50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
wouterbeyer schreef:JVS uitgeroepen tot die-hard van CF Eens |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
word toch weer tijd voor de karpers binnenkort,dan gaan de snoekspullen de zolder op tot oktober. |
houdoe en bedankt |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Jurgen heeft een concurrent gekregen voor de titel. Martijn zoetermeerrrrrrrrr |
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 20-11-2011(UTC) Berichten: 98
|
nog even en dan mogen we weer
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
rutger hinrichs schreef:nog even en dan mogen we weer ik hoop het |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
|
Henk Haarlem schreef:Jurgen heeft een concurrent gekregen voor de titel. Martijn zoetermeerrrrrrrrr ja hey,dat is niet eerlijk,hij ziet ze zwemmen |
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
jvs schreef:Henk Haarlem schreef:Jurgen heeft een concurrent gekregen voor de titel. Martijn zoetermeerrrrrrrrr ja hey,dat is niet eerlijk,hij ziet ze zwemmen Dat noem je spotten en stalken Jurgen. Toch blijf ik je een bikkel vinden hoor. b |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
|
|
|
|
|
ik ga het zaterdag proberen op onze vriend de karper, voor het eerst sinds okt 2011 |
houdoe en bedankt |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 360
Bedankjes: 4 keer
|
Vissie vissie waar ben je nou....vissie vissie bijt eens gauw.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Zit met het vrouwtje weer aan de waterkant Faith onze amstaff was er ook bij Maar heb haar naar huis gebracht is nog te nat Was ook al in het water gevallen met haar kop en voorpoten |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
haha wat een super hond ron.
|
|
|
|
|
Ron van Houtum schreef:Zit met het vrouwtje weer aan de waterkant Faith onze amstaff was er ook bij Maar heb haar naar huis gebracht is nog te nat Was ook al in het water gevallen met haar kop en voorpoten Goede vangst Ron |
|
|
|
|
goede vangst Ron.ik vertrek vannacht voor mijn eerste karpersessie sinds 6 mnd.de snoekspullen zijn weer op zolder tot oktober. |
houdoe en bedankt |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@Ron van Houtum Succes man! Grappige foto hell hound d Check die ogen laten je niet meer los Bewerkt door de gebruiker vrijdag 2 maart 2012 21:34:21(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-11-2010(UTC) Berichten: 308
|
Ron van Houtum schreef:Zit met het vrouwtje weer aan de waterkant Faith onze amstaff was er ook bij Maar heb haar naar huis gebracht is nog te nat Was ook al in het water gevallen met haar kop en voorpoten . Hey Ron,was jij toevallig vanmiddag bij de petsshop? Ik herkende je later pas vanaf je avatar. vanaf de waterkant ergens in brabant Bewerkt door de gebruiker zaterdag 3 maart 2012 04:05:44(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
|
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
Nog een uur dan gaan we weer naar huis. Helaas geen big op de mat kunnen leggen.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
RDS schreef: Hey Ron,was jij toevallig vanmiddag bij de petsshop? Ik herkende je later pas vanaf je avatar.
vanaf de waterkant ergens in brabant
Bij de voordeelshop in Orthen? Dan kan het kloppen Hier is op het water iets gevangen zaten in totaal met 4 man |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Bij de voordeelshop in Orthen? Dan kan het kloppen
Hier is op het water iets gevangen zaten in totaal met 4 man
Idd in Orthen,jullie stapten net je groene combo in en liep net met me vrouw de Winkel in. Zo mn laaste broodje gebakken ei met spek gegeten. Tijd om de boel rustig in te pakken volgende week maar weer eens proberen.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.