55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
we gaan alleen ff carbid schieten met een hoop bier oliebollen en gezelligheid! is ieder jaar zo'n beetje traditie in de buurt waar ik ben opgegroeid. ( zwolle zuid ) de hele buurt loopt uit dan om op het veld oliebollen te bakken enzo. best gezellig |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 341
|
Ik haal wel voor een tientje carbid. Rammel overdag een paar keer thuis en leg dan de melkbus weer bij 20 andere melkbussen.dus bier drinken! 's nachts knal ik nog een keer met een te dure champagnefles. En dan slapen denk ik.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
ik koop niets, kijk wel naar het vuurwerk van de buren. Waarschijnlijk zullen de kleintjes ook wel ff willen kijken Bewerkt door de gebruiker dinsdag 27 december 2011 18:11:06(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 8-5-2011(UTC) Berichten: 34
|
Kijk wel naar het vuurwerk van de ander, die zie ik heeeel vaak voorbij komen Slim... maar als iedereen dat doet ?... wordt saaie avond dan hahaha. Hier dus een ware vuurwerkfan, zal het bedrag niet noemen, maar er kunnen heel wat leuke visspullen van gekocht worden Ieder ze gekte toch Iedereen fijne uiteinde! en pas op ! Gr Jeroen |
Karpervisser van karperteam "Jemico" zie onze site Karperteam.nl |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 28-1-2011(UTC) Berichten: 182
|
Ik kan er ook geen euro aan uitgeven Vind er niets aan eigenlijk en nog eens gevaarlijk ook. |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Ron van Houtum schreef:Ben met oudjaar in de Efteling daar hebben ze professioneel vuurwerk betaald €10,- euro entree dat zijn nog eens schappelijke prijzen b |
groet erik |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Oud en nieuw cros ik rond met een rode vrachtauto met blauwe lichtjes brandjes blussen van onverlaten pffff had een ander beroep moeten kiezen. Doe voorzichtig met vuur en werk is mijnboodschap aan allen hier |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 13-10-2011(UTC) Berichten: 119
|
vroeger veeel vuurwerk afgestoken,dit jaar niks meer. drink wel een extra biertje en koop wat extra visspullen voor dat geld |
Wie niet waagt,Wie niet wint |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
ericesv schreef:Oud en nieuw cros ik rond met een rode vrachtauto met blauwe lichtjes brandjes blussen van onverlaten pffff had een ander beroep moeten kiezen. Doe voorzichtig met vuur en werk is mijnboodschap aan allen hier Gelukkig zijn jullie er, respect
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
ik heb nu 40 euro aan harde knallers uitgegeven en ik koop nog 20 euro aan klein spul |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Dit jaar heb ik voor zo'n 200 euro aan vuurwerk uitgegeven. Heeeeel netjes voor mijn doen want de jaren hiervoor had ik elk jaar tussen de 1000 en de 1250 euro aan vuurwerk liggen. Vanaf kleins af aan was ik (en ben ik nogsteeds ) gefascineerd door vuurwerk. Vrijdag kan ik mn siervuurwerk ophalen maar zit nu al stiekem te kijken of ik morgenmiddag toch nog niet ff een paar potten er bij haal Maar weet nog niet zeker of ik het doe.. Heb namelijk ook nog iets anders wat de komende tijd wat geld gaat kosten! Heb ook nog een melkbus en carbid staan dus wie weet knal ik daar overdags ff een paar keer mee Voor iedereen die wel vuurwerk af gaat steken.. Voorzichtig aan he!! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
pff het was bij mij vroeger erg maar bij jou Tim pfffff
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Jesus man 1000 euro de lucht in knallen. Wat een geld.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
@tim misschien kom ik he melkbus even jatten |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Jerry schreef:@tim misschien kom ik he melkbus even jatten ik heb er thuis nog 1 staan daar zit paarden bix in |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Pff.... wat gaat de tijd langzaam als je tot half 7 moet wachten Haha! |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Jasperbuth schreef:Pff.... wat gaat de tijd langzaam als je tot half 7 moet wachten Haha! ga vissen |
groet erik |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Haha, nee even aansteeklonten maken |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
@ Jerry. Je weet me te vinden! Bel ff als je m wil komen halen ok!
Net toch nog maar ff een paar extra potten gekocht.. Kon het toch niet laten! hihi |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Haha heel herkenbaar Tim!! Ik heb wat spul uit DL en ga morgen ook nog ff naar de Welkoop wat halen voor de kids. Denk dat ik dan ook weer wat voor mezelf meeneem.... Heb ook nog een doos staan van vorig jaar dus we kunnen nog wel ff.. |
The Baits |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.