50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Leuke gedaan b is het niet beter de webcam dicht tegen het plexiglas? Misschien een led lampje achter in de buis bouwen verlicht het zaakje uitstekend. Spijt je creatie come schrikt minder af onder water en geeft een stoere look. Prachtige gedaan voor maar 20,- Bewerkt door de gebruiker woensdag 8 februari 2012 11:13:15(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ziet er goed uit! Je bent een handige gozer
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
|
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
er zat een groene led op maar die heb ik zwart gemaakt omdat ik bang was dat de vissen zouden schrikken en er was een stip op het beeld te zien. maar ik ga hem ook op helder water gebruiken en ondiep (cm of 50/70) dus denk dat het goed te zien is. maar zolang ik kan zien of er vis zwemt ben ik al blij Bewerkt door de gebruiker woensdag 8 februari 2012 18:42:20(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
dan lijkt mij heel de intensie van het vissen weg.
|
|
|
|
|
floriskouters schreef:dan lijkt mij heel de intensie van het vissen weg. ja wel een beetje maar ook wel handig om te zien hoe ze reageren op je rig en of ze het kunnen zien |
|
|
|
|
|
haha ja dat ook zeker.
het heeft zn voordelen en zn nadelen.
|
|
|
|
|
floriskouters schreef:haha ja dat ook zeker.
het heeft zn voordelen en zn nadelen. soms zit je achter je hengels te wachten en denk je:'' zit er wel iets of weten ze weg te komen met me rig'' en nu kan je daar antwoord op krijgen |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 12-7-2010(UTC) Berichten: 129
|
mooi gedaan je moet met dit weer toch iets doen wat met het nieuwe visjaar van pas komt b |
**Ervaring is wat je krijgt wanneer je niet krijgt wat je wilt** **De weg naar het succes is altijd in aanbouw** |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 1-2-2012(UTC) Berichten: 126
|
En waar hang je je webcam aan? je laptop net op de kant ofzo?
|
|
|
|
|
team nootdorp schreef:floriskouters schreef:haha ja dat ook zeker.
het heeft zn voordelen en zn nadelen. soms zit je achter je hengels te wachten en denk je:'' zit er wel iets of weten ze weg te komen met me rig'' en nu kan je daar antwoord op krijgen haha ja idd, daarvoor zou het ideaal zijn.
|
|
|
|
|
Jelle klein falckenborg schreef:En waar hang je je webcam aan? je laptop net op de kant ofzo? ik ga er nog een 10 meter kabel aan maken dan kan ik gewoon in de tent zitten |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
team nootdorp schreef:er zat een groene led op maar die heb ik zwart gemaakt omdat ik bang was dat de vissen zouden schrikken en er was een stip op het beeld te zien.
Vissen zien geloof ik geen gekleurd ligt, net zoals jagers die gebruiken soms ook een cam om te zien of er wilt langs loopt en 's-nachts zit er dan vaker een groene lamp op |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
heb net een 5 meter usb gekregen en deze aan me webcam gemaakt zet straks even de foto's er op |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Jaja had je maar patent moeten aanvragen Raymond. d Die van jou ziet er beter uit. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 5-7-2010(UTC) Berichten: 58
|
Zier er goed uit. Ben benieuwd hoe het beeld is onder water. Lijkt me alleen niet zo handig als er toch ineens wat water bij zal komen.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Écht een heel goed idee. Ziet er prima uit. Kun je de cam ook nog ergens anders op aansluiten dan een laptop? Telefoon op tablet bijvoorbeeld?
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
knap hoor!! |
groet erik |
|
|
|
|
Ruud Gosselink schreef:Écht een heel goed idee. Ziet er prima uit. Kun je de cam ook nog ergens anders op aansluiten dan een laptop? Telefoon op tablet bijvoorbeeld? alles met een usb aansluiting of michien met een overloopstuk voor je tablet, maar hij gebruikt wel stroom natuurlijk |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.