25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
wat een hufters zeg!
bij ons in het dorp is er een straat waar bijna al in alle huizen is ingebroken! en de wouten doen er niks tegen! |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Hebben ze niks weggehaald dan Ron?
pff wan mensen bestaan er toch! hoop da ze gepakt worden! |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
GVVGR Ron, wat jammer dat het met die hond niks geworden is man. Had ie ze mooi op kunnen vreten.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-2-2011(UTC) Berichten: 762
|
Zwaar balen Ron, misschien verstandig om jezelf lichtelijk te bewapenen en je stulpje te verdedigen! Humeur lekker, eerste prijs gewonnen op www.karpervissen.nl met een foto van een magistrale spiegel... 2.5 Kg bollen van red label baits, allicht de moeite om eens te proberen toch.... |
Don't forget to smell the roses along the way... |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Begint niet goed, was eigenlijk van plan nog te gaan snoeken, maar ze geven hier tot 1 uur vanmiddag regen op, en dat haat ik een beetje tijdens het snoeken Normaal moet ik ook nog eens op zaterdag voetballen, ben ik een keer vrij, regent het... grrrrrr |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
welwel... dit topic begint aardig in de vergeethoek te geraken ff een vraagje: zijn hier mensen uit delft? |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
|
Groeten,
Jerry |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Goed. Vandaag weer een karper.gevangen. Ik kan dr weer een weekje tegen aan.
|
|
|
|
|
hehe, dan heb je binnenkort misschien een vismaatje bij we hebben vandaag extra uitleg gekregen over diploma luchtvaartingenieur aan het tudelft, wat me aardig aansprak |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Hier nog 1 uit de buurt van Delft! En uit de buurt van Jerry whahaha! Dus dan verhuis je richting Delft Chiele??? |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
humeur is kut. kom bij de auto aan deur in mekaar en natuurlijk geen briefje.......... |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Tim_Ellerman schreef:Hier nog 1 uit de buurt van Delft! En uit de buurt van Jerry whahaha! Dus dan verhuis je richting Delft Chiele??? nee hoor, staat nog helemaal niet vast en als ik mn studies in delft doe ga ik op kot he dus zoeken naar een studentenhuis ofzo he en elk weekend naar huis (zal wel moeten van de ouders)... |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
chiele schreef:Tim_Ellerman schreef:Hier nog 1 uit de buurt van Delft! En uit de buurt van Jerry whahaha! Dus dan verhuis je richting Delft Chiele??? nee hoor, staat nog helemaal niet vast en als ik mn studies in delft doe ga ik op kot he dus zoeken naar een studentenhuis ofzo he en elk weekend naar huis (zal wel moeten van de ouders)... Elk weekend naar huis? ha ha ha .. juist in het weekend is vlgs mij gezellig daar. > (zal wel moeten van de ouders) En anders. komen ze je halen.. of moet je van jezelf.. voor de was enzo... ;-). Veel succes vast! PS: moet je nog ingeloot worden voor avionica (dacht ik dat dat heet)?
|
|
|
|
|
leen schreef:Elk weekend naar huis? ha ha ha .. juist in het weekend is vlgs mij gezellig daar.
> (zal wel moeten van de ouders) En anders. komen ze je halen.. of moet je van jezelf.. voor de was enzo... ;-).
Veel succes vast!
PS: moet je nog ingeloot worden voor avionica (dacht ik dat dat heet)? ja hoorde dat het daar best gezellig is maar mn ouders naar hier laten komen... nee hoor |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Humeur....... zwaar beneden peil. Allebei m'n kids bijna 41 gr koorts, me vrouwtje 39,5 gr koorts en ik.... ik ben de pineut om te verzorgen terwijl alles in mijn lichaam zich lijkt te verzetten van de pijn. Hoezo hele gezin geveld door 1 of ander griepvirus |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Mark T schreef:Humeur....... zwaar beneden peil. Allebei m'n kids bijna 41 gr koorts, me vrouwtje 39,5 gr koorts en ik.... ik ben de pineut om te verzorgen terwijl alles in mijn lichaam zich lijkt te verzetten van de pijn. Hoezo hele gezin geveld door 1 of ander griepvirus oei das ook minder fijn, ik van de week ook 1 dag dat ik honds beroerd was, mja lijkt weer over te zijn. Beterschap! |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Mark T schreef:Humeur....... zwaar beneden peil. Allebei m'n kids bijna 41 gr koorts, me vrouwtje 39,5 gr koorts en ik.... ik ben de pineut om te verzorgen terwijl alles in mijn lichaam zich lijkt te verzetten van de pijn. Hoezo hele gezin geveld door 1 of ander griepvirus Sterkte MarkT Veel drinken ( water en thee ) is nu belangrijk ivm uitdrogen. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Beterschap!
Hier is het opperbest, zojuist mijn goede voornemen/doel van 2012 tot uitvoer gebracht en een half uur wezen hardlopen. via het start to run programma, werkt echt perfect. next target is de 5km in minder dan 30 min. liep nu 9.3 km/h, ps: tot half oktober kon ik de straat nog niet uit rennen zonder in te storten en mijn straat is maar 100m of zo :-)
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Ik mag het nu dan toch echt zeggen.. TIM WORDT PAPA! Mn vriendin is nu bijna 14 weken zwanger en zijn er heeeeeeeel blij mee! Verder ben ik een beetje ziekjes,hoofdpijn,spierpijn en zoooooo moe:S Blehhh. |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
gefeliciteerd man! wat een goed nieuws! hahaha
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.