40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
die rare staart is inderdaad omdat hij juist ging gaan spartelen was nogal een stressbeest
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
@ Frank Nee zeker niet Frank, daarom gaf ik ook de thumbs up icoon. maar ik en met mij vele onthaken ze in het water en gaan er zeker niet mee op de foto, zodoende mijn reactie, Maar respect voor Slug, bedoelde het niet slecht, vond het leuk meer niet. Edit; Wat me wel op valt is dat een brasem niet de lens in wordt gedrukt. Bewerkt door de gebruiker zondag 25 maart 2012 19:01:47(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
mooie vissen mannen! Helaas had ik weer een blank vandaag |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
heb 1 snoekje vals gehaakt en een mooie karper aan de vlieg gevangen, ik denk dat hij ziek was ofzo overal had hij bloedplekken en hij was heel bleek maar kan ook door het lang stil liggen komen had ook veel bloedzuigers Bewerkt door de gebruiker zondag 25 maart 2012 22:38:21(UTC)
| Reden: Niet aangegeven team nootdorp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
ik mocht deze vanochtend nog even vasthouden, wat doen de m-fruitjes het toch lekker.. Frank Penning heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-2-2012(UTC) Berichten: 424
|
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Na gister nr2 van het seizoen te hebben gevangen was het vandaag de beurt aan nr3 om de binnenkant van mijn net te bekeiken , wederom een klein schubje maar man wat voelt het toch goed om na een lange tijd niet vissen weer aan de waterkant te zitten. Deze was van zaterdag En deze van vandaag Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
mooie vangsten mannen heb een uurtje geleden nog ne grote weten te strikken b louiskruyfhooft heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
|
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Lekker bezig mannen, ik mocht de 1e blank noteren van dit jaar |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
komen paar prachtige platen voorbij!
helaas voor mij een blank. 1 nacht op t kanaal gezeten en s'avonds met de pen. heb ze wel zien zonnen maar bijten ho maar. |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
louiskruyfhooft schreef:mooie vangsten mannen heb een uurtje geleden nog ne grote weten te strikken b Zeg Louis Stuurt er eens een paar hier heen? volgens mijn zitten ze allemaal bij jouw b |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ja, die Louis is weer lekker aan het knallen! b
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
Mijn lijn is eindelijk geleverd dus kan mijn eerste sessie doen!
Lekker middag liggen zonnen! Net als de geschubde vriend.
Eerste blank van 2012 is een feit.
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Proficiat met de vangsten heren b @louiskruyfhooft Vang je nu zo goed omdat jij rock salt gebruikt Bewerkt door de gebruiker maandag 26 maart 2012 11:24:46(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Na 4 blanks eindelijk van de 0 af.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
|
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
bedankt mannen! @jowan: het zal daar deels wel wat mee te maken hebben, maar ik gebruik nu sinds kort de bollen van AVK (laatste vissen op de tigernut bol) en kmoet zeggen dat de vangsten er zeker niet slechter op zijn geworden, in tegendeel, kheb nog nooit zo'n goede start gehad als dit jaar!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ruud Gosselink schreef:Na 4 blanks eindelijk van de 0 af. Top Ruud gefeliciteerd. Jij ook Louis gefeliciteerd met de mooie vangsten. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 28-1-2011(UTC) Berichten: 182
|
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.