25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Tim_Ellerman schreef:Ik mag het nu dan toch echt zeggen.. TIM WORDT PAPA! Mn vriendin is nu bijna 14 weken zwanger en zijn er heeeeeeeel blij mee! Verder ben ik een beetje ziekjes,hoofdpijn,spierpijn en zoooooo moe:S Blehhh. Van Harte Gefeliciteerd Tim ( en vriendin), en dat laatste wordt alleen nog maar erger zodra de kleine er is |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
Tim_Ellerman schreef:Ik mag het nu dan toch echt zeggen.. TIM WORDT PAPA! Mn vriendin is nu bijna 14 weken zwanger en zijn er heeeeeeeel blij mee! Verder ben ik een beetje ziekjes,hoofdpijn,spierpijn en zoooooo moe:S Blehhh. Hey toppert!!!! Gefeliciteerd man!! Dat wordt een extra setje hengels ernaast zetten |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Gefeliciteerd! Tim en vriendin
Dat is goed nieuws om het jaar mee te beginnen!
Hopelijk mag alles voorspoedig verlopen!
|
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Tim_Ellerman schreef:Ik mag het nu dan toch echt zeggen.. TIM WORDT PAPA! Mn vriendin is nu bijna 14 weken zwanger en zijn er heeeeeeeel blij mee! Verder ben ik een beetje ziekjes,hoofdpijn,spierpijn en zoooooo moe:S Blehhh. Mijn felicitatie aan de aanstaande Ouders koppel. Moe !! wacht maar tot het zover is. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
Tim_Ellerman schreef:Ik mag het nu dan toch echt zeggen.. TIM WORDT PAPA! Mn vriendin is nu bijna 14 weken zwanger en zijn er heeeeeeeel blij mee! Verder ben ik een beetje ziekjes,hoofdpijn,spierpijn en zoooooo moe:S Blehhh. proficiat!!! + beterschap! |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
He Tim. Proficiat met het goede nieuws. zou wel nog er van profiteren met vissen nu het nog kan |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-2-2011(UTC) Berichten: 762
|
Van harte gefeliciteerd Tim!!! |
Don't forget to smell the roses along the way... |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 13-10-2011(UTC) Berichten: 119
|
gefeliciteerd tim |
Wie niet waagt,Wie niet wint |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
ook hier gefeliciteerd Tim,daar kan geen vis tegenop. |
houdoe en bedankt |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Gefeliciteerd Tim! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Thnx mannen! We zijn er heel blij mee! Nu vanalles aan het kopen,bestellen en klaar maken enzo. Superleuk! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Dag begint goed. Wordt wakker van het slechte weer, en trek snel wat kleren aan om de tuinmeubelen naar binnen te brengen. eenmaal op het terras zie ik de trampoline nergens meer staan. Ik snel de tuinmeubels binnen gezet, een de trampo gaan zoeken. Na een half uur zoeken heb ik het maar opgegeven Dag lieve trampo |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 16-8-2011(UTC) Berichten: 75
|
Trampo kopen! Is vanochtend bij mij de tuin in komen waaien Wat een weer weer......
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
hier ook slecht weer wordt wakker geroepen door mn ma die zegt dat er weer water in de veranda staat, maar het viel erg mee. nu gespannen wachten of de beek in onze tuin weer gaat overstromen of niet... godd*mned supercells |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
ZO! Ff zitten.. Gisteren op mn slaapkamer en overloop laminaat gelegd. Om 13.30u begonnen en om 20.15u lag alles erin.. Had nog nooit alleen laminaat gelegd dus stond er wel van te kijken dat ik het toch nog wel aardig snel had gedaan haha! Vandaag wezen kijken voor een babykamertje.. Een aantal mooie dingen gezien,nu nog kiezen wat we precies willen.. PFFFF! Nu eerst maar eens ff zitten en wat drinken. Prettig weekend mensen! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Tim_Ellerman schreef:ZO! Ff zitten.. Gisteren op mn slaapkamer en overloop laminaat gelegd. Om 13.30u begonnen en om 20.15u lag alles erin.. Had nog nooit alleen laminaat gelegd dus stond er wel van te kijken dat ik het toch nog wel aardig snel had gedaan haha! Vandaag wezen kijken voor een babykamertje.. Een aantal mooie dingen gezien,nu nog kiezen wat we precies willen.. PFFFF! Nu eerst maar eens ff zitten en wat drinken. Prettig weekend mensen! Ja ja het aanstaande vaderschap b , nu neem er nog maar eentje dan pak ik er ook een uit de krat, Proost Tim en een Prettig Weekend. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Tim_Ellerman schreef:ZO! Ff zitten.. Gisteren op mn slaapkamer en overloop laminaat gelegd. Om 13.30u begonnen en om 20.15u lag alles erin.. Had nog nooit alleen laminaat gelegd dus stond er wel van te kijken dat ik het toch nog wel aardig snel had gedaan haha! Vandaag wezen kijken voor een babykamertje.. Een aantal mooie dingen gezien,nu nog kiezen wat we precies willen.. PFFFF! Nu eerst maar eens ff zitten en wat drinken. Prettig weekend mensen! Good Luck, hopelijk heb je gespaard. Maar ja, anders verkoop je toch gewoon je (voer)boot |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 18-11-2011(UTC) Berichten: 53
|
Mijn humeur is top.
Morgen de 1e karpersessie van 2012. We gaan eens kijken of de karpers in mijn lekkere tijgernotjes willen bijten. Straks dus alvast de voorbereidingen doen.
En dan morgen. Fietsje pakken met kar erachter. Stukkie fietsen en vangen maar (hopelijk).
Laat de weergoden mee zitten !!
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
K.......humeur!! Gisteren op weg naar het werk aangereden op de fiets, dader voortvluchtig Resultaat gekneusde ribben en lichte hersenschudding. Toch blij dat ik al terug thuis ben! grtz |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.