30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Aanstaande donderdag is het weer zo ver! Er mag weer vuurwerk gekocht worden (in nederland) Ik ben wel benieuwd of hier nog gekken zijn Ga je vuurwerk halen? en zo ja, hoeveel ben je van plan te besteden? Zelf haal ik voor 50eu aan siervuurwerk, en nog wat kleinere dingen voor overdag! |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Jasperbuth schreef:Aanstaande donderdag is het weer zo ver! Er mag weer vuurwerk gekocht worden (in nederland) Ik ben wel benieuwd of hier nog gekken zijn Ga je vuurwerk halen? en zo ja, hoeveel ben je van plan te besteden? Zelf haal ik voor 50eu aan siervuurwerk, en nog wat kleinere dingen voor overdag! Kijk wel naar het vuurwerk van een ander is 1 veel mooier want je bent niet druk met afsteken dus ziet meer en 2 is een stuk goedkoper koop liever weer wat visspullen Mvg Patrick Bewerkt door de gebruiker dinsdag 27 december 2011 00:56:40(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Pang.....weg geld! Nee niks voor mij meer vind het zonden voor het geld. Kijk liever naar andere die dit afsteken. Ik vind het wel jammer dat 9 van de 10 mensen de zooi niet opruimen die ze achterlaten. die troep blijft meestal nog weken liggen. heb er nooit veel om gegeven maar tot de laatste keer dat ik vuurwerk afstak, stond ik de volgende dag de stoep te vegen. Mja voor allen die wel vuurwerk gaan halen: doe voorzichtig. voor karper vissen heb je 2 handen nodig |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Quote:Zelf haal ik voor 50eu aan siervuurwerk, Ik haal daar zo'n 20 kilo bolle voor. En kijk wel naar dat van een ander. Maar hoe dan ook wees voorzichtig met afsteken. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 16-8-2011(UTC) Berichten: 75
|
Ik heb een vuurpijl in me broek zitten,die steek ik wel af
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Ik heb er niks mee. €0 dus.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Goh wat was ik daar gek op vroeger! Knalde met gemak een klein fortuin de lucht in! Tegenwoordig ben ik wat wijzer geworden denk. Geen vuurwerk meer dit jaar voor mij.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Skool schreef:Ik heb een vuurpijl in me broek zitten,die steek ik wel af Dat babypijltje!!!! |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
|
Ik denk dat iedereen wel in zijn jeugd helemaal gek van vuurwerk was Je moet me zoontje zien ,die telt de dagen af! Ik heb geloof ik wel honderd vuurwerk folders thuis liggen
|
|
|
|
|
Patrick Wolters schreef:Skool schreef:Ik heb een vuurpijl in me broek zitten,die steek ik wel af Dat babypijltje!!!! Wel met een lange lont en geen weigeraar
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Ik ga een klein sierpakket kopen om voor me zoontje aftesteken. Anders had ik ook niks gekocht . |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 493
Bedankjes: 1 keer
|
ik besteed liever de €50 aan goede bollen en dan heb ik het hele jaar door siervuurwerk!
|
|
|
|
|
Henk Haarlem schreef:Quote:Zelf haal ik voor 50eu aan siervuurwerk, Ik haal daar zo'n 20 kilo bolle voor. En kijk wel naar dat van een ander. Maar hoe dan ook wees voorzichtig met afsteken. Tjaa, ik vis nu niet meer zo veel ! Dus de kosten van de hengelsport is niet zo veel! En nou vind ik zelf 50eu niet zo veel voor 1x in het jaar! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
hier word ongeveer een kleine 200 euro afgestoken. kevin(14)is helemaal idolaat van vuurwerk en is hier al maanden mee bezig,en tja een hobby mag geld kosten is een wijze uitspraak van karpervissers die ik hier vaak lees. we wonen vlakbij de belgische grens dus dat maakt de oversteek een stukje eenvoudiger;-) veel plezier met afsteken jasper! en voor iedereen,wees veilig en denk aan je vingers! b Bewerkt door de gebruiker dinsdag 27 december 2011 11:45:33(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
groet erik |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
ik heb alles bij elkaar ook zo'n 50 euro. ik woon 200m van de belgische grens vandaan dus ik ga naar belgie. maar ook natuurlijk wat in nederland.
verder wees voorzichtig iedereen! |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Heb voor 40 euro gekocht. Een sier pakket voor de kids en twee dure pijlen die de kinderen (zijn dit jaar bij mijn ex) en ik tegelijk afsteken ter nagedachtenis aan mijn vader.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 360
Bedankjes: 4 keer
|
Nette gedachte Edwin b
|
|
|
|
|
Das een mooie gedachten edwin |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Voor mij nooit vuurwerk. Vind het zonde van mijn geld. Moet dit jaar ook werken met oud en nieuw dus we genieten wel van andermans vuurwerk
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Ben met oudjaar in de Efteling daar hebben ze professioneel vuurwerk betaald €10,- euro entree |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.