40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Henk Haarlem schreef:floriskouters schreef:Stond er toch echt, piet heeft. last van zn stem ofzo. Ik bedoel, je schrijft alsof het al gebeurt is, en dat kan niet. normaal zeg ik nooit iets over iemands schrijf fouten, ( maak ze zelf ook wel ) maar dit vond ik grappig om te zeggen. Whahaha ik vond m niet grappig, Maar goed speciaal voor henk: Ik zag dat piet vogel aanstaande zaterdag, 4 februari niet komt, maar dat in zijn plaats ardy veltkamp komt.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
martijncarp schreef:zondag aanwezig gezellig dagje maken alleen die maffen inzwolle vragen al 7,50 parkeer geld als ik het goed heb beetje jammer maarja wie zwolle kent kan ook gratis parkeren tot zondag Da's zonde geld natuurlijk, maar niet veel. Ooit als eens je auto een paar uur bij Ahoy geparkeerd of op Schiphol of in het centrum van Den Bosch? Dan is € 7,50 nou niet echt een heel afwijkend bedrag ;-)
|
|
|
|
|
Kan iemand mij vertellen welke stand ik niet mag misse.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-7-2010(UTC) Berichten: 464
|
floriskouters schreef:Kan iemand mij vertellen welke stand ik niet mag misse. Kun je iets specifieker zijn? Wil je bijvoorbeeld voor de koopjes gaan, of voor mensen die alle tijd voor je hebben voor een leuk/leerzaam praatje? |
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
floriskouters schreef:Kan iemand mij vertellen welke stand ik niet mag misse. Die van Piet Vogel, het gerucht gaat dat Ardy Veltkamp daar staat. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
DannyAlmelo schreef:floriskouters schreef:Kan iemand mij vertellen welke stand ik niet mag misse. Kun je iets specifieker zijn? Wil je bijvoorbeeld voor de koopjes gaan, of voor mensen die alle tijd voor je hebben voor een leuk/leerzaam praatje? Ik heb er geen idee van, ik ben er nog nooit geweest.
|
|
|
|
|
Henk Haarlem schreef:floriskouters schreef:Kan iemand mij vertellen welke stand ik niet mag misse. Die van Piet Vogel, het gerucht gaat dat Ardy Veltkamp daar staat. Schijnt dat die ook een lezing houd. Ben benieuwd.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
leen schreef:martijncarp schreef:zondag aanwezig gezellig dagje maken alleen die maffen inzwolle vragen al 7,50 parkeer geld als ik het goed heb beetje jammer maarja wie zwolle kent kan ook gratis parkeren tot zondag Da's zonde geld natuurlijk, maar niet veel. Ooit als eens je auto een paar uur bij Ahoy geparkeerd of op Schiphol of in het centrum van Den Bosch? Dan is € 7,50 nou niet echt een heel afwijkend bedrag ;-) Maar vergeleken met de hengelsportbeurs in Utrecht is het wel veel. |
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
floriskouters schreef:Henk Haarlem schreef:floriskouters schreef:Kan iemand mij vertellen welke stand ik niet mag misse. Die van Piet Vogel, het gerucht gaat dat Ardy Veltkamp daar staat. Schijnt dat die ook een lezing houd. Ben benieuwd. Dan hoop ik wel dat ie wat geoefend heeft, op Assen had ie heeeeeel mooie foto's, maar het commentaar er bij was op dit niveau: Dit is een karper en dit ook en dit was ook een mooie.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Klopt ja. Dat kon wel wat spannender....
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
ik ben er zaterdag!!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Zondag zal ik weer de hele dag aanwezig zijn! altijd gezellig, even een rondje lopen, handjes schudden , en een biertje drinken! Beste collega's tot zondag! |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Als het zo aanhoud met sneeuwen misschien helemaal niet |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Ron van Houtum schreef:Als het zo aanhoud met sneeuwen misschien helemaal niet Hebbe gij geen winter banden dan jonghe. |
|
|
|
|
Net contact gehad met mederijders, wordt toch twijfelachtig.
|
|
|
|
|
is niet nodig maar om nou 2,5uur heen en 2,5 uur terug te rijden omdat hier in nederland alles vastloopt op wat sneeuw vind ik iets te |
|
|
|
|
Ron van Houtum schreef:is niet nodig maar om nou 2,5uur heen en 2,5 uur terug te rijden omdat hier in nederland alles vastloopt op wat sneeuw vind ik iets te Das waar Ron, Jammer dit doet de beurs geen goed denk ik, assen is ook eens meen te herinneren de eerste keer de sjaak geweest. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.