@Marc Harige gasten met lange staart geniaal
d Helemaal met je eens als ik nou goud
zou plassen en dubbeltjes poepen koop ik mij ready mades! Alles bij elkaar gerekend
betaal je bijna evenveel voor freezers als ready boilies, helaas vergeten veel mensen
dat. Tijd gevist met div... boilies van richworth wat een goede boilies zijn dat. Stap
toch weer terug naar ready made boilies, hoeveelheid vis wat ik heb gevangen zeer
weinig voeren i.v.m voor voeren freezerbaits kan hier niet tegen op! Niet alleen met
1 boilie gevist verschillende soorten uitgeprobeerd gedurende 1 jaar lang, door geld
problemen een alternatief moeten zoeken (diepvries boilies). Probeer dit jaar weer
met deze boilies zijn de vangsten even goed of beter, zet ik mijn geld op ready mades
@Andre Wil jij vertellen welke boilies jij in gedacht hebt voor de trip naar france?
Misschien kunnen wij jou adviseren gezien de samenstelling (schimmelgevoeligheid)
wil je dat voor jou zelf houden? Geloof mij een kermisatractie bol kan in je tegen
deel werken. Bijna iedereen vist tegenwoordig met jawbreakers en toverballen boilies.
Goede basis bestanddelen met als toevoeging kruiden kan je al heel goed op scoren
PS: Kunst is dat de karpers het aas gaan zoeken, natuurlijk voedsel geeft een "zwak"
signaal af komen wij met "lantaarnpalen en stoplichten" vertellen hier moet je zijn.
Zie het als reclame wil je ook niet horen zien of proefen, hoor lees of zie je iets
van "vrienden" met goed advies (zien eten doet eten) wil je het toch een kans geven!
Je gaat toch niet met je verpakking onder water staan schreeuwen dat moet je eten
Bewerkt door de gebruiker woensdag 9 mei 2012 01:32:40(UTC)
| Reden: Niet aangegeven