40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Hoop dat het dan morgen rustiger is.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Zo net weer terug van Zwolle was goed tedoen op de weg. Was wel koud. griend heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-11-2010(UTC) Berichten: 308
|
Zo net terug uit zwolle het was weer top b
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Een erg leuke beurs. Lekker ruim opgezet en er was weer meer dan genoeg te zien! Morgen ben ik weer van de partij!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
was zo wel een stuk beter opgezet en weer zat mensen gezien Praten ging soms wat moeilijk met al dat gehoest |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
Als het weer mee zit ga ik morgen ook naar de beurs wie gaat er morgen nog meer? |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 7-3-2011(UTC) Berichten: 227
Bedankjes: 1 keer
|
Erwin waarom ga je morgen weer .woon je op loop afstand dan |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 16-8-2011(UTC) Berichten: 75
|
...en iemand nog wat gekocht op de beurs...?
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 294
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
gerjan schreef:Erwin waarom ga je morgen weer .woon je op loop afstand dan Tja, op zoek naar mensen die cf willen sponsoren, op zoek naar hippe gadgets waar een artikel over te schrijven is, en om niet twee dagen thuis te hoeven zitten. Je zult ook van plan zijn heen te gaan maar op vrijdagavond voor carp scheur je de enkelbanden af. gxd. Kutzooi! ! Dus vertel wat mis ik? Ik zoek nog een setje buzzerbars van jag...was dat aanwezig?
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 7-3-2011(UTC) Berichten: 227
Bedankjes: 1 keer
|
ik ga morgen naar de beurs
ben benieuwd |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 16-8-2011(UTC) Berichten: 75
|
Sorry ik heb ze niet gezien.
En sterkte..met je enkelbanden
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
Was weer een leuke beurs. Heb helaas een tasje laten staan met de pilaar en hofman dvd en nachtvissen in frankrijk boekje erin. Opzet met de andere zalen er bij was ook leuk gedaan |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 15-1-2012(UTC) Berichten: 14
|
Skool schreef: ...en iemand nog wat gekocht op de beurs...? Yep, mooi lood van Atomic,ideaal voor kraakheldere wateren. Bij Avid Carp de mais stoppers en 10 mm halve bolie stoppers leuk spul. Beide te verkrijgen in floating en sinking. Het was weer gezellig en de wegen zijn goed te rijden.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 26-6-2010(UTC) Berichten: 16
|
robbin schreef:Was weer een leuke beurs. Heb helaas een tasje laten staan met de pilaar en hofman dvd en nachtvissen in frankrijk boekje erin. Opzet met de andere zalen er bij was ook leuk gedaan ik ga morgen weer ff kijken of ik hem voor je terug kan vinden
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
was een leuke aasbeurs......... en over het darten wil ik het niet hebben hehe |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
lekker gedart Lodewijk |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
@karperazzi I rest my case
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Ben voor het eerst in jaaaaaaaren niet van de partij dit weekend. Had me wel ff leuk geleken om iedereen ff te zien maar heb zoveel dingen te doen dit weekend..
Volgend jaar beter!! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 294
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Tim_Ellerman schreef:Ben voor het eerst in jaaaaaaaren niet van de partij dit weekend. Had me wel ff leuk geleken om iedereen ff te zien maar heb zoveel dingen te doen dit weekend..
Volgend jaar beter!! Je hebt dus leukere dingen te doen, anders had je die wel afgezegd
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Ja.. een druk en leuk weekend. Verjaardag,klussen op de babykamer,dingen kopen voor de baby en babykamer,en op kraamvisite. |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.