25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 493
Bedankjes: 1 keer
|
@lodewijk en is het ook niets als jij dan bijvoorbeeld eerst het tentje stuurt en dan dat ik het geld stuur?
|
|
|
|
|
@karperrazzi ja, maar stiekem vind ik ook van niet hoor
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
nienske-1 schreef:@lodewijk en is het ook niets als jij dan bijvoorbeeld eerst het tentje stuurt en dan dat ik het geld stuur? Tja.. je weet niet helemaal wat je eigenlijk wilt hebben (bivvy of brolly- dat scheelt nogal wat vind ik) en dan maak je je hier druk over.... Ik zou gewoon eerst goed kijken en vergelijken en bepalen wat je eigenlijk wil en dan en dan ....heel rustig gaan zoeken. PS: Als ik moest kiezen.. de bivvy i.p.v een brolly voor 50 piek meer en ook nog nieuw. garantie . ik zou het wel weten. De maten ==> brolly 140cm(H) x 270cm(W) x 210cm(D) ==> bivvy 305cm x 280cm x 145cm Bewerkt door de gebruiker maandag 26 december 2011 21:59:49(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
tsja zelf weten. hij hoeft niet weg hij mag weg..... |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Lodewijk schreef:nou daar zijn ze dan. als soort van brolly is ie te gebruiken als 'tent' binnenkant als je hem wil hebben krijg je het petje dr ook wel bij haha Ziet er net uit Loodje Is niet veel gebruikt volgens mij Ideaal voor korte sessies Vind het jammer dat ik in mijn Nash oval extreme geen voorkant kan inritsen Vind die van jou wel wat hebben |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Ja vind m ook wel iets hebben.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Nienske, misschien om de onderhandelingen via persoonlijke berichten te doen Maar Lodewijk is te vertrouwen, hij zit hier al langer op het forum als mij en heeft hier ook al een heel groot deel van zijn zooi verkocht ;p Nooit enige problemen met geweest naar mijn weten! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
hoho ik verkoop geen zooi giele hehe |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
haha ja inderdaad, want als hij zooi verkocht dan hoefde ik het niet en dit is naar mijn weten zeker geen zooi!
|
|
|
|
|
maar ik zal thuis eens overleggen met mijn ouders en dan hoor je het wel
|
|
|
|
|
@leen ik had eerst trouwens nog nooit van een brolly gehoord maar ik weet wel wat ik wil, dit is eigenlijk precies wat ik zoek. een soort van bivvy die je ook kan gebruiken met kortere sessies.
|
|
|
|
|
@lodewijk ik wil hem zeker hebben maar ik moet morgen nog even overleggen met m'n ouders en dan hoor je het wel, ik stuur je wel een PM
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Haha, was maar om te lachen eh Lodewijk ;p |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
@jorden jaja dat zeggen ze allemaal ja hahaha
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 8-4-2011(UTC) Berichten: 8
|
Chub S-plus toptentje, staat snel en als een huis. Kost ook rond de 130 euro. Gebruik hem zelf veel vaker dan me trakker armodome.
|
|
|
|
|
heej bojangles, kun je die voorkant eruit ritsen van de chub S-plus?
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
@ lodewijk je hebt een pm |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.