Daarom snap ik niet waarom mensen niet in opstand komen
99.9% weten dat hij/zij
worden genaaid, uit angst laten wij het gebeuren! Klachen kan iedereen wanneer puntje
bij paaltje komt, zijn wij toch tevreden met wij wij "hebben"! Wij hebben niets zijn
slaven van de maatschappij! Pas op je 65 kunnen genieten van het leven kom op zeg!
Alles wat je bezit kan ik besalg worden genomen (roerend en onroerende goederen)!
Werkt dat niet wordt je opgepakt moet je "werken" tot je betaald hebt. Jaja werken
kijk maar naar amerika, hoeveel spullen gemaakt worden in gevangenissen. Klein zak
centje terug krijgen letterlijk over lijken gaan. Niets minder als china mentaliteit!
Bijna vergeten medicatie klinkt misschien hard je bent beter af zonder! Van het een
komt het andere doosje om de hoek kijken. Het domino effect wanneer het laatste
steentje valt, mag jij je spreekwoordelijk deksel sluiten. Zeg nou zelf wat voor leven
krijg je terug (dagelijk handje vol pillen slikken)! Vervolgens rondlopen achteruitgaan
van lichaam & ziel. Voor mij niet wanneer het zo ver is trek de stekker er maar uit!
Kort gezegt wij n..ken alles wat los en vast zit, (overpopulatie) met als gevolg het
systeem m.b.t zorg & welzijn kan het niet aan. De 0.01% "rijken" voelen de buien al
lang aankomen pakken wat je pakken kan. Gevolg armoede epidemie (WIJ ETEN EN
ADEMEN VAN ALLES EN NOG WAT)! Wij zijn in gevecht met trots en ijdelheid, slaan
binnen kort ons zelf knock out)! Klink hard wie niet horen wil moet maar voelen shit
Laat 1 ding duidelijk zijn dat is mijn mening vindt het kut voor je vader beterschap!
PS: MENSEN OPEN JE OGEN WIJ WORDEN ELKE DAG BEDROGEN!
Bewerkt door de gebruiker vrijdag 29 juni 2012 12:38:38(UTC)
| Reden: Niet aangegeven