25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
Maarten1977 schreef:Proficiat! Dat is nog eens lekker beginnen met pennen ja, inderdaad. hou deze stek al een tijdje in de gaten. en wist dat er vaak karper langskwam. maar voor de eerste keer te pennen 3 aanbeten had ik al helemaal niet verwacht. Zeker een leuke start en als er geen andere vissers meer zijn zal ik nog vaak zo 's avonds een uurtje of 2 gaan pennen daar |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 14-2-2012(UTC) Berichten: 150
|
mooie vangsten iedereen,hier is het water doods,beetje gebrek aan ondiepere waters om te bevissen,zeker met de gesloten tijd grtss visser |
ga vissen als ze bijten! SPEEDCARP!!! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
@ speedcarps Gesloten tijd?? Welke??? Voor zo ver als ik weet is er geen gesloten tijd voor karper...
Mvg; Jordy |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
hij bedoeld dat hij niet kan snoeken nu |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 28-7-2011(UTC) Berichten: 61
|
Nee
Hij bedoelt dat hij op bepaalde openbare waters in belgië niet mag vissen (Paaitijd). ;f
Grtz
|
|
|
|
|
inderdaad in belgie is het gesloten tijd van 16april tot 1juni enkel op de kanalen mag je vissen heb ook privewaters waar ik kan vissen maar wegens grootte diepte en slecht weer is het water nog steeds niet warm genoeg om deftig te vissen grtss visser |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 28-7-2011(UTC) Berichten: 61
|
Is op het privewater waar ik vis ook het geval Visser01 water nog maar juist 9 graden :s
Grtz
|
|
|
|
|
Oke, ja dat is wel balen... Succes op de kanalen dan maar! Mvg; Jordy |
|
|
|
|
van zondag tot dindsdag es proberen op feuillette zal daar mss beter lukken grtss visser |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
wist helemaal niet dat er in belgië een gesloten tijd was, weer wat geleerd |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-9-2011(UTC) Berichten: 182
|
Zaterdag op zondag weer een nacht zitten op het kanaal hopen dat het wat oplevert !!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
visser01 schreef:van zondag tot dindsdag es proberen op feuillette zal daar mss beter lukken grtss visser succes op feuillette , vang een bak zou ik zo zeggen grtzz |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 28-1-2011(UTC) Berichten: 182
|
Moet te doen zijn hé daar |
|
|
|
|
|
Ik zal ze vanavond even achter de vinnen aan zitten... Moet wel een paar vissen eruit kunnen trekken. Mvg; Jordy |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
[img] Uploaded with ImageShack.us[/img] Vorige week zaterdag voor het eerst gevist dit jaar en een blank. Vannacht een schub en een spieg. Erwin, zoals beloofd een foto met CF pet. Bewerkt door de gebruiker zaterdag 28 april 2012 08:57:45(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Say hello to my little friend |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-9-2011(UTC) Berichten: 182
|
Zo om 12 uur naar het water een nacht pakken hopen dat ik van de 0 afkom !
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
@ David Mooie bak van een schub, @ Sjoerd Suc6 vannacht. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Prachtige schub David! (Al weet ik nu wel dat ik de verhoudingen anders moet gaan zien )
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Bedankt mannen! Maar het is wel een 40-er Frank. Een Engelse dan d Een maand geleden 50 kilo boilies bij MTC besteld en daar is 5 kilo van weg. Hopelijk gaat het vanaf deze week "iets" sneller. Bewerkt door de gebruiker zaterdag 28 april 2012 13:38:53(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Say hello to my little friend |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 15-5-2011(UTC) Berichten: 13
|
ik heb een mooi nachtje gehad en heb wat fraaie fotos, ik krijg ze alleen niet geplaatst(heb ze op mn FB staan maar ik kan ze niet hierheen kopieeren) heeft iemand tips over hoe ze wel te plaatsen? groet niels
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.