30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Of allebeide zou nog mooier zijn |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 360
Bedankjes: 4 keer
|
Dat zou helemaal top zijn
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 7-5-2012(UTC) Berichten: 76
|
Ik ben erg benieuwt na je vangsten ditjaar
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Check deze poster eens!
|
|
|
|
|
De beurs in Zwolle zit er weer op, twee leuke dagen gehad. We hebben veel aanspraak gehad en aardig wat mensen blij gemaakt met onze producten. En de avonden waren ook erg geslaagd, zeker als er tijdens het eten veel verhalen van vele jaren terug verteld worden door Frank Warwick en Rob Maylin. Weer veel oude bekende gesproken en nieuwe mensen ontmoet en voor gesteld door vrienden. En Henk Haarlem jammer dat ik je niet even langer heb gesproken.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Roy Oostindien schreef:De beurs in Zwolle zit er weer op, twee leuke dagen gehad. We hebben veel aanspraak gehad en aardig wat mensen blij gemaakt met onze producten. En de avonden waren ook erg geslaagd, zeker als er tijdens het eten veel verhalen van vele jaren terug verteld worden door Frank Warwick en Rob Maylin. Weer veel oude bekende gesproken en nieuwe mensen ontmoet en voor gesteld door vrienden. En Henk Haarlem jammer dat ik je niet even langer heb gesproken. Wil je niet van het werk houden, ik heb ooit gezegd als ik de kans krijg schud ik je de hand en kijk je recht in de ogen, bij deze dit is nu ook bij jou geweest, maar weet zeker Roy volgende keer praten we ff met elkaar en drinken er een pintje bij. Ik vond het in ieder geval leuk je ontmoet te hebben. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
Maar Henk zag ik het goed dat je op crocs liep??
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
Ik heb een koelbox op gas, 12v en 220v aangeschaft, maar moet de gasslang vervangen en wil deze eigenlijk ook verlengen. Zodat de gasfles buiten de tent kan staan, en zat zelf aan 2 meter te denken, heeft iemand dit ook bij zijn/haar koelbox gedaan of is dit te lang??
|
|
|
|
|
Roy Oostindien schreef:Ik heb een koelbox op gas, 12v en 220v aangeschaft, maar moet de gasslang vervangen en wil deze eigenlijk ook verlengen. Zodat de gasfles buiten de tent kan staan, en zat zelf aan 2 meter te denken, heeft iemand dit ook bij zijn/haar koelbox gedaan of is dit te lang?? Dit kan net te lang zijn Roy, duurt nogal voor de slang gevuld is met gas, ga voor max 1.5 meter. En snij er af wat teveel is voor de weg naar buiten. |
|
|
|
|
Henk ik gebruik voor mijn industrie brander een slang van ongeveer 4 meter en ondervind geen hinder van de lengte (8mm slang). Vandaar dat ik dacht dan kan 2 meter oor een koelbox geen kwaad, wil gewoon geen gasfles in mn tent hebben staan
|
|
|
|
|
Roy Oostindien schreef:Henk ik gebruik voor mijn industrie brander een slang van ongeveer 4 meter en ondervind geen hinder van de lengte (8mm slang). Vandaar dat ik dacht dan kan 2 meter oor een koelbox geen kwaad, wil gewoon geen gasfles in mn tent hebben staan Op mijn wok brander kan ik 5 meter zetten geen probleem, ijskast is iets anders, daar moest ik de slang inkorten tot een 1.5 m. Gas doorlaat is anders bij de koelkast dan wokbrander, Denk aan verbruik. Maar probeer het op je eigen manier, Maar onthoud als de koelkast niet wil aanspringen, inkorten. |
|
|
|
|
Dank je voor je tip Henk b word gewaardeerd, je hoort nog van me als het werkt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 13-2-2013(UTC) Berichten: 40 Bedankjes: 2 keer
|
Succes! Een nieuwe liefde op Valentijns dag ;-) |
Karpervissen is een hobby! Respecteer de mening van een ander |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Gefeliciteerd! en natuurlijk, Succes! |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
|
Vanaf nu mijn haken nog scherper maken b Nadat John Caeyers het gebruik en positieve effect had laten zien was ik om. John geeft vandaag ook nog demonstraties over dit product tijdens de officiele openingsweekend van De Tacklebox in Beilen. Gisteren even gekeken daar, wou even kort heen maar bleef toch weer lang plakken. Was erg gezellig met John, Erwin, Piet Vogel, Frank Huisman, Richard Hoogstraten, Martijn Boerema, Koos Walters, Bert Teuben etc etc http://www.mijnalbum.nl/index.p...6301372&key=BYNCCXW4Bewerkt door de gebruiker zaterdag 2 maart 2013 13:01:17(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-10-2009(UTC) Berichten: 412
|
Laatst ook iets over gelezen. Wat kost zo'n set?
|
|
|
|
|
Compleet setje kost in de 60 euro, blijft vrij veel. Maar je krijgt je haken echt vele malen scherper ook al denk je dat ze scherp zijn, dan kijk je met het loepje en zie je dat deze bot is.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.