Ik ben wel eens benieuwd wat voor plannen jullie allemaal hebben in het komend jaar.
ik bedoel hierbij wat betreft karpervissen.
Heb jij nieuwe strategieën om in 2012 mooie (dikke) bakken te vangen?
Ga je een andere bol gebruiken of misschien wat meer op die laatste meters letten?
Ga je een ander water gaan bevissen of houd je je stekken aan?
enz.
Kort om deel hier je dingen die je wilt gaan doen of veranderen in 2012?
wie weet komen er leuke reacties op met tips die wellicht bruikbaar zouden kunnen zijn
Ik zal wel aftrappen.
Voor 2012 ben ik nog aan het tobben welke wateren ik ga aanpakken.
Mijn thuis water (een kanaal) ga ik wat meer korte sessies houden en wil daar voor 2 stekken aan houden zo dat ik altijd kan uit wijken. Ze verschillen enorm van elkaar en er zit een sluis tussen de 2 stekken. Op 1 stuk heb ik een target vis zwemmen die ik hoop te vangen.
Me andere stek van dit jaar die overigens tegen viel dit jaar, ga ik vooral de wintersessies houden tot het voorjaar. Dit omdat het mij daarna veel te druk word. Ook op dit water weet ik dat er een hele mooie vis op zwemt en die hoop ik dus ook te gaan verzilveren.
Voor de verder rest weet ik het nog niet precies. Dat word dus nog even wat speur en peil werk aankomende maand(en). Opzoek naar nieuwe Targets
Natuurlijk word er aankomend jaar ook nog vele uurtjes besteed aan pennen en oppervlakte vissen op wat kleinere watertjes en slootjes bij mij in de buurt.
Aankomend jaar ga ik nog wat extra letten op de laatste meters, vooral wat andere systemen uitproberen. Deze heb ik reeds gekocht en word dus nog wat experimenteren. Toch wil ik het zo simpel mogelijk houden! Qua aas ga ik weer wat meer met partikels vissen (hennep, tijgers ed.). Ik ben een heuse fan van tijgers en ander grotere partikels, maar daar was dit jaar niet veel van te merken wegens tijd gebrek (of de tijd er niet voor gunnen
sssst).
De datums voor een tripje naar Frankrijk zijn al geprikt. Nu nog de grote vraag waar naar toe.
Enigste wat ik kan vertellen is dat het een openbaarwater word maar welke zijn we nog niet uit.
We hebben wel al een aantal wateren op een lijstje staan, Maar als iemand nog leuke suggesties heeft hoor ik die graag!!
Qua ander uitrusting heb ik niet veel te wensen, ofja ik denk dat ik voor het voorjaar nog andere molens heb.
(die nieuwe shimano's :-" ).
Mvg, Davey