fox Halo lamp. |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
|
Oke dus de maglite? Maar welke je heb zoveel verschillende 2d 5d volgens mij |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
led lenser h7, meer is niet nodig. Alsof je de dag aanzet,
|
|
|
|
|
Maar dat is een hoofdlamp? |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ruud Gosselink schreef:led lenser h7, meer is niet nodig. Alsof je de dag aanzet, Hahaha... klopt. Je moet iemand ook niet aankijken met zo'n ding op je kop want dan is hij zijn wenkbrauwen kwijt...
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Gebruik de led lenser h7r super lamp sterk wapen wanneer je afgesloten in het bos vist. Geeft toch een goed gevoel ongeïnteresseerde gasten in het gezicht te schienen d
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Gisteren een dradaje afgebroken. Eeven opnieuw gesoldeerd. Bij het proberen op volle sterkte even ingekeken. Kon gelijk even koffie gaan drinken, want de draadjes zag ik niet meer.
|
|
|
|
|
ruud je hebt 3 jaar garantie op de led lenser als jij het nieuwe type hebt staat een nummer gegraveerd op de lamp zou je nog garantie kunnen hebben |
|
|
|
|
Hij doet het alweer Ron. 's nachts laat ik hem om mijn nek hengen en daarbij is een draadje vlakbij de batterijhouder gebroken. Ik heb het draadje een stukje ingekort en opnieuw gesoldeerd.Alles weer oke. Nog steeds een tof lampje. De bon heb ik nog, maar dit ging sneller. Alle bedrading in mijn voerboot aan het vervangen...iets meer werk. Alles werkt weer met de nieuwe regelaars, maar er zitten wel en boel draadjes in zo''n simpel ding.
|
|
|
|
|
Dat is helemaal een toffe. Die van ons is 170 lumen en de h14 heeft 210.
|
|
|
|
|
klopt maar het kantelmechanisme is goed verbeterd |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 294
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
zo'n bivylight die reageert op mijn rxén + een hoofdlamp van petzl tijdens de dril...maglite voor ongenode gasten
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Ik gebruikt een Petzl Tactikka Plus 2. een Coleman Smartbeam, een Fox Halo RT-45 en een Mellert SLT
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
djoerdi schreef:En als je moet uitgooie? De meeste zullen een veerboot hebben maar zo lux heb ik het nog niet.. Ik zei wel de oudewetse manier, maar stuitje en lijnclip, zegt dat je iets. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.