25 ponder Lid sinds: 7-10-2009(UTC) Berichten: 412
|
Karperrazzi schreef:zo'n bivylight die reageert op mijn rxén + een hoofdlamp van petzl tijdens de dril...maglite voor ongenode gasten Over welke bivylight heb je het dan?
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Laatst ging ik bij iemand even een bakkie doen en die had voor de muggen zo'n citroenkaars op een emmer staan. Dat geeft voldoende licht om niet over je net te struikelen en het versterkt het vakantiegevoel ook nog eens. Echt veel heb je er verder niet aan, want een knoopje maak je er niet bij. Of de muggen er van onder de indruk zijn weet ik ook niet.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 120
|
eigelijk heb ik niet zo vaak laast van muggen eigelijk nooit! |
Carpfishing is an important thing of living. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 294
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Klopt die ja, topdingetje!
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Ruud Gosselink schreef:Laatst ging ik bij iemand even een bakkie doen en die had voor de muggen zo'n citroenkaars op een emmer staan. Dat geeft voldoende licht om niet over je net te struikelen en het versterkt het vakantiegevoel ook nog eens. Echt veel heb je er verder niet aan, want een knoopje maak je er niet bij. Of de muggen er van onder de indruk zijn weet ik ook niet. Muggen zijn alleen maar onder de indruk van producten met DEET. Die kaars doet geen ene ruk behalve branden en een gezellig lichtje geven Bewerkt door de gebruiker vrijdag 18 mei 2012 21:01:51(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
groet erik |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-10-2009(UTC) Berichten: 412
|
Karperrazzi schreef:Klopt die ja, topdingetje! Ziet er interessant uit! Waar is die te zien en te koop?
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.