25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 493
Bedankjes: 1 keer
|
ik ben een tentje of bivvy aan het zoeken met een uitritsbaar grondezeil en als het kan ook nog een uitritsbaare voorkant zodat ik hem ook gewoon tijdens een dagsessie kan gebruiken. en wat ik er ongeveer voor uit wil geven is een €100 á €130 ik had er al een van x2 gezien,maar ik weet niet of ik die zal kopen aangezien alle slechte reacties over x2 ik hoop dat ik snel reactie krijg van jullie! groeten Guus
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
|
|
|
|
|
nou dat is nog een s een mooie bivvy! maar misschien dat er nog meer reacties komen dus die wacht ik dan maar even af.
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
heb hier nog een nash groundhog voor je liggen. 9 tientjes mag je hem komen ophalen |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
@lodewijk het probleem is dat ik in limburg woon, maar anders kwam ik hem wel halen.
|
|
|
|
|
hij is te versturen. verzend kosten zijn voor jou |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
kun je me misschien wat foto's sturen ervan zodat ik zie hoe die er uit ziet enzo
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 28-2-2011(UTC) Berichten: 113
|
nienske-1 schreef:ik ben een tentje of bivvy aan het zoeken met een uitritsbaar grondezeil en als het kan ook nog een uitritsbaare voorkant zodat ik hem ook gewoon tijdens een dagsessie kan gebruiken. en wat ik er ongeveer voor uit wil geven is een €100 á €130 ik had er al een van x2 gezien,maar ik weet niet of ik die zal kopen aangezien alle slechte reacties over x2 ik hoop dat ik snel reactie krijg van jullie! groeten Guus X2 is niet zo slecht als wat mensen zeggen je moet er wel mee uit kijken in het verleden hen ik 2 karper hengels van het merk gehad het is niet slecht en zeker niet wat voorn karpers ik er op gevangen heb ik heb zelf ook een de paraplu tent van X2 en die heb ik ook al 1 jaar en kan hem nog steeds gebruiken (geloof niet wat mensen zeggen) zo heb ik ook verhalen gehoord over JRC Fox en ook al van proline dat er gif in zit en dat vissen er van dood gingen als je alles moet geloven moet je nix meer kopen
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Nienske Ik kan je alleen zeggen dat Leen een goede advies geeft en Lodewijk je een goed aanbod doet, wat je tussen deze twee ook besluit het zal een goed besluit zijn. b |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
@lodewijk kun je mij mss wat foto's van de bivvy/tent doorsturen zodat ik kan zien hoe de staat ervan is? ik heb al een klein beetje een slechte ervaring met 2e hands spullen, zo had ik ook een foudraal gekocht dat achteraf toch niet egt zo geweldig was. stuur me maar een PM als je de foto's hebt.
|
|
|
|
|
toevallig ga ik woensdag op donderdag een nachtje zitten. ik zal dan foto's voor je maken. en zal ze hier dan donderdag neer zetten oke? |
|
|
|
|
okeej is goed, dan zie ik de foto's donderdag wel
|
|
|
|
|
nou daar zijn ze dan. als soort van brolly is ie te gebruiken als 'tent' binnenkant als je hem wil hebben krijg je het petje dr ook wel bij haha |
|
|
|
|
ziet er goed uit, alleen een probleem, m'n moeder is bang dat als ik eerst het geld stuur, dat jij hem dan mss niet opstuurt. En dat als jij eerst de tent opstuurt je mss bang bent dat ik het geld niet opstuur. dus dan moeten we even kijken hoe we dat gaan doen. maar ik stuur zeker het geld op als ik het tentje mag van mijn ouders!
Groeten Guus
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Lodewijk is zeker wel te vertrouwen daar hoef je niet bang voor te zijn
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Hier wat foto's. Ben in ieder geval heel blij dat ik geen last meer heb van die stok in het midden van de brolly (zit erg in de weg vind ik). Heb ik nu gelukkig helemaal geen last meer van. En een ruimte :-) leen heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 294
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
verstandige moeder (zonder lodewijk tekort te doen!)
|
|
|
|
|
@ron van houtem, ja dat geloof ik ook wel maar je kunt beter maar een beetje voorzichtig zijn he
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.