45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
kroon schreef:met welke dokter ben je weg geweest en kois van 35 pond dat zijn serieuse vissen mijn grootste is 85 cm maar red net de de 25 pond denk das ook al een beste vis! Tim Barbé was de dokter, hij werkt soms tot in Zuid-Nederland |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
die was geloof ik vorig jaar ook op de hks holland koi show dus ook al bezig met de echo's enzo en had ie ook een verklaring van gezwellen in de vis ivm met eitjes die er een jaar of langer in hebben gezeten |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Gisteravond bij Barry Paf op Radio 538 het 538 prijzenpakket gewonnen! hahahahahaha Moest ivm Halloween lachen als n griezel en zo een meid laten gillen.. Aangezien ik een behoorlijke griezel ben was dat niet zo moeilijk! Krijg het pakket binnekort opgestuurd.. Ben benieuwd,schijnen leuk gevulde pakketten tezijn! Spannenddddd dus! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
in spanning!!! straks naar het stadion voor een hopelijk heerlijk potje voetbal!!!! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
in spanning!!! straks naar het stadion voor een hopelijk heerlijk potje voetbal!!!! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Deze week heel wat meegemaakt.. Wat horen jullie nog. Nu weekend en dat vieren we met een ongelovelijke dikke vette koude Hertog Jan! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
yes yes yesssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! whoehoeeeeeeeeeeeeeeee PROOST mensen!!!!!! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Tim_Ellerman schreef:Deze week heel wat meegemaakt.. Wat horen jullie nog. Nu weekend en dat vieren we met een ongelovelijke dikke vette koude Hertog Jan! nou zeg zo te horen iets heel leuks mee gemaakt, ben benieuwd! fijn weekend. |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Heerlijk wezen boarden van het weekend! Ging weer hartstikke lekker!! Als een malle de berg af!! Ook het vriendinnetje kan het nou dus ook zij kan mee op wintersport.
Gr. Erwin
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
hehe, al mn viskledij die ik vandaag gekocht heb eens gepast en ff buiten gaan staan... lekker warm Diem blijft nog altijd mn lievelingsmerk!!! |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
het humeur van een karpervisser vanmorgen was niet al te best,toen mijn screaming devil de bollies pakte van hem. was het iemand van het forum misschien? hij lag er wel erg ver op (150meter),ik vaarde aan de overkant van het water 4 meter uit de kant:-" ben wel een karperlood rijker |
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
brak na een wilde nacht...... |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Mijn zoon belde net van zijn werk of ik zijn bankrekening even kon checken. Hij kon niet pinnen. Blijkt dat ie slachtoffer is van een stel van die gore kut-criminelen. Meer dan 640 euro gepind in Montreal - Canada. ING had in de gaten dat er wat mis was en de boel geblokkeerd. Het komt wel weer goed, maar toch heel vervelend. (ook voor mij, want ik krijg nog geld van 'm)
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Naar verhaal Ruud! Wordt niemand blij van! Ik ga morgen op BHV cursus. Het zal mij benieuwen!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Krijg je er EHBO bij? dan heb je er ook nog iets aan.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Een deel van mijn functie is veiligheid dus leek het mij gepast om tenminste een BHV-diploma te hebben. EHBO zit ik nog over te denken idd!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 25-9-2011(UTC) Berichten: 315
|
ow dat is inderdaad slecht nieuws ruud, meestal denk je dat dat alleen bij andere gebeurd maar als het dan bij jezelf gebeurd dan is dat echt verschrikkelijk!!!
en tim veel succes morgen !!!! |
beter 1 uur gevist, dan 8 uur gewerkt!!! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Tijd om eens voor een hagelgeweer of 9MM te gaan kijken zou ik zeggen Hopelijk vinden ze de daders snel! Bewerkt door de gebruiker donderdag 1 december 2011 22:36:58(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Gelukkig werd je op tijd wakker Ron, de schoften. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.